بیوگرافی کامل رامی ملک (Rami Malek) از کودکی تا به امروز

نام: رامی ملک (رامی سید ملک)

تاریخ تولد: 12 مه 1981 (22 اردیبهشت 1360)

سن: 37 سال

محل تولد: لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا

قد: 176 سانتی متر

شغل: بازیگر آمریکایی با اجداد مصری

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی رامی ملک

رامی ملک یک بازیگر آمریکایی است که در فیلم رازآلود “گرگ‌ ومیش: سپیده ‌دم – قسمت اول” (The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2) نقش بنجامین خون آشام و در سریال “آقای ربات” (Mr. Robot) نقش الیوت اندرسون، نابغه کامپیوتر را ایفا کرد.

رامی ملک، بازیگر هالیوودی در کالیفرنیا به دنیا آمد. والدین او از قاهره به لس آنجلس نقل مکان کردند. پدرش راهنما و مادرش که اجداد یونانی داشت حسابدار بود.

این زوج در زمان نقل مکان به کالیفرنیا یک دختر و دو پسر دوقلو به نام سامی و رامی داشتند. کودکان به دبیرستان نوتردام رفتند، جایی که کریستین دانست تحصیل می کرد. رامی اعتراف کرد که در سال های مدرسه عاشق آن دختر زیبا بود. والدین فرزندان افراد موجه و با پرستیژی بودند. آنها می خواستند فرزندان شان وکیل یا پزشک شوند. دو فرزند آرزوی والدین شان را برآورده کردند زیرا دخترشان مدرک پزشکی گرفته و سامی هم در مدرسه لس آنجلس معلم شد. اما رامی در مدرسه می دانست که می خواست بازیگر شود و این موضوع والدین اش را ناراحت کرد.

در سال 1999 رامی ملک به کالج وارد و چهار سال بعد با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل شد. این مرد در زمان تحصیل بر روی صحنه قرار گرفت. والدین اش در اکران این نمایش شرکت کردند. آنها پس از تماشای نمایش به فرزندشان کمک کردند تا به آرزویش برسد.

فیلم های او

اما مسیر ورود به صحنه دشوار بود. در ابتدا این بازیگر آینده شاورما می پخت و پیتزا تحویل می داد. او در کافه های هالیوود پیشخدمتی می کرد. رامی حرفه بازیگری را با بازیگری مهمان در سریال های مختلف آغاز گرفت. رامی ملک با بازی در نقش کوتاه سریال محبوب “دختران گیلمور” (Gilmore Girls) بازیگری را آغاز کرد. در سال 2005 سریال کمدی “جنگ در خانه” (The War at Home) اکران شد و این بازیگر نقش جدی تری به دست آورد.

رامی ملک در سریال 24

رامی در یک قسمت از سریال تریلر “24” درباره بخش تروریسم لس آنجلس حضور یافت. او در این سریال نقش بمب گذار انتحاری را ایفا کرد. سریال رازآلود “واسطه” (Medium) و فیلم اکشن “آنجا” (Over There) از آثار دیگر اوست. اجرا در این سریال های پر امتیاز باعث شد در یک فیلم بلند حضور یافته و سریعا به موفقیت برسد. او پس از بازی در “َشب در موزه” (Night at the Museum) نقش فرعون را ایفا کرد. این پروژه پرامتیاز بود و بن استیلر نقش اصلی را بازی کرد.

در سال 2010 استیون اسپیلبرگ کارگردان و تهیه کننده ملک را به پروژه “اقیانوس آرام” (The Pacific) دعوت کرد. این سریال تلویزیونی وقاعی جنگ جهانی دوم را نشان می داد که رامی هم نقش سرجوخه مریل شلتون را ایفا کرد. این سریال واکنش مثبت منتقدین را دریافت کرد و جایزه امی را برد. یکی از تهیه کنندگان تام هنکس بود که به استعداد رامی ملک پی برد و او را به پروژه دعوت کرد. او در ملودرام “لری کرون” (Larry Crowne) نقش یک دانشجوی کالج را ایفا کرد. جولیا رابرتز نقش معلم را برعهده داشت. استعداد او ملک جوان را تحت تاثیر قرار داد.

رامی ملک در شب در موزه

در سال 2012 رامی در آثار جدید حضور یافت. او در فیلم علمی تخیلی “نبرد ناو” (Battleship) درباره حمله بیگانه ها به زمین نقش یکی از بازیگران اصلی را ایفا کرد. همبازی های او تیلور کیچ، لیام نیسون و ریحانا بودند. پل توماس اندرسون، کارگردان معروف خالق “خون به پا خواهد شد” (There Will Be Blood) رامی را به پروژه “استاد” (The Master) دعوت کرد. خواکین فینکس و امی ادمز از بازیگران اصلی بودند. در همان سال فیلم “گرگ‌ ومیش: سپیده ‌دم – قسمت دوم” اکران شد و مخاطبین از او استقبال کردند.

رامی ملک در گرگ و میش

او نقش بنجامین خون آشام را ایفا کرد. این فیلم 829 میلیون دلار فروش داشت و در 11 قسمت نامزد جایزه تمشک طلایی شد. به زودی در درام “هیچ‌ کدامشان بی‌ گناه نیستند” (Ain’t Them Bodies Saints) درباره یک زوج به نام روث و باب (رونی مارا و کیسی افلک) که از روی فقر جرم می کنند، حضور یافت. رامی ملک نقش قهرمان فیلم، ویل را ایفا کرد. او در فیلم “بخش کوتاه‌مدت شمارهٔ ۱۲” (Short Term 12) و تریلر “الدبوی” (Oldboy) حضور یافت.

رامی ملک در آقای ربات

رامی علاوه بر اجرا در هالیوود در سریال هم حضور دارد. او در یک قسمت از سریال علمی تخیلی “آلکاتراز” (Alcatraz) که شخصیت های ربکا مدسن (سارا جونز) و دکتر دیه گو سوتو (خورخه گارسیا) درباره زندانیان ناپدید شده تحقیق می کردند، حضور یافت. این پرونده ها آسان نبودند زیرا محدودیت ها 50 ساله بود. ملک در سریال “باور کن” (Believe) درباره ابرقهرمان ها، در یک قسمت حضور یافت.

زندگی شخصی

رامی ملک در آپارتمان خود در لس آنجلس زندگی می کند. او جامعه سکولار و ارتباط با روزنامه نگاران را دوست دارد. با این حال، او زندگی شخصی اش را پنهان می کند. درباره همجنسگرا بودن او نیز شایعاتی شنیده می شود که تایید شده نیست. برای مدرتی درباره رابطه او با آنجلا سارافیان، همبازی اش در گرگ و میش شایعاتی شنیده شد، مبنی بر اینکه در سال 2012 رابطه شان را آغاز کردند.

رامی ملک و پورشیا دابلدی

اما در سال 2015 درباره رابطه او با پورشیا دابلدی شایعاتی شنیده شد. آنها در “آقای ربات” همبازی بودند و در مکان های مختلف باهم دیده شدند. با این حال هیچکدام رابطه شان را تایید نکردند. با اینکه این بازیگر تصاویر خود و پورشیا را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد اما این تصاویر کاری بودند. آخرین ویدیو نشان می دهد رامی ملک و دوستانش جشن تولد پورشیا را جشن گرفتند و پورشیا هم در قسمت نظرات او را مرد محبوب خود نامید.

رامی ملک در امروز

امروزه این بازیگر هالیوودی در پروژه های جدید حضور دارد و طرفدارانش منتظر دیدن آثار جدیدش هستند. در سال 2017 ملک در درام زندگی نامه ای “پاپیون” (Papillon) درباره کلاهبرداری به نام هنری که از امن ترین زندان جهان فرار می کند، حضور یافت. او در این فیلم در کنار چارلی هونام حضور یافت. این فیلم بازسازی یک فیلم محصول سال 1973 است که استیو مک کوئین و داستین هافمن نقش های اصلی آنری شاریر و لوئیس دگا را ایفا کرد.

رامی ملک در زندگینامه فردی مرکوری

او در سال 2018 در فیلم زندگی نامه ای “زندگینامهٔ فردی مرکوری” (Bohemian Rhapsody) درباره سرنوشت و کار فردی مرکوری موزیسین حضور می یابد. رامی نقش قهرمان داستان را ایفا می کند. از جمله پروژه های جدیدتر او فصل سوم “آقای ربات” است که پوستر و تریلرهای آن پخش شده اند. او در این فیلم هم نقش اصلی را برعهده دارد. او برای بازی در نقش فردی مرکوری خواننده نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد. سرنوشت به او لبخند زد و این جایزه را از آن خود نمود.

فیلم شناسی

  • دختران گیلمور – Gilmore Girls – 2004
  • آنجا – Over There – 2005
  • واسطه – Medium – 2005
  • شب در موزه – Night at the Museum – 2006
  • اقیانوس آرام – The Pacific – 2010
  • لری کراون – Larry Crowne – 2011
  • نبرد ناو – Battleship – 2012
  • گرگ‌ ومیش: سپیده ‌دم – قسمت اول – The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 – 2012
  • آلکاتراز – Alcatraz – 2012
  • هیچ‌ کدامشان بی‌ گناه نیستند – Ain’t Them Bodies Saints – 2013
  • الدبوی – Oldboy – 2013
  • خون شیرین مسیح – Da Sweet Blood of Jesus – 2014
  • باور کن – Believe – 2014
  • آقای ربات – Robot – 2015

تصاویری از رامی ملک


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. رامی واقعا همه فن همه حریفه
    اخیرا همه فیلم هاشو نگا میکنم
    دنبال پیج خودشم اما انگار نیست
    نمیشه شیفته این مرد نبود

    پاسخ

  2. Hmmm

    شهریور 31, 1399

    بازیگر تواناییه

    پاسخ