22 ساحل زیبای هاوایی که باید پیش از مرگ از آن‌ها دیدن کنید

هاوایی با داشتن سواحل سپید و سرخ، زیباترین سواحل کشور و شاید جهان را دارد. جزایر هاوایی با فاصله 750 مایل از ساحل، سواحل زیبا و ی نظیری دارند که در اینجا 22 ساحل زیبای هاوایی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. ساحل وایمانلو، اوآهو

Waimanalo Beach, Oahu

این ساحل زیبا در کرانه اوآهو که حدود 3 مایل ساحل شیب‌دار دارد، که توسط درختان زیبا احاطه‌شده و آسمان لاجوردی هم بر فراز آن دیده می‌شود. میزهای پیک‌نیک و کباب این ساحل را به یکی از مقصدهای برتر گردشگری تبدیل می‌کند.

2. خلیج هانالی، کائوآئی

Hanalei Bay, Kauai

این ساحل نیم‌دایره شکل با ماسه‌های سپید در ساحل شمالی جزیره واقع‌شده، 2 مایل طول و 125 فوت عرض دارد و در اطراف آن کوه‌هایی دیده می‌شود. در این خلیج می‌توانید تقریباً تمام ورزش‌های آبی را تجربه کنید؛ همچنین اسکله 300 فوتی آن برای ماهی گیری و شیرجه زدن مناسب است.

3. ساحل هواوکیپا، مائوئی

Ho’okipa Beach, Maui

این ساحل با داشتن موج‌های بلند برای موج‌سواری مقصد ورزش‌های آبی محسوب می‌شود. حتی اگر به این ورزش‌ها علاقه ندارید می‌توانید در ساحل دراز بکشید و لذت ببرید.

4. ساحل پونالواو، جزیره بزرگ

Punalu’u Beach, Big Island

این ساحل با ماسه‌های سیاه که در 30 مایلی جنوب پارک ملی هاوایی قرار دارد، یکی از سواحل معروف است که با درخت‌های نخل نارگیل پوشیده شده و می‌توانید در کنار لاک‌پشت‌های ساحلی، بر روی ماسه‌های داغ و نرم دراز بکشید.

5. پارک ساحلی هولوپو، لانائی

Hulopoe Beach Park, Lanai

این ساحل زیبا در کرانه جنوبی لانائی مشهورترین ساحل این جزیره کوچک است. در این ساحل محافظت‌شده می‌توانید با خیال راحت به شنا و غواصی بپردازید. در هنگام جزر و مدهای خفیف در قسمت شرقی این ساحل جزرو مد سنگ‌های آتش‌فشانی دیده می‌شود.

6. ساحل غروب آفتاب، اوآهو

Sunset Beach, Oahu

ای ساحل زیبا که در شمال جزیره قرارگرفته در فصل زمستان موج‌های بلند و در فصل تابستان موج‌های آرام دارد. دلیل نام‌گذاری این ساحل به دلیل غروب زیبای آن است.

7. ساحل لوماهائی، کائوآئی

Lumahai Beach, Kauai

بااینکه این ساحل یکی از زیباترین سواحل کائوآئی است، اما خطرناک‌ترین ساحل آن به شمار می‌رود. ساحل شنی شیب آلود آن موج‌های بزرگ و خطرناکی را به وجود می‌آورد. بهترین زمان برای سفر به این ساحل زیبا ماه‌های تابستان است.

8. ساحل کاناپالی، مائویی

Kaanapali Beach, Maui

این ساحل که زمانی مقصد افراد ثروتمند و سلطنتی بود امروزه بسیار محبوب است و هتل‌ها و رستوران‌های لوکس و گران‌قیمتی در اطراف آن دیده می‌شوند.

9. خلیج کوآ، جزیره بزرگ

Kua Bay, Big Island

این ساحل زیبا با ماسه‌های سپید در نزدیکی فرودگاه کونا قرار دارد. این ساحل مقصد محبوب افرادی است که می‌خواهند از امواج لذت ببرند و یا فقط غروب خورشید را تماشا کنند.

10. ساحل پاپوهاکو، مولوکای

Papohaku Beach, Molokai

اگر همیشه رویای رفتن به جزیره‌های گرمسیری را در سر داشته‌اید، این ساحل زیبا نزدیک‌ترین ساحل یک جزیره گرمسیری است. در این ساحل زیبا می‌توانید ریلکس کنید، از امواج لذت ببرید و یا از غروب آفتاب لذت ببرید.

11. ساحل وایکیکی، اوآهو

Waikiki Beach, Oahu

وایکیکی به‌عنوان بزرگ‌ترین مقصد توریستی هاوایی، داشتن ساحلی با ماسه‌های سپید و موج‌های زیبا برای موج‌سواری، بهترین ساحل آمریکا به شمار می‌رود. حتی اگر به نظر شما بهترین نباشد، بازهم بهتر است از آن دیدن کنید.

12. ساحل پویپو، کائوآئی

Poipu Beach, Kauai

این ساحل زیبا با 1000 فوت طول و 50 فوت عرض، به دلیل داشتن موج‌شکن‌های کوچک مشهور است که یک فضای اسخرمانند ایجاد می‌کند که برای شنای کودکان مناسب است. خارج از منطقه موج‌شکن برای شنای بزرگ‌سالان و افراد حرفه‌ای مناسب است.

13. پارک ساحلی ماکنا، مائوئی

Makena Beach State Park, Maui

این ساحل که ساحل بزرگ هم نامیده می‌شود در کرانه جنوب غربی مائوئی قرار دارد. ازآنجایی‌که این ساحل یکی از طویل‌ترین سواحل جزیره به شمار می‌رود به‌ندرت شلوغ می‌شود.

14. ساحل پاپاکولئا، جزیره بزرگ

Papakolea Beach, Big Island

این ساحل سبزرنگ در جنوبی‌ترین نقطه ایالات‌متحده قرار دارد. بااینکه مسیر رفتن به این ساحل دشوار است اما ارزشش را دارد.

15. ساحل کایلوآ، اوآهو

Kailua Beach, Oahu

این ساحل زیبا با ماسه‌های سپید و نرم، آسمان فیروزه‌ای، آب شفاف و درخت‌های نخلش، یک بهشت زیبا برای عکاسان است. بهتر است که در فواصل خلوت به این ساحل سفر کنید. همچنین می‌توانید از ساحل لانیکای که در نزدیکی آن قرار دارد نیز دیدن کنید.

16. پارک ساحلی پولیهاله، کائوآئی

Polihale State Park, Kauai

این ساحل دوردست در کرانه غربی کائوآئی در انتهای بزرگ‌راه کائوموآلی است. این ساحل یکی از بزرگ‌ترین سواحل شنی هاوایی است که اغلب در سایه سواحل دیگر فراموش می‌شود.

17. ساحل ماسه قرمز کایهالولو، مائوئی

Kaihalulu Red Sand Beach, Maui

این ساحل زیبا با ماسه‌های قرمزرنگ در کرانه شرقی مائوئی، یکی از معدود سواحل قرمزرنگ دنیا است. برای رفتن به این ساحل زیبا باید از صخره‌های عبور کنید اما منظره‌ای که در انتظار شما قرار دارد ارزشش را دارد.

18. ساحل هاپونا، جزیره بزرگ

Hapuna Beach, Big Island

این ساحل زیبا با ماسه‌های نرم و آب شفاف در جزیره بزرگ واقع‌شده است. در این ساحل زیبا می‌توانید شنا کنید، غواصی کنید و موج‌سواری کنید.

19. ساحل پولیهوآ، لانای

Polihua Beach, Lanai

این ساحل زیبا که در کرانه شمال غرب لانای قرار دارد، با ماشی‌های چهارچرخ قابل‌دسترسی است. این ساحل وسیع اغلب در سایه نام سواحل مشهور نادیده گرفته می‌شود.

20. ساحل ماکاها، اوآهو

Makaha Beach, Oahu

در جنوب کرانه اوآهو این ساحل زیبا با ماسه‌های سپید قرارگرفته که برای شنا و موج‌سواری مناسب است. قسمت غربی جزیره معمولاً توسط توریست‌ها نادیده گرفته می‌شود اما هوای گرم و خشک آن باعث می‌شود که یکی از بهترین سواحل منطقه باشد.

21. ساحل کیئه، کائوآئی

Ke’e Beach, Kauai

ساحل کیئه در کرانه ناپالی کائوآئی بدون شک یکی از زیباترین سواحل این لیست است. این ساحل همچنین ششمین ساحل برتر آمریکا به شمار می‌رود.

22. خلیج کاپالوآ، مائوئی

Kapalua Bay, Maui

با فکر کردن به سواحل هاوایی بدون شک به این ساحل زیبا با درخت‌های نخل، ماسه‌های طلایی و امواج آرام، فکر خواهید کرد. این ساحل که در میان دو گدازه آتش‌فشانی قرارگرفته است مکان آرامی است که کودکان و شناگران تازه‌کار می‌توانند در آب‌های آن شنا کنند.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم