رامی مالک به عنوان بازیگر نقش مقابل دنزل واشینگتن در فیلم Little Things انتخاب شد

بعد از معرفی  “دنزل واشینگتن” (Denzel Washington)، به فیلم جنایی “چیز های کوچک” (Little Things)، کمپانی برادران وارنر به تازگی از اضافه شدن “رامی مالک” (Rami Malek)، بازیگر 38 ساله ی آمریکایی، به این فیلم خبر داده است.

“رامی مالک” که موفق شد برای بازی اش در فیلم “راپسودی بوهمی” (Bohemian Rhapsody) جایزه ی اسکار و گلدن گلوب 2019 را به دست آورد، سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “شب در موزه” (Night at the Museum)، “پاپیون” (Papillon)، سریال “آقای ربات” (Mr. Robot) و فیلم مورد انتظار “باند 25” (Bond 25) را در کارنامه ی خود دارد.

“جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “چیز های کوچک” را بر عهده خواهد داشت و بنا به گفته ی کمپانی برادران وارنر، کارگردانی این فیلم نیز به “هنکاک” سپرده خواهد شد. فیلم هایی مثل “نقطه ی کور” (The Blind Side)، “نجات آقای بنکس” (Saving Mr. Banks) و “بنیان گذار” (The Founder) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “جان لی هنکاک” ساخته شده اند.

داستان این فیلم  راجع به کلانتر شهری در ایالت کالیفرنیا به نام “دِک” (با بازی دنزل واشینگتن) است. او مردی است که زیر فشار کاری شدیدی است و برای پیدا کرد قاتلی زنجیره ای با کاراگاهی از نیروی پلیس لس آنجلس به نام “باکستر” (با بازی رامی مالک) وارد همکاری می شود. توجه زیاد “دِک” به جزئیات، به حل پرونده کمک زیادی می کند اما به خاطر تمایلش به زیر پا گذاشتن قانون با “باکستر” به مشکل بر می خورد. او در این میان، در حال دست و پنجه نرم کردن با نتیجه اعمال نا خوشایند خود در گذشته نیز هست.

به گفته ی کمپانی برادران وارنر، مراحل تولید و فیلم برداری فیلم جنایی “چیز های کوچک” از تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم