تاریخ اکران فیلم Infinite با بازی کریس ایوانز اعلام شد

سه ماه پیش بود که کمپانی پارمونت پیکچرز، از اضافه شدن “کریس ایوانز” (Chris Evans)، بازیگر ۳۷ ساله ی آمریکایی، به فیلم جدید “نامیرا” (Infinite) خبر داد. اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر از طرف این کمپانی، این فیلم به طور رسمی در تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

“کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام جو” (Captain America: The First Avenger)، “انتقام جویان: عصر اولتران” (Avengers: Age of Ultron)، “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War) و “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) از جمله فیلم های مشهوری هستند که “کریس ایوانز” در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم جدید “نامیرا” به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” (Antoine Fuqua) و با ژانر علمی- تخیلی ساخته خواهد شد. فیلم هایی مثل “ایکوالایزر” (The Equalizer)، “هفت دلاور” (The Magnificent Seven) و “چپ دست” (Southpaw) از جمله آثاری هستند که به کارگردانی “آنتوان فوکوآ” ساخته شده اند.

داستان این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته ی “دی. اریک مایکرانز” (D. Eric Maikranz)، نوشته شده است و “ایان شور” (Ian Shorr) و “جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “نامیرا” را بر عهده خواهند داشت.

داستان فیلم داستان مردی به نام “ایوان مایکلز” است که خاطرات زندگی های گذشته خود را به یاد می آورد. او با گروهی به نام “کاگنومیا” آشنا می شود که همه ی اعضایش مانند او زندگی های گذشته شان را به یاد می آورند و آدم های مهم و تاثیرگذار تاریخ بوده اند. داستان فیلم داستان تلاش های “ایوان” برای ورود به این گروه و رسیدن به مقامی در میان افرادش است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم