چگونه مرد را عاشق خود کنیم؟ معرفی 6 راه ساده!

چگونه مرد را عاشق خود کنیم؟ معرفی 6 راه ساده!

شما نمی‌توانید یک مرد را مجبور کنید که دوستتان داشته باشد، اما می‌توانید کاری کنید تا همیشه خوشحال باشد. همه زن‌ها دوست دارند مرد زندگی‌شان را کنار خود داشته باشند و مطمئن باشند که آن مرد کنارشان می‌مانند. به یاد داشته باشید که مردها هم مانند زن‌ها دوست دارند دوست داشته شوند. اما چگونه مرد را عاشق خود کنیم ؟ در این مقاله 6 راه افزایش عشق را به شما معرفی می‌کنیم که باعث می‌شود مرد زندگی‌تان هرروز بیشتر عاشقتان شود.

1. سعی نکنید او را تغییر دهید

همانطورکه همه زن‌ها می‌دانند، هیچ‌کس نمی‌تواند مردها را تغییر دهد. شاید بتوانید از آن‌ها بخواهید تغییر کنند، اما تا وقتی‌که خودشان نخواهند تغییر نمی‌کنند. یک مرد زمانی یک زن را قبول می‌کند که باور کند آن زن او را به خاطر آنچه هست می‌خواهد. یک زن قوی بدون اینکه از همسرش بخواهد تغییر کند و یا این تصور را در همسرش ایجاد کند که به تغییر نیاز دارد، همسرش را به فرد بهتری تبدیل می‌کند.

2. نیاز نیست که او همان چیزهایی را که شما به آن‌ها علاقه دارید، دوست داشته باشد

قرار نیست که شما فقط کاری انجام دهید که هردو به آن علاقه دارید. ممکن است او از فوتبال بازی کردن با دوستانش لذت ببرد درحالی‌که شما به این کار علاقه‌ای نداشته باشید. یا شما به نقاشی علاقه داشته باشید و او خیر. بنابراین هرگز نباید به خاطر اینکه کار موردعلاقه شما را دوست ندارد، در او حس گناه ایجاد کنید. اگر یک مرد به علایق شما علاقه نداشته باشد، دلیل بر عدم احترام و یا علاقه به شما نیست.

3. از او نخواهید از رؤیاهایش دست بکشد

معمولاً مردها برای خود اهداف و اشتیاق‌هایی دارند که به آن‌ها هویت می‌بخشد. بنابراین هرگز از آن‌ها نخواهید به خاطر شما از علایق یا خواسته‌شان دست بکشند و یا از اینکه به علایقشان می‌پردازند و وقت کمتری برای شما می‌گذراند، در آن‌ها حس گناه ایجاد کنید. زن‌های باهوش می‌دانند که با این رفتار باعث می‌شوند مرد احساس بیچارگی کند. باید بدانید که او باوجود علایقش واقعاً شما را دوست دارد.

4. او را مجبور نکنید تصور کند که باید از شما مراقبت نماید

البته که تمام زن‌ها دوست دارند مرد زندگی‌شان از آن‌ها مراقبت کرده، کنارشان بمانند و به آن‌ها اهمیت بدهند. اما گاهی اوقات این حس باعث می‌شود از مرد خود انتظار داشته باشید که تک‌تک نیازهای شما را برآورده کند. شاید رمانتیک به نظر نرسد اما او مجبور نیست از شما مراقبت کند، بلکه اگر دوست داشته باشد این کار را انجام می‌دهد.

5. از او انتظار نداشته باشید به زن‌های دیگر توجه نکند

از او انتظار نداشته باشید به زنان زیبا نگاه نکند همان‌طور که شما نمی‌توانید به یک مرد خوش‌تیپ نگاه نکنید. زیرا طبیعت انسان به‌گونه‌ای است که نسبت به اشخاص و یا چیزهای زیبا واکنش نشان می‌دهد. البته منظورمان این نیست که به او اجازه دهید در حضور شما با زن‌های دیگر بگوبخند کنند زیرا این کار بی‌احترامی به شماست. فقط قبول کنید که این واکنش طبیعی است و آن را بپذیرید.

6. به او اعتماد کنید

انسان‌ها ذاتاً باهوش هستند و زمانی که چیزی درست نباشد به‌راحتی متوجه می‌شوند. اما گاهی اوقات افراد به خاطر مسائل کوچک عصبی شده و آن را جور دیگری برداشت می‌کنند. برای مثال با دیدن یک پیامک از یک همکار زن، احساس می‌کنید همسرتان به شما خیانت می‌کند. اما به این فکر کنید که رابطه‌تان بدون اعتماد چگونه خواهد بود؟ اگر نتوانید به او اعتماد کنید هرگز احساس امنیت نخواهید داشت.

پس تلاش کنید که واکنش نشان ندهید. اگر او رفتاری دال بر خیانت نشان نداد، پس باید این افکار را از سرخود بیرون کنید. لازمه یک رابطه آرام و متعادل، احترام، همدلی و صبر است.

بودن در یک رابطه کار دشواری است که می‌تواند خسته‌کننده باشد. اما اگر طرف مقابل را دوست داشته باشید می‌دانید که به خاطر او هر کاری انجام می‌دهید. بنابراین برای ثبات عشق و احترام رابطه خود این عوامل را رعایت کنید. فراموش نکنید که طرف مقابل هم شما را دوست خواهد داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم