معرفی 12 سریال جذاب و دیدنی شبیه “فرزندان آشوب” (Sons of Anarchy)

فرزندان آشوب یکی از دیدنی ترین و پرامتیازترین سریال های تاریخ سینماست که با نمایش زندگی یاغی هایی مانند جکس تلر توجه طرفداران را به خود جلب کرده است. این سریال هفت فصلی مدتی است که به پایان رسیده و گفته می شود سریالی درباره وقایع پیش از این داستان ساخته خواهد شد. در اینجا می خواهیم لیستی از برترین سریال های مشابه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. سرزمین جنوبی – Southland

اگر فرزندان آشوب توانسته از دید متجاوزین دنیای جرایم کالیفرنیا را نشان دهد، سرزمین جنوبی از نگاه دو مامور پلیس زندگی خلافکاران لس آنجلس را به تصویر می کشد. یک سریال جذاب برای افرادی که به مضامین جدی و رئال علاقه دارند.

همچنین بخوانید: اگر سریال تین ولف (Teen Wolf) را دوست دارید این 15 سریال را تماشا کنید


11. فصل آخر – The Last Chapter

یک سریال تلویزیونی براساس یک گروه موتورسوار کانادایی به نام تریپل سیکسرز در کانادا که می خواهند در اونتاریو فعالیت کنند. اگر یاغی های شما را مجذوب کرده اند تریپل سیکسرز نیز همین تاثیر را خواهند داشت. اگر درباره سبک زندگی آنها کنجکاو هستید می توانید با تماشای این سریال عطش خود را رفع کنید.

همچنین بخوانید: اگر سریال 100 را دوست دارید این 14 سریال را تماشا کنید


10. امپراتوری های یاغی – Outlaw Empires

یک مستند شش بخشی از کانال دیسکاوری ساخته کرت استاتر که برخی از مخوف ترین و بزرگ ترین تیم های خلافکاران را نشان می دهد. گرچه برخی از آنها به مافیا و برادری آریایی تعلق دارند، اما بخش هایی از آن به باشگاه موتورسواری یاغی های آمریکایی می پردازد. استاتر با ساخت این مستند توانست ثابت کند که فرزندان آشوب نیز بخشی از این باشگاه است. این برنامه با نمایش جرایم و گروه های یاغی می تواند طرفداران علاقه مند به این مضامین را جلب کند.

همچنین بخوانید: اگر سریال تلویزیونی تابو (Taboo) را دوست دارید این 10 سریال را تماشا کنید


9. جهنم متحرک – Hells on Wheels

گرچه این سریال دوره متفاوتی را نشان می دهد اما شباهت های آن با فرزندان آشوب در نمایش خشونت و محتوا نهفته است. داستان درباره کولن بوهانون است، یک سرباز که می خواهد انتقام مرگ خانواده اش را بگیرد. شخصیت های دیگر مانند شخصیت های چارمینگ کالیفرنیا در فرزندان آشوب هستند. اگر می خواهید پس از فرزندان آشوب یک سریال دیدنی تماشا کنید، این سریال مناسب شماست.

همچنین بخوانید: اگر سریال دختر جدید (New Girl) را دوست دارید این 18 سریال را تماشا کنید


8. پیکی بلایندرز – Peaky Blinders

یکی از زیباترین سریال های تلویزیونی با بازیگران توانا، صحنه مناسب و طراحی صحنه، موسیقی خوب، روایت جذاب و نمایش روابط خانوادگی. آخرین نکته وجه اشتراک این سریال با سریال فرزندان آشوب است. تامی شلبی و جکس تلر از یک خانواده هستند و با تماشای تامی قطعا جکس را در او می بینید. حضور خانواده شلبی در قاچاق مواد مانند نقش خانواده جکس است. اگر این ها کافی نیست به خاطر تماشای فرهنگ جرایم خیابانی لندن و خشونت این سریال را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: اگر سریال تاج (The Crown) را دوست دارید این 12 سریال را تماشا کنید


7. شیلد – The Shield

یکی از سریال های دست کم گرفته شده، که گرچه جوایزی دریافت کرده اما مردم درباره آن چندان صحبت نمی کنند. داستانی در لس آنجلس و درباره اتفاقات رخ داده در تیم دپارتمان پلیس رمپارت به رهبری ویک مکی با بازی مایکل چیکلیس. این سریال دنیای جرایم و فساد را از نگاه این دپارتمان به نمایش می گذارد. گرچه یک سریال پلیسی است اما به دلیل نمایش خشونت، فساد پلیس و تقابل خیر و شر توسط ویک مکی، دیدنی می شود. فارمینگتون هم مانند چارمینگ یک مکان تخیلی جنایی است که ویک و جکس بر آن رهبری می کنند و قوانین خود را دارند.

همچنین بخوانید: اگر سریال پانیشر (The Punisher) را دوست دارید این 11 سریال را تماشا کنید


6. جلاد حرامزاده – The Bastard Executioner

چرا می خواهیم سریالی را که قرن 14 ولز را نشان می دهد معرفی کنیم؟ زیرا مضامین خیانت و انتقام یک مرد را نشان می دهد. این مرد شما را به یاد جکس می اندازد، مگر نه؟ داستان درباره یک شوالیه ارتش است و گرچه زندگی او با زندگی جکس تفاوت دارد اما انگیزه های آن دو یکسان بوده و بیننده را جذب می کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم و سریال برتر با حضور مستربین (روآن اتکینسون)


5. نارکس – Narcos

درحالی که فرزندان آشوب تجارت را به عنوان بخشی از یک دنیای بزرگتر نشان می دهد، نارکس به خود تجارت می پردازد. اگر به شخصیت جکس تلر علاقه دارید پس حتما از پابلو اسکوبار با بازی واگنر مورا خوشتان می آید. این سریال کامل است و پابلو نماد کامل رئالیسم جادویی محسوب می شود. این داستان در کلمبیا و کارتل مدلین رخ می دهد که زمانی مرکز بزرگ ترین بخش تجارت مواد جهان بود و به مدد روایت جذاب و تکنیک های روایی خود توجه تماشاگران را به خود جلب می کند.

همچنین بخوانید: اگه به سریال گمشدگان (Lost) علاقه دارید این 13 سریال را از دست ندهید


4. موجه – Justified

یک سریال درباره یک مارشال آمریکایی در کنتاکی که شبیه تک تیراندازهای وسترن است اما در دنیای مدرن زندگی می کند. یک سریال اکشن که شخصیت اصلی به جای استفاده از زبان از اسلحه خود استفاده می کند. این مرد به زادگاه خود بازگشته و ریلان گیونز با بازی تیموتی الیفنت باید به تدریج خود را با مردمی که در کنارشان بزرگ شد و قانون شکنی کرد، وفق دهد. برخی از دوستان او هنوز به کارهای خلاف می پردازند. این سریال می تواند روح و روان انسان را به چالش بکشد.

همچنین بخوانید: 12 سریال جذاب شبیه سوپرنچرال (Supernatural) که باید ببینید


3. برکینگ بد – Breaking Bad

آیا واقعا باید درباره این سریال صحبت کنیم؟ روایت، شخصیت ها، داستان، صحنه های اکشن، همه و همه این اثر را دیدنی می کنند. گرچه شاید داستان فرزندان آشوب را متفاوت بدانید اما این دو سریال به هم شبیه هستند. جکس و والتر هردو از خانواده های درهم شکسته و آسیب دیده به فروش مواد رو می آورند. گرچه جکس باید حرفه پدر را دنبال کند، اما والتر باید امپراتوری خود را از صفر بسازد و بنابراین برکینگ بد یکی از برترین سریال های موجود مشابه فرزندان آشوب است.

همچنین بخوانید: 15 سریال شبیه برکینگ بد (Breaking Bad) که نباید از دست بدهید


2. سوپرانوها – The Sopranos

این سریال در کنار سریال وایر قدرت تلویزیون در خلق آثار هنری را نشان می دهد. تونی سوپرانو با بازی جیمز گاندولفینی رئیس مافیای نیویورک است که می خواهد خانواده مافیا و خانواده شخصی اش را حفظ کند و در این میان به مشکلاتی دچار می شود. در این فیلم غذا نقش مهمی دارد و در کنار موسیقی مسائل مهم زندگی تونی را به نمایش می گذارد. یکی از بهترین سریال های جنایی تلویزیون که شباهت های آن با فرزندان آشوب این سریال را دیدنی تر می کنند.

همچنین بخوانید: اگه به سریال فرار از زندان (Prison Break) علاقه دارید این 15 سریال را از دست ندهید


1. وایر – The Wire

این سریال تا زمان پخش برکینگ بد بهترین سریال تلویزیونی تاریخ بود. پس نیاز نیست از آن تعریف کنیم. یک سریال تاریک درباره خیابان های بالتیمور، با روایت کند در پنج فصل که البته شیوه روایت آن رئال است. علاوه بر این، تغییر دیدگاه ها از پلیس به موادفروش نشان دهنده کشمکش میان قانون و جرم است و خشونت زندگی مجرمانه در دنیای واقعی را نشان می دهد. همانگونه که فرزندان آشوب دنیای جرایم کالیفرنیا را نشان می دهد، این داستان آن مضامین را در بالتیمور به تصویر می کشاند. گرچه فرزندان آشوب به اندازه این فیلم پیچیده نیست اما شباهت های این دو اثر آنها را به هم نزدیک می کند.

همچنین بخوانید: معرفی 15 سریال خارجی شبیه خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. Mrs.Mary

    تیر 10, 1400

    تلخ ترین پایانو داشت😢

    پاسخ

  2. سامان

    دی 10, 1399

    نباید بگی یاغی
    این گروه اسطوره بودن کلی کاش دوفصل اخر اینجوری نمیشد

    پاسخ

  3. POOYA

    اردیبهشت 3, 1398

    واقعا سریال پسران آشوب یکی از بهترین سریال هایی است که دیدم پیشنهاد میکنم ببینید عاشقش میشید

    پاسخ