سریال Chernobyl به محبوب ترین سریال IMDB تبدیل شد

مینی سریال جدید “چرنوبیل” (Chernobyl)، که از تاریخ ۶ می ۲۰۱۹ (۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) روی آنتن شبکه ی پر مخاطب HBO رفت، خیلی زود و بعد از پخش دو قسمت، با پشت سر گذاشتن سریال های مشهوری مثل “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) و “برکینگ بد” (Breaking Bad) به پر طرفدار ترین سریال در سایت IMDB تبدیل شد.

این سریال در ادامه جایگاه خود در این مقام را حفظ کرد و اکنون بعد از پخش قسمت پنجم و پایانی، “چرنوبیل” با کسب امتیاز 9.7 از مجموع 155 هزار رای ثبت شده در سایت IMDB، به محبوب ترین سریال از نگاه تماشاچیان تبدیل شده است.

این سریال داستان فاجعه ی نیروگاه هسته ای شهر چرنوبیل در اوکراین شوروی را روایت می کند که در سال 1986 دچار انفجار شد و طی آن افراد زیادی قربانی شدند.

“کریگ مازن” (Craig Mazin) وظیفه ی نگارش فیلمنامه ی این سریال را بر عهده داشته است و “جوهان رنک” (Johan Renck) تمام قسمت های سریال “چرنوبیل” را کارگردانی کرده است.

” استلان اسکارشگورد” (Stellan Skarsgård)، “جرد هریس” (Jared Harris)، “امیلی واتسون” (Emily Watson) و “جسی باکلی” (Jessie Buckley) از جمله بازیگرانی هستند که در مینی سریال “چرنوبیل” به ایفای نقش پرداخته اند.

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. علی

    خرداد 27, 1398

    سلام کسی اینجا هست که این سریال رو دیده باشه؟ می خواستم ببینم خوبه یا خیلی سفارشی و سیاست زده هس؟

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به علی

      خرداد 27, 1398

      سلام علی جان،
      ببین به نظر من بستگی به سلیقه ی خودت داره ولی درکل ارزش یه بار دیدن رو داره. سیاست زده و سفارشی هم نیست و بیشتر درگیر کنندس از نظر احساسی.

      پاسخ

    • Nl63 در پاسخ به علی

      خرداد 27, 1398

      من دیدم به نظرم خوبه آدم ببینه در گذشته چه اتفاقهایی افتاده، خوب درست کردن

      پاسخ