گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدر نشینی فیلم تگزاس 2

فیلم “تگزاس ۲″، به کارگردانی “مسعود اطیابی”، که از سه هفته ی پیش جایگزین فیلم “رحمان ۱۴۰۰” شده است، با ۲ میلیارد و 175 میلیون تومان فروش در هفته ای که گذشت، همچنان ذر جایگاه نخست جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار دارد.

با این حساب، فروش کل فیلم کمدی “تگزاس۲″، تا کنون به مبلغ 7 میلیارد و 212 میلیون تومان رسیده است. “مهدی هاشمی”، “سام درخشانی”، “پژمان جمشیدی” و “ژاله صامتی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “متری شیش و نیم”، به کارگردانی “سعید روستایی”، با 1 میلیارد و 426 میلیون تومان فروش در این هفته، جایگاه خود در رتبه ی دوم جدول فروش هفتگی را حفظ کرده است. این فیلم در مجموع به فروشی 23 میلیارد و 461 میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

ستارگانی مثل “پیمان معادی”، “نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار” و “فرهاد اصلانی” در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی”، با 594 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد و فروش کل این فیلم به مبلغ ۹ میلیارد و 881 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “زندانی ها”، به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و “پیشونی سفید ۳″، به کارگردانی “سید جواد هاشمی”، به ترتیب با 399 و316 میلیون تومان فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم