گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع موفق فیلم The Curse of La Llorona در اولین هفته ی اکرانش

همانند ماه گذشته که از فیلم ترسناک “ما” (Us) استقبال بی نظیری شد، این هفته هم فیلم ترسناک “نفرین لیورونا” (The Curse of La Llorona) شروع پر قدرتی را تجربه کرد و با فروش قابل توجهی موفق شد جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “نفرین لیورونا”، به کارگردانی “مایکل چاوز” (Michael Chaves)، که از تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) اکران خود را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است، با 26 میلیون دلار فروش در روز های آغازین اکرانش، جایگاه نخست باکس آفیس که برای دو هفته متعلق به فیلم “شزم” (Shazam) بود را به دست آورد.

این فیلم به عنوان پیش درآمدی از مجموعه فیلم های “احضار” (The Conjuring) در نظر گرفته شده است. “لیندا کاردلیانی”، “پاتریشیا ولاسکوئز” و “سین پاتریک توماس” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم کمدی و ماجراجویی “شزم”، به کارگردانی “دیوید اف. سندبرگ” (david f. sandberg)، که برای دو هفته ی متوالی در صدر جدول فروش هفتگی قرار داشت، در هفته ی گذشته با 17 میلیون دلار فروش، در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 121 میلیون دلار رسیده است.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم درام “راه گشایی” (Breakthrough)، به کارگردانی “دیوید نوتر” (David Nutter)، که در دومین هفته ی اکران خود به سر می برد هم با 11 میلیون دلار فروش در آخر هفته، جایگاه سوم جدول باکس آفیس را به دست آورد. فروش این فیلم در مجموع به مبلغ 14 میلون دلار رسیده است.

فیلم ابرقهرمانی و پر طرفدار “کاپیان مارول” (Captain Marvel) هم بعد از گذشت شش هفته، همچنان جزء پنج فیلم پر فروش باکس آفیس است. این فیلم در هفته ی گذشته 10 میلیون دلار فروش داشت که باعث شد در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد. فروش جهانی “کاپیتان مارول” نیز تا کنون به مبلغ یک میلیارد و 9 میلیون دلار رسیده است.

فیلم فانتزی و کمدی “کوچک” (Little)، به کارگردانی “تینا گرودن” (Tina Gordon)، هم با 8 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم باکس آفیس آخر هفته ی آمریکا قرار گرفته است.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. انتقام جویان: آخر بازی – Avengers: Endgame

فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” که به کارگردانی “آنتونی روسو” (Anthony Russo) و “جو روسو” (Joe Russo) ساخته شده است، ادامه ی اتفاقات و حوادث فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” را روایت خواهد کرد و پایانی برای سه فاز اول دنیای سینمایی مارول خواهد بود. از این رو می توان این فیلم را مهم ترین فیلم ابر قهرمانی تاریخ سینما دانست.

به گفته ی کمپانی مارول، فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” با مدت زمان ۳ ساعت و ۲ دقیقه راهی پرده ی سینما خواهد شد که با این حساب، این فیلم طولانی ترین فیلم دنیای سینمایی مارول خواهد بود. این عنوان پیش از این به فیلم “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War)،با مدت زمان ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه تعلق داشت که بهار سال گذشته اکران شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۲ میلیارد دلاری دست پیدا کند.

پیش فروش بلیت های این فیلم هم از حدود یک ماه پیش آغاز شده است که با توجه به استقبال گسترده ی طرفداران، پیش بینی می شود که فیلم “انتقام جویان: آخر بازی” فروشی ۸۰۰ میلیون دلاری را در روزهای اولیه ی اکرانش تجربه خواهد کرد.

“رابرت داونی جونیور” (Robert Downey, Jr)، “کریس ایوانز” (Chris Evans)، “کریس همسورث” (Chris Hemsworth)،“اسکارلت جوهانسون”  (Scarlett Johansson) و “بری لارسون” (Brie Larson) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به نقش آفرینی می پردازند.

فیلم مورد انتظار “انتقام جویان: آخر بازی” در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم