گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدر نشینی فیلم تگزاس ۲ برای چهارمین هفته ی متوالی

فیلم “تگزاس ۲″، به کارگردانی “مسعود اطیابی”، که از ماه گذشته جایگزین فیلم “رحمان ۱۴۰۰” شده است، با ۲ میلیارد و 170میلیون تومان فروش در هفته ای که گذشت، همچنان ذر جایگاه نخست جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد.

با این حساب، فروش کل فیلم کمدی “تگزاس۲″، تا کنون به مبلغ 9 میلیارد و 556 میلیون تومان رسیده است. “مهدی هاشمی”، “سام درخشانی”، “پژمان جمشیدی” و “ژاله صامتی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “متری شیش و نیم”، به کارگردانی “سعید روستایی”، با 969 میلیون تومان فروش در این هفته، جایگاه خود در رتبه ی دوم جدول فروش هفتگی را حفظ کرده است. این فیلم در مجموع به فروشی 24 میلیارد و 543 میلیون تومانی دست پیدا کرده است. ستارگانی مثل “پیمان معادی”، “نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار” و “فرهاد اصلانی” در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “سامورایی در برلین”، به کارگردانی “مهدی نادری”، با 716 میلیون تومان فروش در هفته ی اول اکرانش، در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار دازد. “حمید فرخ نژاد”، “امیرمهدی ژوله”، “هومن حاجی عبداللهی” و “میترا حجاز” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم های “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی” و “نبات”، به کارگردانی “پگاه ارضی”، به ترتیب با 296 و 156 میلیون تومان فروش در هفته ی اخیر، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم