معرفی 15 فیلم جذاب و دیدنی شبیه “دوستی با مزایا” (Friends With Benefits)

جیمی رلیس (میلا کونیس) یک کارمند نیویورکی است که تلاش می کند دیلن هارپر کارگردان (جاستین تیمبرلیک) کارگردان را با مشتری اش آشنا کند. با امضای قرارداد این دو باهم دوست می شوند. دوستی آنها به زودی به یک دوستی با مزایا و رابطه جنسی تبدیل می شود اما با آسیب های احساسی جیمی در گذشته و بی احساسی دیلن، آنها نباید عاشق هم شوند. طرفداران فیلم های کمدی رمانتیک می توانند از این فیلم لذت ببرند. در اینجا تلاش کردیم فیلم های مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


15. خوب بازی کردن – Playing it Cool – 2014

یک فیلم کمدی و رمانتیک با بازی کریس ایوانز و میشل موناگان، درباره فیلمنامه نویسی که به دلیل نداشتن تجربه عشقی قادر به نوشتن نیست. هربار تلاش می کند عشق را تجربه کند اما شکست می خورد. در یکی از این تجربه ها که خود را یک خیر جا می زند، با یک زن آشنا خواهد شد. زن نامزد دارد و آن دو تصمیم می گیرند فقط دوست بمانند. به زودی عاشق هم می شوند و مرد باید زن را به دست بیاورد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک که در سال 2018 اکران شدند


14. چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم – How to Lose a Guy in 10 Days – 2003

شاید بنجامین بری و اندی اندرسون افراد معمولی به نظر برسند اما اینطور نیست. پیش از آشنایی بنجامین شرط می بندد که می تواند در عرض 10 روز یک زن را عاشق خود کند. از سوی دیگر، اندی هم باید درباره “چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم” در مجله مطلبی بنویسد. کیت هادسون و متیو مک کانهی در این نقش ها جذاب و درخشان هستند. به همین دلیل این فیلم به زودی به یک اثر پرفروش و کلاسیک تبدیل شد. اگر به دنبال یک فیلم سرگرم کننده هستید این اثر را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی رمانتیک سال 2018


13. مقصد ازدواج –  Destination Wedding – 2018

داستان فرانک و لیندسی یک داستان جدید نیست. داستان عاشقانه آن ها در فیلم های دیگر به نمایش درآمده است و تنها شخصیت ها تغییر کرده اند. در این فیلم یکی از داستان های کمدی رمانتیک برتر هالیوود به نمایش درآمده و از دو شخصیت محبوب و البته غمگین سینما، یعنی کیانو ریوز و ویونا ریدر استفاده شده است. آن ها همدیگر را دیده، عاشق هم شده، از هم جدا شده و دوباره عاشق هم میشوند. بنابراین میبینید که این داستان قدیمی می تواند هنوز جذاب باشد. ریدر در نقش لیندسی همه توجهات را به خود جلب می کند. اما اجرای کیانو چندان موفق نبود و نتوانست احساسات مورد نیاز داستان را ایجاد کند. شاید در نگاه اول قرار گرفتن این دو بازیگر در کنار هم متعجب تان کند، اما در پایان فیلم از آن لذت خواهید برد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی رمانتیک برتر که باید تماشا کنید


12. جهش – The Change-Up – 2011

دیو (جیسون بیتمن) یک مرد متاهل با سه فرزند و یک زن دوست داشتنی است و میچ (رایان رینولدز) هم یک مرد مجرد در اوج تحرک جنسی است. در یک شب سرنوشت ساز در زیر نور مهتاب جسم های دیو و میچ عوض می شود. این فیلم با ستارگان محبوب و داستان جالب یک اثر کمدی و دیدنی است. شاید داستان قابل پیشبینی باشد اما از دیدن آن لذت می برید.

همچنین بخوانید: 30 فیلم کمدی رمانتیک که زنان باید تماشا کنند


11. فقط ادامه بده – Just Go with It – 2011

یک جراح پلاستیک در سفری به هاوایی باید دستیار خود را متقاعد کند که در برابر دوست دختر جوان او خودش را به جای همسر مرد جا بزند که به زودی از هم جدا می شوند. همه بازیگران عالی هستند و ادم سندلر و جنیفر آنیستون صحنه های کمدی و جذاب خلق می کنند. داستان هم به خوبی نوشته و پرداخته شده است.

همچنین بخوانید: 30 فیلم برتر رمانتیک تاریخ سینما


10. حقیقت زشت – The Ugly Truth – 2009

ابی ریچر یک تهیه کننده برنامه است که همکارش نظریه های او درباره عشق را تحت آزمایش قرار می دهد تا در یافتن عشق به او کمک کند. با این حال این موضوع نتایج پیشبینی نشده دارد. این کمدی رمانتیک با اجرای کاترین هگل و جرارد باتلر “نبرد جنسیت ها” را به نمایش می گذارد. داستان بسیار جالب بوده و بسیاری از مردم از آن لذت می برند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کمدی سال 2019 که باید تماشا کنید و فقط لذت ببرید


9. چیزی که در وگاس رخ می‌دهد – What Happens in Vegas – 2008

داستان دو نفر در شهر وگاس که پس از یک شب مستی باهم ازدواج کرده اند و در این میان یکی از آنها برنده پول شده و دیگری هم باید در دستیابی به آن به او کمک کند. این کمدی رمانتیک با بازی کامرون دیاز و آشتون کوچکر یک داستان دیدنی و لذتبخش است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های کمدی سال 2018


8. لیست آهنگ های ابدی نیک و نورا – Nick and Norah’s Infinite Playlist – 2008

از زمان جدایی تریس و نیک سه هفته و دو روز و 23 ساعت می گذرد و اکنون دختر با یک پسر جدید است. نیک نزد نورا آمده و از او می خواهد به مدت پنج دقیقه دوست دخترش باشدو پس از اینکه دوست مست نیک، کارولین فرار کرده آنها باید او را پیدا کنند. این کمدی نوجوانانه شما را به یاد کمدی های نوجوانان می اندازد. داستان بر پایه شخصیت ها پیش رفته و اجرای بازیگران دیدنی است. مایکل سرا و کت دنینگز در نقش یک زوج دیدنی بوده و عناصر موسیقی و عشق این اثر را دیدنی تر می کنند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کمدی قرن 21


7. فراموش کردن سارا مارشال – Forgetting Sarah Marshall – 2008

پیتر (جیسون سگل) پس از جدایی از دوست دختر ستاره اش سارا (کریستن بل) به هاوایی می رود. اما نمی داند سارا هم با دوست پسرش به آنجا آمده. یک کمدی رمانتیک زیبا با ستارگان دیدنی که پر از لحظات خنده دار و لذت بخش است. اگر به دنبال یک فیلم خنده دار هستید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: اگر به فیلم بخت پریشان (The Fault In Our Stars) علاقه دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


6. عشق و داروهای دیگر – Love and Other Drugs – 2010

مگی (هتوی) یک زن بیخیال است که نمی گذارد چیزی او را ناراحت کند. اما با آشنایی با جیمی (جیلنهال) و شکل گرفتن رابطه ای میان آن دو، با چالش های موفق خواهد شد. گرچه داستان کمی تکراری است اما کارگردانی ادوراد زوئیک یک فیلم زیبا با پیام شنیدنی را به نمایش می گذارد. این فیلم با وجود اجرای این دو بازیگر (که هردویشان نامزد بهترین بازیگرهای گلدن گلوب 2011 شدند) یک داستان زیبا درباره رشد و مقابله با مشکلات است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جیک جیلنهال که نباید از دست بدهید


5. دیوانه، احمق، عشق – Crazy, Stupid Love – 2011

کال (استیو کارل) و امیلی (جولیان مور) در کنار هم زندگی کاملی دارند تا اینکه امیلی تقاضای طلاق می کند. حالا کال باید با کمک دوستش جیکوب پالمر (رایان گاسلینگ) از عهده خودش بربیاید. گرچه کال شخصیت اصلی است اما داستان بر روابط زندگی شخصیت های فرعی نیز می پردازد. گلن فیکارا و جان ریکوئا، کارگردان های این فیلم، یک اثر دیدنی خلق کرده اند که از ذهنتان فراموش نمی شود. شاید داستان تکراری باشد اما قطعا لذتبخش است.

همچنین بخوانید: اگر فیلم دفترچه خاطرات (The Notebook) را دوست دارید این فیلم ها را تماشا کنید


4. رابطه دو شبه – Two Night Stand – 2014

طوفان باعث می شود دو نفر که پس از ارتباط آنلاین یک رابطه یک شبه داشته اند یک شب دیگر کنار هم بمانند. یک فیلم کمدی رمانتیک زیبا با بازی مایلز تلر و آنالی تیپتن که فضای آن شبیه “دوستی با مزایا” است. شخصیت ها، ساختار و پایان آن را متفاوت می کند. داستان قابل باور، دیالوگ های جالب و کارگردانی مکس نیکولز این اثر را محبوب می کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم زیبا شبیه در جستجوی خوشبختی (The Pursuit Of Happyness)


3. یک روز – One Day – 2011

فیلمی براساس داستان دیوید نیکولز درباره اما و دکستر که در شب فارغ التحصیلی شان دیدار داشتند و هرسال در روز 15 جولای دیدار می کنند. طی سال های دورافتاده از هم با افراد دیگری آشنا می شوند اما ناگهان یکدیگر را دوباره می بینند. آن هتوی و جیک جیلنهال اجراهای اصلی را برعهده داشته و در این نقش ها درخشان ظاهر می شوند. داستان آن ها آنقدر زیبا و عاطفی است که شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم تایتانیک (Titanic) را دوست دارید این 6 فیلم را تماشا کنید


2. بدون تعهد – No Strings Attached – 2011

ادم (آشتون کوچر) و اما (ناتالی پورتمن) در کمپ مدرسه یکدیگر را دیدند اما هرگز به هم تعهد نداشتند. چند سال بعد زمانی یکدیگر را میبینند که ادم به رابطه دوست دختر سابقش با پدرش پی برده است. آنها که فقط به دنبال لذت هستند نه رابطه حقیقی دوباره در کنار هم قرار می گیرند. داستان فیلم شبیه “دوستی با مزایا” بوده و با این حال هم داستان جذاب تر است و هم بازیگران معروف تر.

همچنین بخوانید: اگر فیلم بازی های گرسنگی (Hunger Games) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


1. وقتی هری سالی را دید… – When Harry Met Sally… – 1989

فیلمی درباره هری و سالی که نامزد جایزه بهترین فیلمنامه شد و داستان افرادی را می بینیم که به دنبال عشق هستند و باهم دوست می شوند. اما آیا یک زن و مرد می توانند دوست بمانند؟ بیلی کریستال و مگ رایان در نقش های خود می درخشند. بازیگران مکمل و موسیقی متن آن را به یکی از برترین فیلم ها تبدیل می کند. داستان جذاب آن تا پایان شما را همراه می کند.

همچنین بخوانید: اگر فیلم ۱۰ چیز تو که من ازشون بدم میاد (10 Things I Hate About You) را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم