گزارش باکس آفیس آخر هفته: پایان صدر نشینی کوتاه مدت فیلم John Wick ۳ با شروع طوفانی Aladdin

بعد از شروع موفقی که فیلم “جان ویک ۳: پارابلوم” (John Wick ۳: Parabellum) در افتتاحیه ی اکرانش داشت و باعث شد تا فیلم  “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) بعد از سه هفته صدر نشینی به جایگاه دوم جدول برود، این بار لایو اکشن  “علاءالدین” (Aladdin) با شروع طوفانی خود، به صدرنشینی فیلم “جان ویک 3” خیلی زود پایان داد و با 86 میلیون دلار فروش، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کرد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


لایو اکشن “علاءالدین”، به کارگردانی “گای ریچی” (Guy Ritchie)، که از تاریخ 24 می 2019 (3 خرداد 1398) اکران خود را به طور رسمی در سینما های داخل و خارج از آمریکا آغاز کرده است، بعد از گذشت سه روز، با رسیدن به 86 میلیون دلار فروش، صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته شد. این فیلم علاوه بر این، 100 میلیون دلار فروش جهانی را در گیشه تجربه کرد.  “ویل اسمیت”، “مینا مسعود”، “مروان کنزاری” و “نسیم پدراد” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “جان ویک ۳: پارابلوم”، به کارگردانی “چاد استاهلسکی” (Chad Stahelski) که هفته ی گذشته صدر نشین جدول بود، این هفته با 24 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. با این حساب، فروش کل این فیلم در داخل مرز های کشور آمریکا، تا کنون به مبلغ 100 میلیون دلار رسیده است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم ابر قهرمانی “انتقام جویان: پایان بازی” نیز بعد از گذشت پنج هفته، همچنان جزء پنج فیلم پر فروش هفتگی سینما های آمریکا است که در هفته ی گذشته 16 میلیون دلار فروش در گیشه داشت و موفق شد در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار گیرد. فروش کل این فیلم در داخل مرز های آمریکا 798 و در خارج این کشور، 2 میلیارد و 62 میلیون دلار به ثبت رسیده است.

فیلم های  “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” (Pokémon: Detective Pikachu)، به کارگردانی “راب لترمن” (Rob Letterman) و “برایت برن” (Brightburn)، به کارگردانی “دیوید یاروسکی” (David Yarovesky)، به ترتیب با 13 و 7 میلیون دلار فروش، در جایگاه های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس این هفته قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. گودزیلا: سلطان هیولاها – Godzilla: King of the Monsters

فیلم جدید “گودزیلا: سلطان هیولاها” در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) اکران خود را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز خواهد کرد. برخی از وبسایت های معتبر، فروشی 100 میلیون دلاری را برای فیلم “گودزیلا: سلطان هیولاها” در افتتاحیه ی اکرانش پیش بینی کرده اند.

“مایکل دووگرتی” (Michael Dougherty)، کارگردان ۴۴ ساله ی آمریکایی، که فیلم هایی مثل “کرمپوس” (Krampus) و “تریک اور تریت” (Trick ‘r Treat) را ساخته است، وظیفه ی نویسندگی و کارگردانی فیلم جدید “گودزیلا: سلطان هیولاها” را بر عهده داشته است.

“ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga)، “جانگ زئی” (Zhang Ziyi)، “سالی هاوکینز” (Sally Hawkins)، “چارلز دنس” (Charles Dance) و “میلی بابی براون” (Millie Bobby Brown) از جمله بازیگرانی هستند که دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم