بیوگرافی کامل تیلور کیچ (Taylor Kitsch) از کودکی تا به امروز

نام: تیلور کیچ

تاریخ تولد: 8 آوریل 1981 (19 فروردین 1360)

سن: 38 سال

محل تولد: کلونا، کانادا

قد: 1.80 سانتی متر

شغل: مدل، بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

بیوگرافی

تیلور کیچ یک بازیگر کانادایی است که تصادفا به دنیای سینما وارد شد. او نمی خواست بازیگر شود، بلکه رویای فعالیت در حیطه ورزشی را در ذهن داشت. با این حال اوضاع طبق خواسته او پیش نرفت و اکنون او به دلیل بازی در نقش های جان کارتر یا رمی له بیوی “خاستگاه مردان ایکس: ولورین” (X-Men Origins: Wolverine) شناخته می شود.

کودکی و جوانی

تیلور کیچ در 8 اوریل 1981 در کلونا، کانادا به دنیا آمد. والدین اش در دنیای هنر فعالیت نداشتند: مادرش در کارخانه کار می کرد و پدرش در کار ساخت و ساز بود. خانواده آنها بزرگ بود: تیلور دو برادر بزرگتر و دو خواهر کوچکتر دارد. این بازیگر آینده از سنین کودکی می خواست ورزشکار شود. تیلور در هاکی فعالیت داشت و می خواست به بهترین اهداف خود برسد. او در سن پنج سالگی در یکی از تیم های نوجوانان کلونا حضور یافت و می خواست به موفقیت برسد. متاسفانه زانوی او آسیب دید و مجبور شد از دنیای ورزش کنار برود.

در این شرایط تیلور تصمیم گرفت راه دیگری را امتحان کند، او به باشگاه تناسب اندام رفت و به تغذیه و رژیم علاقه مند شد. او می خواست به مردم تمرین دهد و به حرفه مدلینگ فکر کرد. زمانی که تیلور از مدرسه فارغ التحصیل شد، به نیویورک نقل مکان کرد: او می خواست در این شهر بزرگ شانس های بیشتر داشته باشد. با این حال این مسیر آسان نبود. گرچه او توجه آژانس های مدلینگ را جذب کرد اما اولین درآمد او ناچیز بود. گاهی اوقات مجبور بود شب ها بیرون از خانه بماند زیرا پول اجاره خانه نداشت.

تیلور کیچ در نوجوانی

کیچ پس از دو سال تلاش به لس آنجلس رفت تا در هالیوود فعالیت کند. او به سرعت استخدام شد و با دو شرکت فعالیت داشت. عکاسان و تهیه کننده ها به تیلور توجه نشان دادند و در جلسات مختلف عکاسی قرار گرفت. در همین حین به کلاس های بازیگری رفت و در پروژه های کارگردان های بزرگ حضور یافت.

فیلم های او

حرفه کیچ در سال 2006 آغاز شد و در سریال Friday Night Lights با بازی مینکا کلی و اسکات پارتر در چند قسمت حضور یافت. فیلم های “مارها در هواپیما” (Snakes on a Plane) و “جان تاکر باید بمیرد” (John Tucker Must Die) از فیلم های دیگر او بودند. تیلور کیچ به مدت دو سال با نقش های فرعی دست و پنجه نرم می کرد، مهارت هایش را ارتقا می داد و سعی کرد بهتر شود.

این بازیگر در سال 208 اولین نقش مهم خود را دریافت کرد: گامبیت جهش یافته در “خاستگاه مردان ایکس: ولورین”. هیو جکمن نقش مقابل او را ایفا کرد. این نقش با مهارت های خارق العاده تا به امروز نقش محبوب اوست. او هنوز هم به یاد همان فیلم است و دوست دارد سری دیگر آن ساخته شود. سپس در فیلم “جان کارتر” (John Carter) از دزنی نقش اصلی را برعهده گرفت. داستان یک کهنه سرباز جنگ داخلی که خود را در مریخ یافته و به کشمکش مردم برای استقلال ملحق می شود. لین کولینز، ویلم دفو و دامینیک وست، در این فیلم حضور یافتند.

تیلور کیچ در نقش گامبیت

اجرای او در فیلم “قلب طبیعی” (The Normal Heart) هم دیدنی بود. این درام مربوط به انجمن ایدز و همجنسگرایان توجه منتقدین را جلب کرد اما بین مردم عادی موفق نبود. جولیا رابرتز، جیم پارسونز و مارک روفالو از همبازی های او بودند. در سال 2012 طرفداران او با فیلم “وحشی ها” (Savages) رو به رو شدند. فیلم اکشن الیور استون درباره داستان دو میلیاردر که ماری جوانا می فروختند. یک روز یک مکزیکی به تجارت آن ها پی برده و از آنها می خواهد در کارشان سهیم شده و تهدیدشان می کند. با گروگانگیری زن محبوب آنها توسط رهبر گروه مافیای مکزیکی اوضاع بدتر می شود. جان تراولتا، سلما هایک، بلیک لایولی و بنسیو دل تورو، از بازیگران فیلم بودند.

تیلور کیچ در فیلم وحشی ها

در سال 2013 درام “تنها بازمانده” (Lone Survivor) اکران شد و تیلور در کنار مارک والبرگ، بن فاستر و اریک بانا همکاری کرد. این فیلم براساس داستان واقعی کتاب مارکوس لوترل، یک سرباز نیروی دریایی آمریکایی، ساخته شده است. او ترس و بی عدالتی جنگ و سربازهای گروگان گرفته شده در افغانستان را نشان می دهد. در سال 2014 در فیلم کوتاه The Pisces حضور یافت. او نه تنها بازیگری بلکه کارگردانی آن را نیز برعهده داشت. او در سال 2015 در نقش یکی از شخصیت های کارتون Bling صداپیشگی کرد. در همان سال در سریال “کارآگاه های حقیقی” (True Detective) حضور یافت.

زندگی شخصی

این مدل قدبلند و خوش تیپ (با قد 181 سانتی متر) همیشه توجه زنان را به خود جلب کرده است. با این حال برخلاف اغلب مردان این لحظات را به اشتراک نمی گذارد. او هرگز درباره زندگی شخصی اش حرف نزده و روزنامه ها درباره زنان زندگی او چیزی نمی دانند. طرفداران تنها از صفحات اینستاگرام او به جزئیاتی از زندگی خصوصی اش پی می برند. او دوست دارد اوقات فراغت را با خانواده اش بگذارند و معمولا در کنار خواهران کوچک تر و مادرش در کانادا است. طبق مصاحبه ها گوش دادن به موسیقی کانتری او را آرام می کند.

kinopoisk.ru

امروز

این بازیگر در پروژه های مختلف حضور دارد. در سال 2017 در دو فیلم جدید حضور یافت: مزدور آمریکایی (American Assassin) و تنها شجاعان (Only the Brave).

فیلم شناسی

  • Godiva’s – 2006
  • جان تاکر باید بمیرد – John Tucker Must Die – 2006
  • مارها در هواپیما – Snakes on a Plane – 2006
  • پیمان – The Covenant – 2006
  • Gospel Hill – 2008
  • خاستگاه مردان ایکس: ولورین – X-Men Origins: Wolverine – 2009
  • کلوپ بنگ بنگ – The Bang Bang Club – 2010
  • جان کارتر – John Carter – 2012
  • وحشی ها – Savages – 2012
  • فتنه بزرگ – The Grand Seduction – 2013
  • تنها بازمانده – Lone Survivor – 2013
  • قلب طبیعی – The Normal Heart – 2014
  • کاراگاه های حقیقی – The Normal Heart – 2015
  • مزدور آمریکایی – American Assassin – 2017
  • تنها شجاعان – Only the Brave – 2017

تصاویری از تیلور کیچ

kinopoisk.ru
kinopoisk.ru
kinopoisk.ru
kinopoisk.ru
kinopoisk.ru

امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم