بیوگرافی کامل نیکولا پلتز (Nicola Peltz) از کودکی تا به امروز

نام: نیکولا پلتز

تاریخ تولد: 9 ژانویه 1995 (19 دی 1373)

سن: 24 سال

محل تولد: وستچستر، ایالات متحده

قد: 1.65 سانتی متر

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی نیکولا پلتز

نیکولا پلتز یک بازیگر آمریکایی جوان است که حرفه بازیگری را از 13 سالگی آغاز کرد و در آثار محبوب و پرفروش حضور یافته است. استعداد بازیگری او باعث شد در جوایز تلویزیونی نامزد شده و توجه منتقدین را جلب کند.

نیکولا آن پلتز در 9 ژانویه 1995 در وستچستر، نیویورک به دنیا آمد. پدرش نلسون پلتز یک میلیارد و موسس Trian Fund Management و مالک پیشین Snapple است. مادرش کلودیا هفنر هم یک مدل حرفه ای است.

نیکولا چند رگه است: پدرش اجداد یهودی اتریشی و روسی و مادرش اجداد انگلیسی، ولزی، آلمانی و ایتالیایی دارد.

نیکولا شش برادر و یک خواهر دارد. یکی از برادرانش ویل پلتز بازیگر و دیگری، برد پلتز، بازیکن هاکی است. نیکولا به ورزش هم علاقه دارد: او طرفدار هاکی بوده و دوست داشت در آن رشته فعالیت کند.

نیکولا پلتز در کودکی

از آنجاییکه خانواده نیکولا ثروتمند بودند او در مدارس برتر نیویورک تحصیل کرد. او در 12 سالگی مدیربرنامه خود را داشت. بنابراین توانست در نمایش Blackbird  تئاتر منهتن در سال 2007 اجرا داشته باشد و استعداد بازیگری خود را ثابت کند زیرا فیلمنامه و کارگردانی جوایز لارنس الیویر را دریافت کردند.

فیلم های او

اولین فیلم نیکولا در سال 2006 و اثر “عرشه سالن ها” (Deck the Halls) بود که توانست با سلبریتی هایی چون دنی دویتو و متیو برودریک همکاری کند. در سال 2008 در کمدی “هارولد” (Harold) نقش فرعی به دست آورد. در همان سال در ویدیوی 7 Things مایلی سایرس حضور یافت.

این موفقیت ها باعث شد در سال 2010 در فیلم “آخرین هواشکن” (The Last Airbender) ام.نایت شیامالان بازی کند. این فیلم اقتباسی از فصل اول سریال انیمیشن “آواتار: آخرین بادافزار” (Avatar: The Last Airbender) الهام گرفته بود. نیکولا نقش کاتارا، یک جادوگر جوان و یکی از شخصیت های اصلی را ایفا کرد. او برای این نقش باید ورزش تای چی می آموخت.

گرچه نظر منتقدین منفی بود اما بازیگران توانستند توجه مخاطبین را جلب کنند و محبوب شوند.

در سال 2014 نیکولا به دلیل بازی در نقش تسا ییگر در “تبدیل‌ شوندگان: عصر انقراض” (Transformers: Age of Extinction) معروف شد. این فیلم برخلاف سری “تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه” (Transformers: The Last Knight) پرفروش ترین فیلم این چندگانه بود. نیکولا نقش کوتاهی داشت و توجه منتقدین را جلب نکرد. با این حال در سال 2015 نامزد جایزه تمشک طلایی بدترین بازیگر زن شد. جالب اینجاست که یک سال قبل جایزه ستاره جوان را به دست آورده و نامزد جایزه منتخب نوجوانان شده بود.

نیکولا پلتز در آخرین هواشکن

در همان سال در درام Affluenza با الهام از رمان “گتسبی بزرگ” فرانسیس اسکات فیتزجرالد حضور یافت. این بازیگر در سال 2013 تا 2015 در سریال محبوب “بیتس متل” (Bates Motel)، اثر بازسازی شده فیلم “روانی” (Psycho) آلفرد هیچکاک در سال 1960 حضور یافت. او به طور کلی در 14 قسمت دیده شد. گرچه پس از فصل اول جز بازیگران اصلی نبود، اما در سه قسمت آخر حضور یافت.

نیکولا پلتز در تبدیل شوندگان: عصر انقراض

در سال 2016 در درام کمدی “جوانان در اورگن” (Youth in Oregon) درباره لذت طلبی و زندگی در لحظه حضور یافت. در همان زمان در موزیک ویدیوی It’s You زین ملک حضور یافت. در سال 2017 در تلویزیون حضور یافت: دو قسمت از سریال Inhumans و نقش خلبان سریال When the Street Lights Go On را ایفا کرد.

زندگی شخصی

نیکولا یهودی است و پدرش یکی از رهبران جامعه یهودی نیویورک است. خانواده او از اسرائیل و عقاید صهیونیسم حمایت می کنند.

این بازیگر جوان روابط مختلفی داشته اما همسر و فرزند ندارد. او در سال 2014 با جاستین بیبر، خواننده پاپ کانادایی رابطه داشت اما پس از یک سال از هم جدا شدند. سپس برای مدت کوتاهی با کامرون فولر بازیگر رابطه داشت و چند هفته بعد از هم جدا شدند.

نیکولا پلتز و انور حدید

در سال 2016 با انور حدید، پسر محمد حدید تاجر دیده شد. این حقیقت که انور از نیکولا چهار سال کوچک تر بود نیز مانع رابطه آنها نشد. طرفداران به این رابطه امیدوار بودند اما آنها در سال 2018 از هم جدا شدند.

این بازیگر جوان ظاهر زیبایی دارد. قد او 165 سانتی متر و وزنش 55 کیلوگرم است. او اغلب تصاویر خانواده و تصاویر شخصیت خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

امروز

در حال حاضر نیکولا بر حرفه اش تمرکز کرده است.

این بازیگر در سال 2018 در فیلم “خانه ما” (Our House) حضور یافت و در فیلم های The Obituary of Tunde Johnson و Above the Line به عنوان نقش اصلی زن انتخاب شد. در پروژه آخر پیتر دینکلیج، ستاره سریال “بازی تاج و تخت” (The Game of Thrones) با او همکاری خواهد کرد.

فیلم شناسی

  • عرشه سالن ها – Deck the Halls – 2006
  • هارولد – Harold – 2008
  • آخرین هواشکن – The Last Airbender – 2010
  • بیتس متل – Bates Motel – 2013
  • تبدیل شوندگان: عصر انقراض – Transformers: Age of Extinction – 2014
  • Affluenza – 2014
  • Inhumans – 2017
  • خانه ما – Our House – 2018

تصاویری از نیکولا پلتز

kinopoisk.ru
kinopoisk.ru
kinopoisk.ru

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. جواد مشهدی

    اسفند 8, 1398

    آیا خانم نیکلا پلتز با حافظ شیرازی رابطه داشته یا خیر

    پاسخ