گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صدر نشینی فیلم تگزاس 2 در دومین هفته ی اکرانش

فیلم “تگزاس ۲″، به کارگردانی “مسعود اطیابی”، که از دو هفته ی پیش جایگزین فیلم “رحمان ۱۴۰۰” شده بود، با 2 میلیارد و 331 میلیون تومان فروش در هفته ای که گذشت، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی سینما های کشور را به دست آورد.

با این حساب، فروش کل فیلم کمدی “تگزاس2″، تا کنون به مبلغ 4 میلیارد و 922 میلیون تومان رسیده است. “مهدی هاشمی”، “سام درخشانی”، “پژمان جمشیدی” و “ژاله صامتی” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم “متری شیش و نیم” که برای دو هفته در صدر جدول فروش هفتگی قرار داشت، این هفته با یک میلیارد و 952 میلیون تومان فروش، در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم در مجموع موفق شده است به 21 میلیارد و 931 میلیون تومان فروش دست پیدا کند.

“متری شیش و نیم” به کارگردانی “سعید روستایی” ساخته شده و ستارگانی مثل “پیمان معادی”، “نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار” و “فرهاد اصلانی” در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی”، با 901 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد و فروش کل این فیلم به مبلغ 9 میلیارد 241 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “زندانی ها”، به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و “پیشونی سفید 3″، به کارگردانی “سید جواد هاشمی”، به ترتیب با 494 و 359 میلیون تومان فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم