فیلم John Wick ۳: Parabellum به پرفروش ترین فیلم مجموعه ی خود تبدیل شد

اکران جهانی فیلم اکشن “جان ویک ۳: پارابلوم” (John Wick ۳: Parabellum) از هفته ی گذشته آغاز شد و این فیلم با عملکرد بسیار موفق خود در افتتاحیه ی اکرانش، توانست به صدر نشینی فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) بعد از سه هفته پایان دهد و جایگاه نخست جدول باکس آفیس هفتگی را از آن خود کند.

با اینکه مدت زمان صدر نشینی فیلم “جان ویک ۳: پارابلوم” کوتاه بود، اما فروش داخلی این فیلم در هفته ی دوم اکرانش به 100 میلیون دلار رسید؛ در حالی  قسمت قبلی این فیلم بعد از گذشت دو هفته به 92 میلیون دلار فروش دست پیدا کرده بود.

علاوه بر این، بر اساس جدید ترین آمار منتشر شده، فیلم “جان ویک ۳: پارابلوم” با رسیدن به 182 میلیون دلار فروش جهانی، به پر فروش ترین قسمت مجموعه فیلم های “جان ویک” تبدیل شد.

موفقیت های زود هنگام و چشمگیر این فیلم در گیشه، باعث شد تا سازندگان آن خیلی زود ساخت قسمت چهارم این مجموعه را تایید کنند و در ادامه کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که قسمت چهارم فیلم اکشن “جان ویک” در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

 “کیانو ریوز” (Keanu Reeves)، “هلی بری” (Halle Berry)، “مارک داکاسیوس” (Mark Dacascos) و “ایان مک شین” (Ian McShane) از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت سوم فیلم “جان ویک” به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم