گزارش فروش هفتگی سینمای ایران

جدول فروش هفتگی سینما های کشور، در این هفته هم مانند هفته های گذشته شاهد تغییر زیادی نبود؛ فیلم “تگزاس ۲″ به کارگردانی “مسعود اطیابی”، که در هفتمین هفته ی اکرانش به سر می برد، با 1 میلیارد و 492 میلیون تومان فروش در هفته ای که گذشت، همچنان در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد.

فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 14 میلیارد و 518 میلیون تومان رسیده است. “مهدی هاشمی”، “سام درخشانی”، “پژمان جمشیدی” و “ژاله صامتی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “سامورایی در برلین”، به کارگردانی “مهدی نادری”، بعد از گذشت چهار هفته از اکرانش، با 927 میلیون تومان فروش در هفته ای که گذشت همچنان جایگاه دوم جدول فروش هفتگی را در دست دارد. فروش کل این فیلم به مبلغ 3 میلیارد و 382 میلیون تومان رسیده است. “حمید فرخ نژاد”، “امیرمهدی ژوله”، “هومن حاجی عبداللهی” و “میترا حجاز” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فروش کل فیلم “متری شیش و نیم”، به کارگردانی “سعید روستایی”، با 505 میلیون تومان فروش در این هفته به 26 میلیارد و 286 میلیون تومان رسید. این فیلم هم همچنان در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

فیلم های “نبات”، به کارگردانی “پگاه ارضی” و  “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی”، به ترتیب با 147 و 133 میلیون تومان فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم