اولین اطلاعات از جدید ترین فیلم کریستوفر نولان اعلام شد

کمپانی برادران وارنر سرانجام اولین اطلاعات مربوط به جدید ترین فیلم کارگردان سرشناس سینمای هالیوود، “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، اعلام کرد.

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، فیلم جدید این کارگردان با نام “تنت” (Tenet) تولید و اکران خواهد شد. علاوه بر این، “مایکل کین”، “کنت برانا”، “دیمپل کاپادیا”، “آرون تایلر-جانسون” و “کلیمانس پوزی”، جدیدترین بازیگرانی هستند که به “جان دیوید واشنگتن”، “رابرت پتینسون” و “الیزابت دبیکی”، در فیلم “تنت” اضافه شده‌اند.

آخرین ساخته ی “نولان” فیلم “دانکرک” (Dunkirk) بود که در تابستان سال 2017 اکران شد و موفق شد به فروشی ۵۲۳ میلیون دلاری دست پیدا کند.

مراحل تولید و فیلم برداری فیلم جدید “تنت” نیز از امروز آغاز شده است و گفته می شود که فیلم برداری آن در هفت کشور مختلف انجام خواهد شد. فیلم “تنت” یک اکشن و خارق العاده توصیف شده است که اتفاقات آن در سراسر جهان جریان دارد و موضوع فیلم نیز جاسوسی بین المللی عنوان شده است.

فیلم جدید “تنت” در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی راهی پرده ی سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. عبآس

    خرداد 2, 1398

    روحم شاد و یادم گرامی خخخخخخ چقد هیجان دارم واسه دیدنِ دوباره شاهکاری از نولان، امیدوارم هانس زیمر هم باهاش باشه که دیگه حسرتی نمونه باقی!

    پاسخ

    • زهرا اکیما در پاسخ به عبآس

      خرداد 2, 1398

      اتفاقا نولان برای اولین بار با هانس زیمر همکاری نمی کنه برای این فیلم و مثل اینکه لودویگ گورانسون که برای آهنگسازی فیلم Black Panther امسال اسکار گرفت قراره موسیقی متن فیلم “تنت” رو بسازه.

      پاسخ