معرفی 13 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “دختر همسایه” (The Girl Next Door)

یک فیلم جذاب با عناصری از جنسیت و جذابیت که اجرای “امیل هرش” در نقش یک دانش آموز دبیرستانی که عاشق دختر همسایه شده می درخشد. او در عین تلاش برای مهیج کردن زندگی خود می خواهد به مردم اطرافش کمک کند. داستان کلاسیک دختر و پسری که یکدیگر را دیده و عاشق هم می شوند. آیا داستان به همین سادگی است؟

اجرای بازیگران و صحنه های طنز به یادماندنی باعث متفاوت شدن این اثر می شود. کارگردان هنری عالی عمل کرد و “امیل هیرش” را در مقابل “الیشا کاتبرت” قرار داد. اجرای آنها در مقابل هم دیدنی است. با این وجود فیلم های مشابه را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


13. هرچیزی بگو… – Say Anything… – 1989

جادوی این فیلم در جذابیت آن برا عادی بودن نهفته است. ارتباط زیبای جان کیوسک و اسکای، شخصیت جان ماهونی به عنوان یکی از پیچیده ترین پدرهای سینما، فیلمنامه صادقانه و همه اجزای داستان به درستی سازماندهی شده است. یک فیلم درباره یک دانش آموز دبیرستانی به نام لیولد دابلر (جان کیوسک) که فقط دوست دارد در کنار دایان کورت (ایان اسکای) زیبا و باهوش باشد. پس از تلاش های مکرر او این دو عاشق هم می شوند. اجرای زیبای بازیگران، نویسندگی موفق و کارگردانی، این اثر را به یکی از موفق ترین فیلم های عاشقانه کلاسیک تبدیل کرد.

همچنین بخوانید: 30 فیلم کمدی رمانتیک که زنان باید تماشا کنند


12. دوستی با مزایا – Friends with Benefits – 2011

یک کمدی رمانتیک زیبا به کارگردانی “ویل گلاک” و با بازی بازیگرانی چون “جاستین تیمبرلیک” و “میلا کونیس”. داستان دو کارمند مجله GQ که برای مدتی باهم دوست می شوند. از آنجاییکه هردو در عشق ناموفق بودند تصمیم می گیرند یک رابطه بر مبنای نیاز جنسی داشته باشند. ارتباط خوب شان و تلاش تیمبرلیک آن را در کنار هم قرار می دهد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم دوستی با مزایا (Friends With Benefits) را دوست دارید این 15 فیلم را تماشا کنید


11. آستانه هفده سالگی – The Edge of Seventeen – 2016

عواطف و احساسات این فیلم مصنوعی به نظر می رسند و “هایلی استاینفیلد” در آن می درخشد. نویسندگی هوشمندانه و پیچ و تاب داستان شما را در زندگی این شخصیت ها غرق کرده و عطش تان را افزایش می دهد. هنگامی که بهترین دوست نادین با برادر بزرگش دوست می شود، زندگی برای او دشوار خواهد شد. اگر طرفدار فیلم های این ژانر هستید این اثر را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی رمانتیک برتر که باید تماشا کنید


10. اوقات خوش در ریجمونت های – Fast Times at Ridgemont High – 1982

یک فیلم سراسر خنده که در مدت زمان کوتاه اغلب مشکلات نوجوانان را در تحت پوشش قرار می دهد. صحنه هویج و ارتباط شان پن یاغی و آقای هند خنده دار و جالب هستند. شان پن اجرای زیبایی داشته و فیلم بسیار سرگرم کننده و دیدنی است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


9. مزایای گوشه گیر بودن – The Perks of Being a Wallflower – 2012

اما واتسون و  ازرا میلر به خوبی نقش دو نوجوان را ایفا کرده و مشکلات این قشر را با طنز نشان می دهند. یک داستان ساده و در عین حال پیچیده که غم و شادی را در کنار هم نشان می دهد. این فیلم با وجود صحنه های طنز به موضوعات تاریکی چون همجنسگرایی، مواد مخدر و مرگ می پردازد. “استیون شباسکی” به خوبی از عهده این نقش برآمده و یک داستان سراسر لذت بخش را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم مزایای گوشه گیر بودن (The Perks of Being Wall Flower) را دوست دارید این 14 فیلم را تماشا کنید


8. مثل آب خوردن – Easy A – 2010

یک فیلم کمدی با بازی اما استون در نقش اصلی و با روایتی که با دروغ الیو درباره باکرگی اش آغاز می شود. فقط براندون، دوست الیو از حقیقت او باخبر بوده و برای اینکه نشان بدهند براندون، که یک همجنسگراست، همجنسگرا نیست، الیو و براندون به داشتن رابطه جنسی تظاهر می کنند. سپس او را به عنوان یک دختر کثیف می شناسند که در کالج نامه های با حرف آ پخش می کند و سپس پسرهای کالج برای معروف شدن با او دوست می شوند. درنتیجه به خاطر رفتارش از کالج اخراج می شود. یک کمدی نوجوانانه زیبا با اجرای دیدنی اما استون.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018


7. باردار – Knocked Up – 2007

اجرای زیبا، داستان جالب، شخصیت های باورپذیر و دیالوگ جالب و هوشمندانه این فیلم را به یک اثر دیدنی و لذتبخش تبدیل می کند. سث روگن در نقش خود درخشیده و شبی که متوجه می شود کاترین برخلاف خواسته او در کنارش می ماند، تماشاگر را شیفته خود می کند. کاترین هیگل هم ستاره دیگر این اثر است. یک کلاسیک لذت بخش و دیدنی.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیم کری، ستاره سرشناس ژانر کمدی هالیوود


6. چیزی که در وگاس رخ می‌دهد – What Happens in Vegas – 2008

جک و جو پس از یک شب لذت بخش در وگاس باهم ازدواج می کنند. صبح روز بعد متوجه موضوع شده و در همین زمان باید برای به دست آوردن پول تلاش کنند. بنابراین یک داستان کمدی و دوست داشتنی خلق می شود.

همچنین بخوانید: اگر فیلم صورت زخمی (Scarface) را دوست دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


5. مرگ بر عشق – Down with Love – 2003

این فیلم شما را به یاد کمدی های دهه 60 مخصوصا “صحبت های بالشی” (Pillow Talk) می اندازد. رنه زلوگر در نقش باربارا نوواک درباره زنان و نگاه آن به رابطه کتابی می نویسد و ویراستاری به نام ویکی هیلر (سارا پالسون) ناشر را به چاپ آن راضی می کند. سپس مک گروگر و زلوگر مانند قصه ها به هم نزدیک می شوند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم پرستیژ (The Prestige) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


4. اولین بار – The First Time – 2012

یک نوجوان بااعتماد به نفس به نام دیو (دیلن اوبرایان) پس از یک شب در مهمانی دوستش با یک دختر هنرمند به نام آبری (بریت رابرتسون) ملاقات می کند. آن دو در این تعطیلات آخر هفته عاشق هم می شوند. بنابراین فیلم داستان عشق اول و پیچیدگی آن را به نمایش می گذارد. این فیلم علاوه بر دیالوگ های جذاب و اجرای بازیگران موسیقی متن دلنشینی دارد که هرلحظه شنیدنی تر می شود. به همین دلیل اغلب مردم با این فیلم ارتباط برقرار می کنند.

همچنین بخوانید: اگر به سگ‌ها علاقه‌مندید باید این فیلم‌ها را تماشا کنید


3. اکنون شگفت ‌انگیز – The Spectacular Now – 2013

هرساله فیلم های مختلفی درباره نوجوانان پخش شده اما تنها تعداد اندکی از آنها مورداستقبال قرار می گیرند. این فیلم یکی از آنها بوده و به طرز شگفت انگیزی دیدنی است. صحنه ها، لحظات و دیالوگ های فیلم خاطرات، احساسات و دردهای بسیاری را یادآور می شوند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم 500 روز سامر (500 Days of Summer) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


2. پیاده روی به یادماندنی – A Walk to Remember – 2002

یکی از غم انگیزترین فیلم های موجود که برخلاف بسیاری از فیلم های غم انگیزی که تنها ادعا می کنند، اشک تان را درمی آورد. اما در عین غمگین بودن، معصومیت، شیرینی، امید، ایمان و قابلیت تغییر و بهتر شدن افراد را نشان می دهد. مندی مور و شین وست در نقش یک زوج کامل هستند. این فیلم براساس رمان نیکلاس اسپارکس ساخته شد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم پیاده روی به یادماندنی (A Walk To Remember) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


1. تجارت پرخطر – Risky Business – 1983

یک کمدی زیبا با اجرای تام کروز در یکی از اولین موفقیت های هالیوودی اش که دیالوگ های شنیدنی، صحنه های رابطه جنسی و شرایط جالب را به نمایش می گذارد. فیلم داستان خنده دار جوئل گودسان (کروز) را به نمایش می گذارد که با رفتن خانواده اش به تعطیلات خوش گذرانی می کند. او به همراه دوستش مایلز یک فاحشه را به خانه آورده، مواد مخدر مصرف کرده و خانه را به هم ریخته و سرانجام می تواند به پرینستون برود، جایی که همیشه پدرش آرزو داشت. تام کروز در یکی از معدود اجراهای طنز خود نشان می دهد ماندن یک مرد تنها در خانه می تواند چه صحنه های خنده داری را خلق کند.

همچنین بخوانید: معرفی تمام فیلم های تام کروز از بدترین تا بهترین، 42 اثر سینمایی پرخرج


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. کیم سوییفتی

    خرداد 11, 1398

    لطفا به نقد فیلم رمانتیک برتر ده سال اخیر هم بپردازید .
    ممنون از سایت عالیتون

    پاسخ

  2. komeil

    خرداد 3, 1398

    از فیلمهای برتر کمدی هم بزارین

    پاسخ

    • فومنی در پاسخ به komeil

      خرداد 5, 1398

      بابت مطلب زیبایتان سپاسگزارم.اگربراتون ممکنه درآینده مروری برفیلمهای صوفیالورن ومونیکابلوچی داشته باشید.ممنونم

      پاسخ

      • عباس در پاسخ به فومنی

        خرداد 6, 1398

        سلام دوست عزیز،
        در آینده حتما کار میکنیم
        نظر لطف شماست ممنون 🌹

        پاسخ