دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد + ویدئو

بعد از گذشت چهار ماه از انتشار اولین تریلر فیلم مورد انتظار “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home)، کمپانی سونی پیکچرز به تازگی دومین تریلر این فیلم را منتشر کرده است. “تام هالند”، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، در ابتدای این ویدئو از طرفداران می خواهد که اگر فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” را هنوز ندیده اند، این تریلر را تماشا نکنند. در ادامه می توانید تریلر جدید این فیلم را تماشا کنید:

این فیلم، دنباله ی فیلم “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) به کارگردانی “جان واتس” (Jon Watts) محسوب می شود که در سال ۲۰۱۷ اکران شده است.

کارگردانی فیلم جدید و مورد انتظار “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، بار دیگر بر عهده ی “جان واتس” خواهد بود که فیلم هایی مثل “دلقک” (Clown) و “ماشین پلیس” (Cop Car) را کارگردانی کرده است.

داستان فیلم ابر قهرمانی “مرد عنکبوتی: دور از خانه”، بعد از اتفاقات فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame) در جریان است. زمانی که “پیتر پارکر” برای تعطیلات تابستانی همراه با دوستانش به اروپا سفر می کند و در همین حین، با یکی از دشمنانش به نام “میستریو” (Mysterio) برای شرکت در یک نبرد همکاری می کند.

“تام هالند”، “جیک جیلنهال”، “مایکل کیتون” و “مریسا تومی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” قرار است در تاریخ 2 جولای ۲۰۱۹ (11 تیر ۱۳۹۸) به طور رسمی اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم