مذاکره با لئوناردو دی کاپریو برای پیوستن به فیلم جدید Nightmare Alley

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “لئوناردو دی کاپریو” (Leonardo DiCaprio)، یکی از برجسته ترین بازیگران سینمای هالیوود، در حال مذاکره برای پیوستن به جدید ترین فیلم “گی یرمو دل تورو” (Guillermo del Toro) به نام “کوچه ی کابوس” (Nightmare Alley) می باشد.

داستان این فیلم بر اساس رمانی به همین نام، نوشته ی “ویلیام لیندزی گرشام” (William Lindsay Gresham)، نوشته شده است. پیش از این در سال 1947 میلادی (1326 شمسی) فیلمی به همین نام با اقتباس از این رمان و به کارگردانی “ادموند گولدینگ” (Edmund Goulding) ساخته شده بود.

“لئوناردو دی کاپریو” که در سال 2016 برای بازی در فیلم “بازگشته” (The Revenant) موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد، در فیلم های مشهوری مثل “گرگ وال استریت” (The Wolf of Wall Street)، “تلقین” (Inception)، “جزیره ی شاتر” (Shutter Island)، “جاده ی انقلابی” (Revolutionary Road) و فیلم مورد انتظار “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon a Time In Hollywood) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم هایی مثل “پسر جهنمی” (Hellboy)، محصول سال ۲۰۰۴، “حاشیه اقیانوس آرام” (Pacific Rim) و “قله ای به رنگ خون” (Crimson Peak) نیز از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” ساخته شده اند. گفتنی است که “گی یرمو دل تورو” برای کارگردانی فیلم “شکل آب” (The Shape of Water) در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد.

اطلاعات بیشتری از فیلم جدید “کوچه ی کابوس” در دسترس نیست و باید منتظر خبر های تکمیلی بیشتری از این پروژه ی جدید در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم