اولین تصویر رسمی از جیمز مک آووی در فیلم مورد انتظار It: Chapter 2 منتشر شد

اگر از طرفداران فیلم های ترسناک باشید حتما می دانید که یکی از مهم ترین فیلم هایی که در سال 2019 با ژانر ترسناک اکران خواهد شد فیلم “آن: بخش دوم” (It: Chapter 2) است که کمپانی برادارن وارنر تا کنون تریلری از این فیلم را منتشر نکرده است.

اما “اندی موشیاتی” (Andrés Muschietti)، کارگردان این فیلم، به تازگی و به مناسبت تولد چهل سالگی “جیمز مک آووی” (James McAvoy)، تصویری از او در این فیلم جدید را در صفحه ی رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

“آن: بخش دوم” به عنوان دنباله ی فیلم “آن” (It) در نظر گرفته شده است و “مک آووی” در این فیلم نقش بزرگسالی “بیل دنبورا” را ایفا خواهد کرد.

قسمت اول فیلم ترسناک “آن” که با بودجه ای 35 میلیون دلاری ساخته شد، در سال 2017 اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی 700 میلیون دلاری دست پیدا کند.

“جسیکا چستین” (Jessica Chastain)، “بیل هیدر” (Bill Hader)، “جی رایان” (Jay Ryan) و “بیل اسکارشگورد” (Bill Skarsgård) از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار “جیمز مک آووی” به نقش آفرینی در فیلم جدید “آن: بخش دوم” پرداخته اند.

قسمت دوم و دنباله ی فیلم ترسناک “آن” در تاریخ 6 سپتامبر 2019 (15 شهریور 1398) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم