گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع نا امید کننده ی فیلم Godzilla: King of the Monsters

در هفته ای که گذشت، فیلم “گودزیلا: سلطان هیولاها” (Godzilla: King of the Monsters) در حالی صدر نشین جدول فروش هفتگی شد که فروش نه چندان قابل توجهی را در افتتاحیه ی اکرانش تجربه کرد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “گودزیلا: سلطان هیولاها”، که از تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران خود را در سینما های سراسر کشور آمریکا آغاز کرده است، بر خلاف پیش بینی ها، تنها به 49 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد و با این حال صدر نشین جدول باکس آفیس شد.

قسمت اول این مجموعه فیلم که در سال 2014 و با عنوان “گودزیلا” (Godzilla) اکران شد، در افتتاحیه ی اکرانش فروشی 93 میلیون دلاری دست پیدا کرد. همچنین فیلم “کونگ: جزیره جمجمه” (Kong: Skull Island) در سال 2017 فروشی 61 میلیون دلاری را در روز های آغازین اکرانش در گیشه تجربه کرد. بااین حساب فیلم “گودزیلا: سلطان هیولاها” شروع نا امید کننده ای را پشت سر گذاشته است.

“مایکل دووگرتی” (Michael Dougherty)، کارگردان ۴۴ ساله ی آمریکایی، که فیلم هایی مثل “کرمپوس” (Krampus) و “تریک اور تریت” (Trick ‘r Treat) را ساخته است، وظیفه ی نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید “گودزیلا: سلطان هیولاها” را بر عهده داشته است.

“ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga)، “جانگ زئی” (Zhang Ziyi)، “سالی هاوکینز” (Sally Hawkins)، “چارلز دنس” (Charles Dance) و “میلی بابی براون” (Millie Bobby Brown) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “گودزیلا: سلطان هیولاها” به ایفای نقش پرداخته اند.

لایو اکشن “علاءالدین” (Aladdin) که هفته ی گذشته در جایگاه اول جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته با 42 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و فروش کل این فیلم هم به مبلغ 185 میلیون دلار رسیده است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی سینما های آمریکا، فیلم “راکت من” (Rocketman)، به کارگردانی “دکستر فلچر” (Dexter Fletcher)، که در اولین هفته ی اکران خود به سر می برد با 25 میلیون دلار فروش، شروع خوبی را در گیشه تجربه کرد و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار گرفت.

فیلم های “مادر” (Ma)، به کارگردانی “تیت تیلور” (Tate Taylor) و “جان ویک ۳: پارابلوم” (John Wick ۳: Parabellum)، به کارگردانی  “چاد استاهلسکی” (Chad Stahelski) به ترتیب با 18 و 11 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. ققنوس سیاه – Dark Phoenix

فیلم علمی – تخیلی “ققنوس سیاه” قرار است در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی “سیمون کینبرگ” (Simon Kinberg) و بر اساس شخصیت های کمیکی “مردان ایکس” کمپانی مارول ساخته شده که به عنوان سیزدهمین قسمت از مجموعه فیلم های “مردان ایکس” (X-Men) در نظر گرفته شده است.

“ققنوس سیاه” یکی از مهم ترین فیلم هایی است که در سال 2019 اکران می شود و انتظار می رود که فروش قابل توجه و موفقی را در گیشه تجربه کند.

“جیمز مک آووی” (James McAvoy)، “سوفی ترنر” (Sophie Turner)، “جنیفر لارنس” (Jennifer Lawrence) و“مایکل فاسبندر” (Michael Fassbender) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


2. زندگی پنهانی حیوانات خانگی ۲ – The Secret Life of Pets ۲

این انیمیشن به عنوان قسمت دوم انیمیشن “زندگی پنهانی حیوانات خانگی” (The Secret Life of Pets) درنظر گرفته شده است که در سال 2016 اکران شد. کارگردانی قسمت دوم این انیمیشن را  “کریس رنارد” (Chris Renaud) بر عهده داشته است.

“زندگی پنهان حیوانات خانگی”، داستان یک سگ خانگی به نام “مکس” را روایت می کند که نسبت به دیگر حیوانات زندگی راحتی دارد اما بعد از آشنایی اش با یک سگ خیابانی و قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک شیوه ی زندگی اش تغییر می کند.

“کوین هارت”، ”ریک استون استریت”، “هریسون فورد” و “جنی سلیت” از جمله بازیگرانی هستند که صدا پیشگی شخصیت های مختلف انیمیشن “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” را بر عهده دارند.

این انیمیشن هم در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم