تاریخ اکران قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them اعلام شد

مدتی پیش بود که کمپانی برادران وارنر از تاخیر در آغاز مراحل تولید و فیلم برداری فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها ۳” (Fantastic Beasts and Where to Find Them ۳) خبر داد و اعلام کرد این فیلم احتمالا در سال 2020 اکران خواهد شد.

اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این کمپانی، قسمت سوم فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” (Fantastic Beasts And Where To Find Them)، در تاریخ 12 نوامبر 2021 (21 ابان 1400)، به طور رسمی راهی پرده ی سینما خواهد شد.

فیلم “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” در پاییز سال ۲۰۱۶ به کارگردانی “دیوید ییتس” (David Yates) اکران شد. این فیلم که با بودجه ای ۲۰۰ میلیون دلاری ساخته شد، توانست ۸۱۴ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد؛ علاوه بر این، موفق شد جایزه ی اسکار بهترین طراحی لباس را از آن خود کند. بازیگرانی مثل “ادی ردمین” و “کالین فارل” در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بعد از موفقیت هایی که این فیلم کسب کرد، قسمت دوم از مجموعه فیلم های “جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها” با عنوان “جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندل والد” (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald)، در پاییز سال ۲۰۱۸ اکران شد که با ۲۰۰ میلیون دلار بودجه، موفق شد به فروشی ۶۴۸ میلیون دلاری دست پیدا کند. “جانی دپ” و “جود لا” از جمله بازیگران مشهوری هستند که در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلمنامه های این آثار نیز توسط “جی. کی. رولینگ” (J. K. Rowling)، خالق کتاب های محبوب “هری پاتر”، به عنوان پیش درآمدی بر داستان اصلی هری پاتر نوشته شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم