معرفی 14 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “بیل را بکش” (Kill Bill)

بدون شک “بیل را بکش” یکی از برترین فیلم های کوئنتین تارانتینوست که هنرهای رزمی و خشونت را آمیخته و داستان کلاسیک انتقام را نشان می دهد. عروس یک مزدور مرگبار بود که تصمیم گرفت ازدواج کند و کارش را ترک نماید. با این حال در روز ازدواج دشمنان سر رسیده، مهمان ها را به قتل رسیده و او نیز به کما می رود. پس از چهار سال برخاستن از کما متوجه می شود همه عزیزانش از دنیا رفته اند و باید انتقام بگیرد.

اگر می خواهید فیلم های اکشن با قهرمان های زن را تماشا کنید، این لیست را بررسی کنید. در اینجا لیستی از برترین فیلم های مشابه “بیل را بکش” را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


14. مزدور – The Assassin – 2015

یک درام کند با داستان خاص و جلوه های ویژه نفسگیر. در قرن یازده چین، نی یینیانگ ده ساله به دست یک راهبه سپرده شده و در آنجا به یک مزدور تبدیل می شود تا با حاکمان فاسد مبارزه کند. یک روز به محل تولدش فرستاده می شود تا بزرگ ترین نیروی نظامی منظقه در شمال چین را نابود کند. درنتیجه خاطرات و احساسات فراموش شده را به خاطر می آورد.

همچنین بخوانید: برترین فیلم‌های ترسناک سینمای ژاپن


13. بی استفاده – Haywire – 2011

یک فیلم به کارگردانی استیون سادربرگ درباره یک فریلانس که کارهایی که دولت از پس آن برنمی اید را انجام می دهد و کسی درباره او چیزی نمی داند. با این حال در یکی از ماموریت ها متوجه می شود که به او خیانت شده و باید به خانه برود، از خانواده اش محافظت کند و انتقام بگیرد. یک فیلم جاسوسی زیبا با داستان و صحنه های اکشن خیره کننده. علاوه بر این بازیگران فیلم جینا کارانو، ایوان مک گروگر، مایکل فاسبندر، آنتونیو باندراس، مایکل آنگارانو، چنینگ تتوم و مایکل داگلاس، تاثیر فیلم را دوچندان خواهند کرد.

همچنین بخوانید: لیست برترین فیلم های اکشن تاریخ سینما با محوریت شخصیت زن


12. تنش بالا – High Tension – 2003

یک تریلر ترسناک و مهیج به کارگردانی الکساندر آجا که هم یک اثر رازآلود و هم یک اثر خاص است که با سفر دو دوست به یک مکان ترسناک آغاز می شود. این فیلم غیرآمریکایی با اجراها و داستان خوب بسیار سرگرم کننده است. بنابراین این فیلم خونین و ترسناک را تماشا نمایید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیسون استاتهام، ستاره بی چون و چرای سینمای اکشن


11. دنیای مردگان – Underworld – 2003

در این فیلم شاهد نبرد دیرینه خون آشام ها و گرگینه ها هستیم. سلن (کیت بکینسل) یک مبارز خون آشام زیباست که باید گرگینه ها را شکار کند. با این حال با دیدن مایکل کوروین (اسکات اسپیدمن) باید تصمیم بگیرد در کدام طرف است. ایت فیلم زیبا با اجراهای دیدنی و جلوه های ویژه بسیار دیدنی است و طرفداران فیلم های اکشن از آن لذت می برند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کیت بکینسل بازیگر زیبای هالیوودی


10. جکی براون – Jackie Brown – 1997

جکی براون میانسال از مکزیکو به لس آنجلس مواد قاچاق می کند. هنگامی که به ده هزار دلار پول  و کوکائین بازداشت می شود می تواند در ازای آزادی برای دستگیری اوردل کمک کند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی کوئنتین تارانتینو از دیگر فیلم ها متمایز می باشد. داستان جنایی، صحنه های خونین و فضای جالب آن را دیدنی می کند. تارانتینو بیشتر بر شخصیت ها و شخصیت های آنان تمرکز می کند و با این کار قدرت خود در روایت گویی را ثابت می کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های اکشن سال 2019-2020 که نباید از دست بدهید


9. به گورت تف می ‌کنم – I Spit on Your Grave – 2010

یک داستان انتقام جویانه درباره یک شخصیت زن که با رفتن به یک کلبه چوبی برای نوشتن کتاب بعدی اش، به طور وحشیانه ای مورد تجاوز و شکنجه قرار می گیرد. گرچه زنده مانده و فرار می کند اما به دنبال انتقام است. بنابراین اکنون می خواهد در کمال بی رحمی از آنان انتقام بگیرد. سارا باتلر در نقش جنیفر هیلز اجرای درخشانی دارد. گرچه به دلیل صحنه های آزاردهنده نمی توان آن را یک فیلم لذتبخش دانست اما نشان می دهد که هرچیزی می تواند انگیزه زندگی باشد، حتی انتقام.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های ترسناک قرن 21 به همراه تریلر و خلاصه داستان


8. لوسی – Lucy – 2014

یک تریلر اکشن زیبا درباره زنی به نام لوسی که در مشکلی گیر افتاده و به قاچاقچی مواد تبدیل می شود. با این حال با نشت کردن کیسه مواد از لحاظ فیزیکی و روانی تغییر پیدا کرده و قدرت هایش شدت می گیرند. درنتیجه به یک مبارز بی رحم تبدیل می شود. گرچه فیلم از لحاظ علمی صحت ندارد اما سرگرم کننده بوده و صحنه های اکشن و اجرای زیبای اسکارلت جوهانسون آن را دیدنی می کند.

همچنین بخوانید: 30 حقیقت جالب و خواندنی درباره اسکارلت جوهانسون


7. بیگانه ها – Aliens – 1986

الن ریپلی پس از شناور شدن در فضا به مدت 57 سال توسط یک سفینه نجات پیدا می کند اما آنها گفته های او درباره بیگانه ها را باور نمی کنند. ریپلی متوجه می شود قمر LV-426 به یک کلنی تبدیل شده و هنگامی که تمام ارتباطات از آنجا قطع می شود، ریپلی فراخوانده شده و باید در آخرین نبرد با هیولاها مبارزه کند. اجرای سیگورنی ویور دیدنی بوده و با اجرای فراموش نشدنی اش در نقش این قهرمان زن نامزد اسکار و گلدن گلوب شد. کارگردانی جیمز کامرون و جلوه های ویژه این اثر را به یک اثر علمی تخیلی دیدنی تبدیل نمود. شخصیت زن این فیلم که مانند عروس بود باعث شد فیلم در این لیست قرار بگیرد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم یک مکان آرام (A Quiet Place) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


6. هانا – Hanna – 2011

هانا دختر نوجوانی است که با پدرش در جنگل های فنلاند زندگی می کند. از آنجایی که او برای تبدیل شدن به یک مزدور تربیت شد یک دختر معمولی نیست. او برای ماموریتی به آن سوی اروپا رفته و به حقایقی درباره خودش و دنیای پیرامونش پی می برد. داستان غیرمعمول و اجراها این فیلم را دیدنی می کند. اریک بانا، کیت بلانشت و سورشا رونان در اجراهای خود درخشان هستند. این فیلم جو رایت با موسیقی متن خیره کننده جذاب و دیدنی است.

همچنین بخوانید: 18 فیلم بحث برانگیز کل تاریخ سینما : از خشونت و وحشت تا سیاست


5. نیکیتا – Nikita – 1990

این فیلم که نامزد بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان گلدن گلوب شده درباره یک زن جوان است که به قتل و سرقت متهم شده است. با این حال، به جای اینکه به زندان فرستاده شود به یک مدرسه مخصوص می رود تا به یک جاسوس/مزدور تبدیل شود. شخصیت نیکیتا از روی شخصیت زن اغواگر ساخته شده است. او نه تنها زیبا بلکه بی رحم است و بلد است با تفنگ کار کند. وجود بازیگران خوب، کارگردانی لوک بسون و سبک زیبای فیلم آن را به یک اثر زیبا تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم یک مکان آرام (A Quiet Place) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


4. بوسه طولانی شب‌ بخیر – The Long Kiss Goodnight – 1996

این فیلم با اجرای جینا دیویس و ساموئل ال.جکسون داستان زنی به نام چارلی است که هشت سال پیش حافظه اش را از دست داد و باید زندگی اش را بسازد. با این حال هنگامی که قسمت هایی از زندگی گذشته اش را که یک مامور قاتل بود، به یاد می آورد دنیایش به هم میریزد. این فیلم به کارگردانی رنی هرالین صحنه های اکشن، دیالوگ زیبا و اجراهای درخشان را نشان می دهد. شین بلیک فیلمنامه نویس با خلق صحنه های به یادماندنی یک اثر زیبا می سازد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های اکشن که در سال 2018 اکران شدند


3. کری – Carrie – 1976

داستان ترسناک یک دانش آموز دبیرستانی خبیث به نام کری که به دلیل خاطره های بد آزار و اذیت می خواهد از همه انتقام بگیرد. این فیلم ترسناک کلاسیک یکی از بهترین اقتباس های رمان استیون کینگ است. برایان دی پالما یک درام دیدنی با فضای دهه 70  را خلق کرده است. اجراها دیدنی بوده و سیسی اسپیسک و پایپر لوری نامزد اسکار شدند.

همچنین بخوانید: معرفی 20 فیلم ترسناک مورد انتظار که در آینده نزدیک اکران خواهند شد


2.بانوی انتقام – Lady Vengeance – 2005

یک سری از سه گانه انتقام به کارگردانی چان-ووک پارک که داستان انتقام و رستگاری است. این فیلم علاوه بر موسیقی متن زیبا، داستان بسیار جذابی دارد که باعث می شود بارها آن را تماشا کنید. گائم-جا لی به اشتباه به سرقت و قتل یک پسر شش ساله متهم شده است. زمانی که پس از سیزده سال از زندان آزاد می شود تنها یک هدف دارد، که مردی که مسئول قتل آن کودک است را یافته و عدالت را اجرا کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کره ای که در سال 2018 اکران شدند


1. بانوی خونریزی – Lady Snowblood – 1973

کوئنتین تارانتینو از چندین تصویر، داستان، شخصیت و آهنگ این فیلم استفاده کرد تا فیلم “بیل را بکش” را بسازد. با این حال این فیلم یک تجربه متفاوت است که ارزش تماشا کردن دارد. یوکی جوان که هرگز عشق را تجربه نکرده به عنوان مزدور تربیت شده تا از مجرمینی که خانواده اش را به قتل رسانده اند، انتقام بگیرد. این فیلم یک داستان گیرا و قدرتمند دارد که کارگردانی بی نقص توشیا فوجیتا و صحنه های اکشن فیلم می تواند طرفداران کوئنیتن تارانتینو را راضی کند.

همچنین بخوانید: 9 فیلم برتر کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) به انتخاب مخاطبین


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم