گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدر نشینی فیلم متری شیش و نیم

فیلم “متری شیش و نیم” که از ابتدای اکرانش در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ در رقابت تنگاتنگی با فیلم “رحمان ۱۴۰۰” به سر می برد، سرانجام بعد از گذشت یک ماه و با توقیف اکران فیلم “رحمان 1400″، موفق شد با ۳ میلیارد و 17 میلیون تومان فروش در هفته ی گذشته، برای دومین هفته ی متوالی صدر نشین جدول فروش هفتگی سینما های کشور شد.

این فیلم به کارگردانی “سعید روستایی” ساخته شده و ستارگانی مثل “پیمان معادی”، “نوید محمد زاده”، “پریناز ایزدیار” و “فرهاد اصلانی” در آن به ایفای نقش پرداخته اند. گفتنی است که فروش کل فیلم “متری شیش و نیم” تا کنون به مبلغ 19 میلیارد و 760 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “تگزاس 2″، به کارگردانی “مسعود اطیابی”، که از هفته ی گذشته جایگزین فیلم “رحمان 1400” شده بود، با 2 میلیارد و 430 میلیون تومان فروش، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی”، با ۱ میلیارد 424 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد و فروش کل این فیلم به مبلغ 8 میلیارد 249 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “زندانی ها”، به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و “ژن خوک”، به کارگردانی “سعید سهیلی”، به ترتیب با 600 و 480 میلیون تومان فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم