تریلر جدیدی از فیلم Men in Black: International منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی دومین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار “مردان سیاه پوش بین المللی” (Men in Black: International) را منتشر کرده است که در ادامه می توانید تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، دو پوستر جدید هم از این فیلم توسط کمپانی سونی پیکچرز منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

کارگردانی این فیلم بر عهده ی “اف. گری گری” (F. Gary Gray) بوده است. “سرنوشت خشمگین” (The Fate of the Furious) و “مستفیم از کامپتن” (Straight Outta Compton) از جمله فیلم های موفقی هستند که به کارگردانی “گری” ساخته شده اند.

“آرت مارکوم” (Art Marcum) و “مت هالووی” (Matt Holloway)، نویسندگان فیلم ابر قهمانی “مرد آهنی” (Iron Man)، وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “مردان سیاه پوش بین المللی” را بر عهده داشته اند.

“کریس همسورث” (Chris Hemsworth)، “تسا تامپسون” (Tessa Thompson)، “ربکا فرگوسن” (Rebecca Ferguson) و “اما تامپسون” (Emma Thompson) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم  “مردان سیاه پوش بین المللی” در تاریخ 14 ژوئن 2019 (24 خرداد 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم