بیوگرافی کامل کوین هارت (Kevin Hart) از کودکی تا به امروز

نام: کوین هارت

تاریخ تولد: 6 جولای 1979 (15 تیر 1358)

سن: 39 سال

قد: 1.62 سانتی متر

شغل: بازیگر، کمدین

وضعیت تاهل: متاهل

بیوگرافی کوین هارت

این بازیگر در نوجوانی متوجه شد دوست دارد مردم را بخنداند. او اکنون یک بازیگر موفق آمریکایی است که از شوخی کردن با خودش نمی ترسد. کارنامه بازیگری او نیز با طنز آمیخته است و اغلب نقش های او کمدی هستند. این بازیگر اغلب در فیلم های کمدی یا ماجراجویانه حضور می باید و معمولا نقش یک افسر پلیس بدشانس و مامور یا دزد و کلاهبردار حرفه ای به او واگذار می شود.

کوین هارت در 6 جولای 1979 در فیلادلفیای آفتابی به دنیا آمد، اما دوران کودکی و جوانی اش مانند هوای آنجا آرام نبودند. پدرش خانواده را ترک کرد و مادرش به تنهایی پسرش را بزرگ کرد. کوین برای خوشحالی مادرش دانش آموز خوبی بود و در مدرسه شیطانی نمی کرد.

او در سن 16 سالگی به دانشگاه تمپل فیلادلفیا وارد شد. دو سال در آنجا تحصیل کرد و به دلیل ناتوانی در پرداخت شهریه دانشگاه را ترک کرد. سپس در کفش فروشی فروشندگی می کرد. از آنجاییکه این شغل را دوست نداشت در برنامه های استعدادیابی و طنز شرکت می کرد. کوین تلاش می کرد تا حتی یک تست را از دست ندهد. او مطمئن بود یک روز موفق خواهد شد.

فیلم های او

خوش شانسی او باعث شد در سال 2001 تهیه کنندگان سریال Undeclared به او توجه کنند. کوین نقش لوک را ایفا کرد و گرچه نقش کوتاهی بود اما توجه تهیه کنندگان و کارگردان ها را جلب کرد. سال بعد در فیلم “سربازان کاغذی” (Paper Soldiers) نقش شاون را ایفا کرد. شاون سارقی بود که می خواست زندگی اش را تغییر دهد. پس از اکران این فیلم اولین طرفداران خود را به دست آورد.

کوین هارت در پیریت

در سال 2003 کوین در کمدی “فیلم ترسناک 3” (Scary Movie 3) حضور یافت. نقش او کوتاه بود اما در کارنامه او یک نقطه عطف محسوب می شد. یک سال بعد بازی در کمدی “همراه با پلی” (Along Came Polly) به او پیشنهاد شد. در سال 2008 در کمدی “پیریت” (Fool’s gold) در نقش رئیس جنایی و یابنده گنج ظاهر شد. مشغله های زیادش مانع از اجرای کمدی او روی صحنه نشد. در سال 2011 کوین یکی از نقش های اصلی فیلم 35 and Ticking را ایفا کرد و برای اجرای کمدی هم به روی صحنه رفت. هارت اولین آفریقایی آمریکایی است که برنامه هایش به شدت محبوب بود و طی دو روز اول میلیون ها دلار از بلیت برنامه هایش به فروش رفتند.

در سال 2013 فیلم “سواری با هم” (Ride Along) اکران شد و این بازیگر نقش یک نگهبان احمق را ایفا کرد. او برای این نقش جایزه MTV را دریافت کرد. نقش هارت عاشق یک دختر می شود اما برادر دختر (آیس کیوب) که یک افسر پلیس است از این موضوع خوشش نمی آید. او برای جلب رضایت برادر دختر حاضر به انجام هرکاری است و تمام آزمایش های او را انجام می دهد. در سال 2014 کوین هارت در کمدی “سخت شدن” (Get hard) نقش یک کارمند کارواش را ایفا کرد  که به یک کارمند بانک کمک می کند تا برای رفتن به زندان آماده شود. او در این برنامه در کنار ویل فرل نقش آفرینی کرد.

یک سال بعد فیلم های بیشتری از او اکران شد. کوین در کمدی “سخنران عروسی” (The Wedding Ringer) نقش ساقدوش داماد را ایفا کرد. فیلم داستان سورئال زوجی را نشان می دهد که برای عروسی برنامه ریزی می کنند اما داماد نمی تواند ساقدوش پیدا کند، بنابراین به یک آژانس رفته و یک ساقدوش و چند دوست استخدام می کند. مطمئنا چنین مراسمی که افراد غریبه در آن حضور دارند بدون مشکل نخواهد بود.

زندگی شخصی

زندگی شخصی کوین هارت جالب است. او در سال 2003 توری را دید و عاشق او شد. آنها به زودی ازدواج کردند. توری هم بازیگر است. در بهار 2005 کوین یک پدر شاد شد. او دختری به نام هون دارد. دو سال و نیم بعد پسرشان هندریکس به دنیا آمد.

کوین و توری

ازدواج توری و کوین تا سال 2010 طول کشید و سپس از هم جدا شدند. آن دو درباره دلیل جدایی شان چیزی نگفتند. این بازیگر تمام اوقات بیکاری اش را به کارش اختصاص می دهد، اما فرزندان خود را فراموش نمی کند. تصاویر گشت و گذار با آنها را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد.

با این حال در سال 2016 طرفداران درباره زندگی شخصی او اخبار دیگری شنیدند. کوین ازدواج کرد. همسر او انیکو پاریش بود.

کوین و انیکو

این بازیگر در نوامبر 2017 دوباره پدر شد. انیکو پسری به نام کنزو کاش به دنیا آورد. این پسر اولین فرزند زن و سومین فرزند مرد بود. کوین در روز تولدش شادی خود را به اشتراک گذاشت. درباره پسرش صحبت کرد و گفت که پسرش زندگی آن دو را شاد کرده است.

کوین هارت در امروز

در سال 2016 کمدی “سواری باهم 2” اکران شد و کوین نقش بن، فارغ التحصیل آکادمی پلیس را ایفا کرد. این فیلم سری دوم “سواری باهم” است. در این فیلم قهرمان می خواهد با دوست دخترش ازدواج کند و پلیس جوان نقش مقابل برادرش است. پلیس به میامی می رود تا مانع کارتل مواد مخدر شود. یک تاجر قدرتمند این امپراتوری را اداره می کند. ماموریت بیش از آنچه تصور می شد طول می کشد. بنابراین نتایج تحقیقات و ازدواج قریب الوقوع شان در معرض خطر قرار دارد.

کوین هارت در سواری باهم 2

در همان سال در دو پروژه دیگر که یکی از آنها “هوش مصنوعی” (Central Intelligence) بود حضور یافت. این فیلم هم یک کمدی اکشن است قهرمان کوین هارت کالوین است، یک حسابدار معمولی که از ماجرجویی های مدرسه خسته شده و یک زندگی خسته کننده و آرام را در پیش می گیرد. با بازگشت یکی از دوستان مدرسه که از یک دانش آموز عاشق پیشه به یک مامور ویژه (دواین جانسون) تبدیل شده، زندگی حسابدار تغییر می کند. اکنون این دوستان باید جهان را نجات دهند. در سال 2016 در کمدی انیمیشن “زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲” (The Secret Life of Pets) صداپیشگی کرد. این انیمیشن زندگی پنهان حیوانات خانگی را نشان می دهد که توسط انسان ها مورد آزار قرار گرفته و اکنون می خواهند انتقام بگیرند. این بازیگر در نقش خرگوش اسنوبال صداپیشگی کرد.

کوین هارت در جومانجی

در اواخر سال 2017 کوین در فیلم فانتزی ماجراجویانه “جومانجی: به جنگل خوش آمدید” (Jumanji: Welcome to the Jungle) یکی از نقش های اصلی را ایفا کرد. این فیلم سری جدید فیلم قدیمی جومانجی از سال 1995 است و حوادث 20 سال بعد را نشان می دهد. این بار بازی های تخته ای توجه کودکان را جلب نمی کند بنابراین آن را به یک بازی ویدیویی تبدیل کردند. این بازی بر نحوه ورود به دنیای جومانجی تاثیر گذاشته و به عنوان بزرگسال به دنیای بازی وارد می شوند. هارت نقش یک متخصص حیات وحش به نام فرانکلین فینبار را ایفا می کند. کودکان جنگل سه جان دارند و باید تا پایان بازی را ادامه دهند زیرا مرگ در جنگل جومانجی به معنای مرگ در دنیای واقعی است.

کوین هارت در تسخیرناپذیران

در 8 سپتامبر 2017 درام کمدی “تسخیرناپذیران” (Untouchables) با بازی کوین هارت در فستیوال فیلم تورنتو اکران شد.

فیلم شناسی

  • Undeclared – 2000
  • فیلم ترسناک 3 – Scary Movie 3 – 2003
  • پیریت – Fool’s gold – 2008
  • مرگ در خاکسپاری – Death at a Funeral – 2010
  • مثل یک مرد فکر کن – Think Like a Man – 2012
  • نامزدی پنج ساله – The Five-Year Engagement – 2012
  • مسابقهٔ کینه – Grudge Match – 2013
  • سواری باهم – Ride Along – 2014
  • سخنران عروسی – The Wedding Ringer – 2015
  • هوش مصنوعی – Central Intelligence – 2016
  • سواری باهم – Ride Along 2 – 2016
  • جومانجی: به جنگل خوش آمدید – Jumanji: Welcome to the Jungle – 2017

تصاویری از کوین هارت


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم