رابرت پتینسون به عنوان بازیگر نقش بتمن انتخاب شد

بعد از مذاکرات کمپانی برادران وارنر با “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) و “نیکلاس هولت” (Nicholas Hoult) برای بازی در نقش بتمن، بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، “رابرت پتینسون”، بازیگر 33 ساله ی بریتانیایی، نقش بتمن را در این فیلم بازی خواهد کرد.

“رابرت پتینسون” سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “گرگ و میش” (Twilight)، “مرا به یاد داشته باش” (Remember Me)، “های لایف” (High Life) و “هری پاتر و جام آتش” (Harry Potter and the Goblet of Fire) را در کارنامه ی خود دارد. علاوه بر این، این بازیگر در جدید ترین فیلم “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، کارگردان مطرح سینمای هالیوود، هم حضور خواهد داشت.

“مت ریوز” (Matt Reeves)، فیلمنامه نویس فیلم جدید “بتمن”، همانطور که پیش از این هم اشاره کرده بود، داستان این فیلم را به دوران جوانی شخصیت “بتمن” اختصاص داده است. علاوه بر این “مت ریوز” از متفاوت بودن داستان این فیلم و همچنین شخصیت “بتمن” نسبت به فیلم های گذشته خبر داد و افزود: نباید توقع داشته باشیم که سری جدید فیلم “بتمن” اقتباسی از فیلم “بتمن:سال اول” (Batman: Year One) باشد. داستان “بتمن:سال اول” یکی از کامیک های مورد علاقه ی من است؛ اما قصد ندارم از آن برای نوشتن این فیلمنامه ی جدید استفاده کنم. به نظر من بهتر است این داستان به طور خاص به روایت شخصیت “بتمن” بپردازد.

فیلم جدید “بتمن” قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم