گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: فیلم تگزاس 2 همچنان در صدر جدول قرار دارد

فیلم “تگزاس ۲″، به کارگردانی “مسعود اطیابی”، با 2 میلیارد و 160 میلیون تومان فروش در هفته ی اخیر، برای پنجمین هفته ی متوالی در صدر جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته است.

با این حساب، فروش کل این فیلم به مبلغ 11 میلیارد و 926 میلیون تومان رسیده است. “مهدی هاشمی”، “سام درخشانی”، “پژمان جمشیدی” و “ژاله صامتی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “سامورایی در برلین”، به کارگردانی “مهدی نادری”، که در دومین هفته ی اکرانش به سر می برد، با یک میلیارد و 56 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، یک پله صعود کرد و در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. فروش کل این فیلم به مبلغ یک میلیارد 855 میلیون تومان رسیده است. “حمید فرخ نژاد”، “امیرمهدی ژوله”، “هومن حاجی عبداللهی” و “میترا حجاز” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “متری شیش و نیم”، به کارگردانی “سعید روستایی”، نیز با 782 میلیون تومان فروش در هفته ی اخیر، در جایگاه سوم قرار گرفت. این فیلم تا کنون به فروشی 25 میلیارد و 399 میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

فیلم های “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی” و “نبات”، به کارگردانی “پگاه ارضی”، به ترتیب با 194 و 193 میلیون تومان فروش در هفته ی اخیر، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم