گزارش باکس آفیس آخر هفته: صدر نشینی فیلم Avengers: Endgame برای سومین هفته ی متوالی

اگر چه انتظار می رفت فیلم “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” (Pokémon: Detective Pikachu) در افتتاحیه ی اکرانش، جایگاه نخست باکس آفیس این هفته را به دست بیاورد، اما فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) با اختلاف نه چندان زیادی، همچنان در صدر جدول فروش هفتگی آمریکا قرار دارد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “انتقام جویان: آخر بازی”، از تاریخ 26 آپریل 2019 (6 اردیبهشت 1398) اکرانش را به طور رسمی در سراسر جهان آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست با رسیدن به 2 میلیارد دلار فروش جهانی، به دومین فیلم پرفروش جهان تبدیل شود. این فیلم در سومین هفته ی اکران خود، با 63 میلیون دلار فروش، در داخل کشور آمریکا، همچنان صدرنشین جدول باکس آفیس است. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 723 میلیون دلار رسیده است.

فیلم “پوکمون: کاراگاه پیکاچو”، به کارگردانی “راب لترمن” (Rob Letterman)، بعد از گذشت سه روز موفق شد به 58 میلیون دلار فروش دست پیدا کند و با اختلاف کمی از فیلم “انتقام جویان: آخر بازی”، در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گیرد.

داستان این فیلم در دنیایی می گذرد که مردم در مبارزه ای با یکدیگر  به جمع کردن و نگهداری پوکمون ها می پردازند. اما پسرکی با یک پیکاچو باهوش سخنگو برخورد می کند که می خواهد یک کاراگاه شود. “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) صداپیشگی شخصیت “کاراگاه پیکاچو” را بر عهده دارد و بازیگرانی مثل “جاستیس اسمیت” (Justice Smith)، “کاترین نیوتون” (Kathryn Newton) و “کن واتانابه” (Ken Watanabe) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم کمدی “شلوغی” (The Hustle)، به کارگردانی “کریس آدیسون” (Chris Addison)، هم با 13 میلیون دلار فروش در آخر هفته، جایگاه سوم جدول باکس آفیس را از آن خود کرد. این فیلم بازسازی فیلم “لات های کثیف فاسد” (Dirty Rotten Scoundrels) است که در دهه هشتاد میلادی به کارگردانی “فرانک اوز” (Frank Oz) ساخته شده بود. داستان این فیلم راجع به دو هنرمند خلافکار و فقیر است که درگیر ماجرا ها و رقابت های نفس گیر و خطرناکی می شوند. ستارگانی مثل “ان هتوی” (Anne Hathaway)، “ربل ویلسون” (Rebel Wilson) و “الکس شارپ” (Alex Sharp) در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، فیلم های “متجاوز” (The Intruder)، به کارگردانی “دئون تیلور” (Deon Taylor) و “لانگ شات” (Long Shot)، به کارگردانی “جاناتان لوین” (Jonathan Levine)، هر کدام با 6 میلیون دلار فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفگی قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. جان ویک ۳: پارابلوم – John Wick ۳: Parabellum

فیلم “جان ویک ۳: پارابلوم” که دنباله ی فیلم “جان ویک ۲” است، فیلمی اکشن و مهیج به کارگردانی “چاد استاهلسکی” (Chad Stahelski) و نویسندگی “دریک کولستاد” (Derek Kolstad) است.“کیانو ریوز”، “هلی بری”، “مارک داکاسیوس” و “ایان مک شین” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

شخصیت “جان ویک”، با بازی “کیانو ریوز” (Keanu Reeves)،  در این داستان یک آدم کش حرفه ای است که اکنون تحت تعقیب است و جایزه ای ۱۴ میلیون دلاری برای کشتن او در نظر گرفته شده است.

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم