بیوگرافی کامل مارگو رابی (Margot Robbie) از کودکی تا به امروز

نام: مارگو رابی (مارگو الیس رابی)

تاریخ تولد: 2 جولای 1990 (11 تیر 1369)

سن: 28 سال

محل تولد: گلد کوست، استرالیا

قد: 164 سانتی متر

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: متاهل

بیوگرافی مارگو رابی

داستان مارگو رابی شبیه داستان سیندرلا است. مسیر او برای رسیدن به موفقیت آسان نبود و با تلاش و کوشش خود برای رسیدن به موفقیت خود را به یک الهه تبدیل کرد. این بازیگر در 2 جولای 1990 در استرالیا به دنیا آمد. والدین او در یک شهر توریستی زندگی می کردند اما مارگو در مزرعه مادربزرگش زندگی می کرد. پدرش هم کشاورز بود و همسرش را با چهار فرزند رها کرد. مارگو برادر بزرگ ترین به نام لکلان، برادر کوچکتری به نام کامرون و خواهری به نام آنیا دارد.

مارگو پدرش مایک را نمی بخشد و هرگز با او ارتباط برقرار نکرد. مادرش برای بزرگ کردن و هزینه تحصیل فرزندان سخت تلاش کرد. ساری کسلر یک فیزیوتراپ است و به کودکان معلول و بیماران سالمند کمک می کند.

مارگو به عنوان یک کودک کنجکاو بزرگ شد و از کودکی اش لذت می برد. او به تئاتر، کلوپ رقص و قایق سواری می رفت اما علاقه اصلی اش موج سواری بود. مارگو پس از فارغ التحصیلی از مدرسه نزد مادربزرگ رفت و در شکستن هیزم و دوشیدن شیر به او کمک می کرد.

زمانی که به کالج وارد شد سه شغل داشت. او می خواست زندگی را برای مادرش راحت تر کند. او در بار پیشخدمتی می کرد، اتاق های هتل را تمیز می کرد و در ساحل سوغات و نوشیدنی می فروخت. با کمی پس انداز به کلاس های بازیگری در ملبورن رفت. او در کنار درس هم کار می کرد هم در تست ها شرکت می کرد. او برای پرداخت هزینه کلاس ها ساندویچ می فروخت.

فیلم های او

مارگو در ابتدای بازیگری مدیربرنامه نداشت و خودش آگهی های روزنامه را دنبال می کرد و در تست ها شرکت می کرد. برخی از آنها موفق بودند و برخی آنقدر کوچک بودند که نام مارگو دیده نمی شود. پس از مدتی آرون، کارگردان استرالیایی متوجه او شد و در ال 2007 او را به فیلم “آی.سی.یو” (I.C.U.) دعوت کرد.

کارنامه بازیگری او در سال بعد موفق تر بود. مارگو رابی برای سریال تلویزیونی استرالیایی “همسایه ها” (The Neighbors) تست داد و پس از رد شدن به کانادا رفت. اما با خبر قبولی برای نقش دانا فریدمن تعطیلاتش را رها کرد و به مدت سه سال در این سریال حضور داشت. او روزانه 17 تا 18 ساعت را برای ضبط این فیلم صرف می کرد. این بازیگر برای بازی در این سریال در یک زمان دو جایزه دریافت کرد.

مارگو رابی در Pan Am

در ژانویه 2011 ضبط سریال پایان یافت و مارگو تصمیم گرفت یک ستاره هالیوودی باشد. بنابراین به آمریکا رفت. او از صبح تا شب در تست ها شرکت می کرد اما بی نتیجه بود. سرانجام نقش یک مهماندار در سریال Pan Am به او پیشنهاد شد. فصل اول موفق نبود و پروژه بسته شد. مارگو این نقش را آغاز فعالیت هالیوودی خود می داند، زیرا کارگردان ها متوجه این زیبای بلوند شدند.

او در سال 2012 در فیلم “درباره زمان” (About Time) شرکت کرد و به زودی به ستاره فیلم گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street) تبدیل شد. مارگو رزومه اش را فرستاده بود و به انگلستان رفته بود تا در تست شرکت کند. تست او با لئوناردو دی کاپریو بود زیرا در فیلم نقش همسر او را ایفا کرد. لئوناردو ابتکارات زیادی به خرج داد. هنگامی که از مارگو خواست او را ببوسد مارگو به او سیلی زد و کارگردان متوجه شد بازیگر خود را یافته است.

مارگو پس از بازی در این فیلم یک شبه معروف شد و تصویرش بر جلد مجلاتی چون Esquire قرار گرفت. همچنین پیشنهاد کارگردان ها افزایش یافت. این دختر با قد 164 سانتی متر و وزن 54 کیلوگرم از قرار گرفتن در صحنه های برهنه و نیمه برهنه ترسی نداشت. فیلم های ز مثل زکریا (Z for Zachariah)، تمرکز (Focus)، سوئیت فرانسوی (Suite Française) و گرگ وال استریت، پر از صحنه های برهنه او بودند.

مارگو رابی در گرگ وال استریت

این بازیگر در سال 2016 در فیلم پرفروش “جوخه خودکشی” (Suicide Squad) شرکت کرد که در گیشه 750 میلیون دلار فروش داشت. این فیلم ابرقهرمانی از ستاره هایی چون ویل اسمیت، جای کورتنی، کارا دلوینج و جرد لتو استفاده کرده بود و برنده یک جایزه اسکار شد. در همین زمان این ستاره در فیلم “افسانه تارزان” (The Legend of Tarzan) حضور یافت. او نقش جین پورتر، همسر تارزان (الکساندر اسکارسگارد) را ایفا کرد. ویسکونت گری استوک در میان میمون ها بزرگ شده و در کشمکش برای قدرت در آفریقا به یک طعمه تبدیل می شود، اما خودش متوجه این موضوع نیست. همسرش هم طعمه جنایتکاران می شود. کل آفریقا برای نجات همسرش به تارزان کمک می کنند. این فیلم واکنش مثبت منقدین را ججلب کردن و در گیشه 350 میلیون دلار فروش داشت.

مارگو رابی در جوخه خودکشی

پروژه دیگر این بازیگر کمدی درام “ویسکی تانگو فاکسترات” (Whiskey Tango Foxtrot) بود و درباره یک روزنامه نگار آمریکایی آفریقایی است که به افغانستان می رود. در آنجا با گزارشگران بریتانیا، اسکاتلند و گزارشگران محلی آشنا می شود. تینا فی و مارتین فریمن از جمله همبازی های او در این فیلم بودند.

زندگی شخصی

مارگو رابی زندگی جالب دارد. او با متیو تامپسون، دوست دوران مدرسه اش رابطه داشت. آنها از هم جدا شدند اما همچنان دوستی شان را حفظ کردند. سپس با دانشجوی کالج و کارگردان هنری ایتکن رابطه داشت. حتی درباره رابطه او با لئوناردو دی کاپریو هم شایعاتی شنیده می شد.

مارگو رابی و تام آکرلی

سپس  در صحنه فیلم “سوئیت فرانسوی” با دستیار کارگردان، تام آکرلی آشنا شد. آنها در دسامبر 2016 ازدواج کردند و دوستان و اقوام در مراسم ازدواج آنها شرکت داشتند. او از مراسم ازدواج خود تنها یک عکس در اینستاگرام گذاشت. در نوامبر 2017 اغلب با لباس های گشاد دیده می شد، بنابراین حدس زدند او باردار است. اما این شایعات صحیح نبودند.

مارگو رابی در امروز

اکنون در سری دیگر فیلم “جوخه خودکشی” با هارلی کوئین همبازی است. در فیلم “ماری ملکه اسکاتلند” (Mary Queen of Scots) در نقش ملکه الیزابت اول حضور دارد. او باید گریم زیادی را تحمل کند و نقش یک زن آبله رو و موقرمز را بازی کند. او با این تغییرات مشکلی ندارد و در این نقش های غیرمعمول می درخشد. سورشا رونان نقش ملکه ماری را برعهده دارد.

مارگو رابی نه تنها یک بازیگر معروف بلکه یک تهیه کننده تازه کار است. در سال 2009 برای اولین بار در تولید تریلر “آی.سی.یو” شرکت کرد. در سال 2017 دو فیلم تهیه کرد: کمدی “من تونیا هستم” (I, Tonya) که نامزد سه جایزه شد و درام “ترمینال” (Terminal). در تمام این فیلم نقش اصلی را ایفا کرد. در سال 2017 در زندگی حرفه ای او اتفاق مهم دیگری رخ داد. مجله تایم نام او را در فهرست تاثیرگذارترین افراد جهان قرار داد.

فیلم شناسی

  • دایره جنایی – City Homicide – 2008
  • همسایه ها – Neighbors – 2008-2011
  • Pan Am – 2011-2012
  • درباره زمان – About Time – 2013
  • گرگ خیابان وال استریت – The Wolf of Wall Street – 2013
  • سوئیت فرانسوی – Suite Française – 2014
  • ز مثل زاکاری – Z for Zachariah – 2015
  • افسانه تارزان – The Legend of Tarzan – 2016
  • ویسکی تانگو فاکسترات – Whiskey Tango Foxtrot – 2016
  • جوخه خودکشی – Suicide Squad – 2016
  • من تونیا هستم – I, Tonya – 2017

تصاویری از مارگو رابی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم