معرفی 14 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “خواستگاری” (The Proposal)

مارگارت تیت یک ویراستار کانادایی است که در یک انتشارات در نیویورک کار می کند. پس از اتمام تاریخ ویزا با دستیارش اندرو یک حقه را آغاز می کند و در ازای ترفیع اندرو او را وادار می کند تا با مارگارت ازدواج کرده و به مقامات دروغ بگوید تا بتواند در ایالات متحده اقامت داشته باشد.

این فیلم با یک داستان عاشقانه زیبا و فیلمنامه جذاب یکی از برترین فیلم های کمدی رمانتیک است. رایان رینولدز و ساندرا بولاک در نقش های خود می درخشند. اگر فیلم خواستگاری را دوست دارید این 14 فیلم را تماشا کنید. با پروشات همراه باشید.


14. روز ولنتاین – Valentine’s Day – 2010

روز ولنتاین یکی از روزهای مهم است که افراد مجرد و متاهل برای روز 14 فوریه انتظارات بالایی دارند. در این دوستان گروهی از لس آنجلسی ها می خواهند این روز را بگذرانند. جسیکا آلبا، جسیکا بیل، بردلی کوپر و آن هاتاوی از بازیگران این فیلم هستند. این بازیگران علاوه بر نمایش زوج های دیدنی بسیار حقیقی جلوه می کردند. کارگردانی، فیلمنامه غیرقابل پیشبینی و دیالوگ ها از جمله دلایل جذابیت این داستان است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید


13. قوانین جذابیت – Laws of Attraction – 2004

آدری وودز و دنیل رفرتی دو وکیل طلاق در نیویورک هستند که دائم باهم رقابت می کنند. هنگامی که ستاره راک تورن جمیسون و همسرش سرنا این دو را به عنوان وکلای طلاق خود انتخاب می کنند رقابتشان افزایش می یابد. این طلاق میلیونی اعصاب آنها را به هم ریخته و پس نوشیدن فراوان باهم ازدواج می کنند. اما روز بعد باید با حقیقت مواجه شوند. این کمدی رمانتیک با بازی پیرس برازنان و جولیان مور در کنار فیلمنامه و بازیگران بسیار دیدنی است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیم کری، ستاره سرشناس ژانر کمدی هالیوود


12. همسر تصادفی – The Accidental Husband – 2008

اما لیود در یک برنامه رادیویی به نام “عشق حقیقی” مجری است و از آنجاییکه این برنامه درباره عشق نصیحت های خوبی ارائه می دهد بسیار محبوبیت دارد. علاوه بر این قرار است اولین کتاب خود را چاپ کند و با ریچارد براکستون نامزد کرده است. هنگامی که اما به یک زن می گوید از نامزدت جدا شده، آن زن حرف او را قبول می کند. اما نامزد آن زن می خواهد انتقام بگیرد. بنابراین به کمک دوستش مدارک اما را هک کرده و ازدواج او را با اما ثبت می کند. بنابراین اما باید آن مرد را یافته و ازدواج را فسخ کند. اما زندگی هرگز ساده نیست. اما تورمن، جفری دین مورگان و کولین فیرث در این فیلم حضور دارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


11. جنگ عروس ها – Bride Wars – 2009

دو دوست (کیت هادسون و آن هاتاوی) هنگامی که قرار است در یک روز ازدواج کنند و دشمن می شوند. این فیلم علاوه بر داستان عشق و ازدواج به رقابت می پردازد. بهترین دوستان هم به دلیل رازهای نهان می توانند به بدترین دشمنان هم تبدیل شوند. یک فیلم زیبا با ایده جالب و ستاره های دیدنی که با وجود شوخی ها و عناصر طنز جالبتر می شود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018


10. جدایی – The Break-up – 2006

بروک میرز حس می کند دوست پسرش گری گروبوسکی قدر او را نمی داند و از او جدا می شود تا دل گری برای او تنگ شود. پسر متوجه او نشده و با نصیحت دوستان و خانواده جنگ جنسیت ها آغاز می شود. این فیلم به جنبه های سیاه روابط می پردازد. این فیلم با یک جنبه متفاوت بسیار دیدنی است. وان و آنیستون اجراهای بی نظیری ارائه داده و فیلم زیبایی به دست می آید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی سال 2018


9. نقشه خانوادگی – Family Plan – 2005

شرکت چارلی مکنزی ورشکست شده و اکنون باید رئیس جدیدش اد را تحت تاثیر قرار دهد. هنگامی که رئیس و همسرش را دعوت می کند، از یک بازیگر کمک می گیرد تا نقش همسرش را ایفا کند. با این حال رفته رفته دروغ ها بیشتر می شود. این فیلم از لحاظ داستان و فضا مشابه خواستگاری است. بنابراین دو بازیگر کمدی رمانتیک در کنار هم قرار می گیرند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی رمانتیک برتر که باید تماشا کنید


8. نامزدی در تعطیلات – Holiday Engagement – 2011

هیلاری (بانی سامرویل) که می ترسد به خانواده اش بگوید نامزدش او را رها کرده، از یک بازیگر کمک می گیرد تا در تعطیلات روز شکرگذاری نقش نامزدش را ایفا کند. یک کمدی رمانتیک لذتبخش که تماشایی است و ارتباط میان جردن بریجز و بانی سامرویل فیلم را دیدنی می کند.

همچنین بخوانید: 30 فیلم کمدی رمانتیک که زنان باید تماشا کنند


7. اعترافات یک معتاد به خرید – Confessions of a Shopaholic – 2009

ربکا بلوموود با علاقه اش به خرید دست و پنجه نرم می کند. هنگامی که کار نویسندگی در یک مجله و نوشتن یک مقاله مرتبط به او پیشنهاد می شود، حس می کند باید بر این علاقه غلبه کند تا شاد شود. این فیلم با اجرای آیلا فیشر، هیو گرانت و کریستن ریتر، یک کمدی زیبا با لحظات شاد است.

همچنین بخوانید: ده فیلم برتر ژانر کمدی سیاه


6. 27 پیراهن – 27 Dresses – 2008

جین 27 بار ساقدوش بوده و اکنون خواهرش با مردی که او دوست دارد ازدواج کرده و باید ساقدوش او باشد. یک کمدی رمانتیک زیبا که قسمت هایی از آن قابل پیشبینی است. کاترین هیگل باید برای پنهان نمودن حسادت خود ظاهرسازی کند. در عین حال احساسات تماشاگران را برمی انگیزد. جودی گریر بی نظیر بوده و صحنه را از آن خود می کند. بازیگران اجرای خوبی داشته و صحنه های طنز را خلق می کنند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کمدی قرن 21


5. چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم – How to Lose a Guy in 10 Days – 2003

شاید بنجامین بری و اندی اندرسون افراد معمولی به نظر برسند اما اینطور نیست. پیش از آشنایی بنجامین شرط می بندد که می تواند در عرض 10 روز یک زن را عاشق خود کند. از سوی دیگر، اندی هم باید درباره “چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم” در مجله مطلبی بنویسد. کیت هادسون و متیو مک کانهی در این نقش ها جذاب و درخشان هستند. به همین دلیل این فیلم به زودی به یک اثر پرفروش و کلاسیک تبدیل شد. اگر به دنبال یک فیلم سرگرم کننده هستید این اثر را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: اگر فیلم 500 روز سامر (500 Days of Summer) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


4. نامزد تقلبی من – My Fake Fiancé – 2009

جنیفر (ملیسا جوان هارت) و وینس (جوی لارنس) به پول نیاز دارند و تصمیم می گیرند برای جمع آوری هدایا یک عروسی قلابی راه بیندازند. با دیدن این فیلم متوجه می شوید با ازدواج  به یک نفر ازدواج نمی کنید با کل خانواده اش ازدواج می کنید. شخصیت های اصلی در اوایل فیلم صحنه های خنده داری را خلق می کنند. با این که داستان قابل پیشبینی است اما در نهایت از آن لذت می برید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی کره ای رمانتیک که باید ببینید


3. حقیقت زشت – The Ugly Truth – 2009

ابی ریچر یک تهیه کننده برنامه است که همکارش نظریه های او درباره عشق را تحت آزمایش قرار می دهد تا در یافتن عشق به او کمک کند. با این حال این موضوع نتایج پیشبینی نشده دارد. این کمدی رمانتیک با اجرای کاترین هگل و جرارد باتلر “نبرد جنسیت ها” را به نمایش می گذارد. داستان بسیار جالب بوده و بسیاری از مردم از آن لذت می برند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم پرستیژ (The Prestige) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


2. چیزی که در وگاس رخ می‌دهد – What Happens in Vegas – 2008

داستان دو نفر در شهر وگاس که پس از یک شب مستی باهم ازدواج کرده اند و در این میان یکی از آنها برنده پول شده و دیگری هم باید در دستیابی به آن به او کمک کند. این کمدی رمانتیک با بازی کامرون دیاز و آشتون کوچکر یک داستان دیدنی و لذتبخش است.

همچنین بخوانید: اگر فیلم رودخانه ویند (Wind River) را دوست دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


1. تاریخ ازدواج – The Wedding Date – 2005

کت الیس که می ترسد با نامزد قبلی و خانواده اش روبرو شود، تصمیم می گیرد مردی را استخدام کند تا در عروسی خواهرش نقش نامزدش را ایفا کند. یک کمدی رمانتیک زیبا با شخصیت ها و فیلمنامه دیدنی. این فیلم با فضای جالب که پیچیدگی های زیادی را ایجاد می کند. اجرای دبرا مسینگ و درموت مارونی بی نظیر بوده و اگر از فیلم خواستگاری خوشتان می آید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: اگر فیلم دوستی با مزایا (Friends With Benefits) را دوست دارید این 15 فیلم را تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم