گزارش باکس آفیس آخر هفته: ادامه ی صدرنشینی پر قدرت فیلم Avengers: Endgame

رکورد شکنی فیلم ابر قهرمانی “انتقام جویان: آخر بازی” (Avengers: Endgame)، چه در داخل آمریکا و چه در دیگر کشور های جهان، همچنان ادامه دارد و این فیلم با فروش چشمگیر خود، برای دومین هفته ی متوالی جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را در دست دارد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” بعد از گذشت تنها ده روز از اکران خود، با رسیدن به دو میلیارد دلار فروش جهانی، به دومین فیلم پرفروش جهان تبدیل شد. این عنوان پیش از این متعلق به فیلم “تایتانیک” (Titanic) بود. جالب است بدانید فیلم “آواتار” (Avatar)، که اکنون اولین فیلم پرفروش جهان است، بعد از گذشت 47 روز به دو میلیارد دلار فروش دست پیدا کرد!

“انتقام جویان: آخر بازی” در داخل مرز های آمریکا نیز، با 146 میلیون دلار فروش در هفته ی دوم اکران، بعد از فیلم “جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد” (Star Wars: The Force Awakens)، با 149 میلیون دلار فروش، به عنوان دومین فیلم پرفروش در دومین هفته ی اکران شناخته می شود.

فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” که به کارگردانی “آنتونی روسو” (Anthony Russo) و “جو روسو” (Joe Russo) ساخته شده است، ادامه ی اتفاقات و حوادث فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” را روایت می کند و پایانی برای سه فاز اول دنیای سینمایی مارول است.

“رابرت داونی جونیور” (Robert Downey, Jr)، “کریس ایوانز” (Chris Evans)، “کریس همسورث” (Chris Hemsworth)،“اسکارلت جوهانسون”  (Scarlett Johansson) و “بری لارسون” (Brie Larson) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش آفرینی می پردازند.

در ادامه ی جدول باکس آفیس این هفته، فیلم “متجاوز” (The Intruder)، به کارگردانی “دئون تیلور” (Deon Taylor)، که از تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸)، اکران خود را به طور رسمی آغاز کرده است، موفق شد با 11 میلیون دلار فروش در آخر هفته، جایگاه دوم جدول را به دست آورد.

فیلم “لانگ شات” (Long Shot)، به کارگردانی “جاناتان لوین” (Jonathan Levine)، نیز با 10 میلیون دلار فروش در اولین هفته ی اکرانش، در جایگاه سوم جدول باکس قرار گرفته است.  “شارلیز ترون”, “ست روگن” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

انیمیشن “عروسک های زشت” (Ugly Dolls)، به کارگردانی “کلی اشبری” (Kelly Asbury)، و فیلم “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، که در هشتمین هفته ی اکران خود به سر می برد، به ترتیب با 8 و 4 میلیون دلار فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار دارند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1.  پوکمون: کاراگاه پیکاچو – Pokémon: Detective Pikachu

فیلم “پوکمون: کاراگاه پیکاچو” قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد امریکا اکران شود. کارگردانی این فیلم را “راب لترمن” (Rob Letterman) بر عهده دارد که فیلم هایی مثل “مور مور” (Goosebumps)، “هیولاها علیه بیگانگان” (Monsters vs. Aliens) و “داستان کوسه” (Shark Tale) را کارگردانی کرده است.

داستان این فیلم در دنیایی می گذرد که مردم در مبارزه ای با یکدیگر  به جمع کردن و نگهداری پوکمون ها می پردازند. اما پسرکی با یک پیکاچو باهوش سخنگو برخورد می کند که می خواهد یک کاراگاه شود.

“رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) صداپیشگی شخصیت “کاراگاه پیکاچو” را بر عهده دارد و بازیگرانی مثل “جاستیس اسمیت” (Justice Smith)، “کاترین نیوتون” (Kathryn Newton) و “کن واتانابه” (Ken Watanabe) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


2. شلوغی – The Hustle

فیلم “شلوغی” به کارگردانی “کریس آدیسون” (Chris Addison)، کارگردان و کمدین ۴۷ ساله ی بریتانیایی، ساخته شده است و ستارگانی مثل “ان هتوی” (Anne Hathaway)، “ربل ویلسون” (Rebel Wilson) و “الکس شارپ” (Alex Sharp) در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم بازسازی فیلم “لات های کثیف فاسد” (Dirty Rotten Scoundrels) است که در دهه هشتاد میلادی به کارگردانی “فرانک اوز” (Frank Oz) ساخته شده بود. داستان این فیلم راجع به دو هنرمند خلافکار و فقیر است که درگیر ماجرا ها و رقابت های نفس گیر و خطرناکی می شوند.

فیلم “شلوغی” قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم