کوئنتین تارانتینو از ساخت دنباله ی فیلم Django Unchained خبر داد

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “کوئنتین تارانتینو” (Quentin Tarantino)، کارگردان مشهور و سرشناس سینمای هالیوود، قصد دارد فیلم جدیدی بر اساس کمیکی به نام “جانگو/زورو” (Django/Zorro) بسازد و این فیلم را به عنوان دنباله ی فیلم “جانگوی زنجیر گسسته” (Django Unchained) معرفی کرده است.

گفته می شود که “تارانتینو” فیلمنامه ی این فیلم جدید را با همکاری “جراد کارمایکل” (Jerrod Carmichael) بازنویسی خواهد کرد. داستان فیلم “جانگو/زورو” چند سال بعد از اتفاقات فیلم “جانگوی زنجیر گسسته” در جریان است. “جانگو” هنوز هم یک جایزه بگیر است و در غرب آمریکا زندگی می کند. او کاملا اتفاقی با “زورو” ملاقات می کند و شیفته شخصیت او می شود. پس از مدتی “جانگو” به عنوان بادیگارد “زورو” مشغول به کار می شود و آن دو به مبارزه برای آزاد کردن برده ها می پردازند.

فیلم “جانگوی زنجیر گسسته” در سال 2012 و با بودجه ای 100 میلیون دلاری ساخته شد. این فیلم در مجموع موفق شد به فروشی 425 میلیون دلاری دست پیدا کند. “جیمی فاکس”، “کریستوف والتس”، “لئوناردو دی کاپریو” و “ساموئل ال. جکسون” از جمله بازیگران معروفی اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

“کوئنتین تارانتینو” مدتی پیش اعلام کرده بود که بعد از ساختن دهمین فیلمش از دنیای سینما خداحافظی خواهد کرد. با توجه با اینکه فیلم مورد انتظار “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood) نهمین اثر این کارگردان است، انتظار می رود که فیلم جدید “جانگو/زورو” آخرین فیلم ساخته شده توسط “تارانتینو” در نظر گرفته شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم