گزارش باکس آفیس آخر هفته: ادامه ی صدر نشینی فیلم Shazam برای دومین هفته ی متوالی

با اینکه پیش بینی میشد فیلم “پسر جهنمی” (Hellboy) بتواند جایگاه نخست باکس آفیس این هفته را به دست بیاورد، اما فیلم “شزم” (Shazam) که در هفته ی دوم اکران خود به سر می برد، همچنان در صدر جدول فروش هفتگی آمریکا قرار دارد در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم کمدی و ماجراجویی “شزم” که به کارگردانی “دیوید اف. سندبرگ” (david f. sandberg) و بر اساس کمیکی با همین نام از کمپانی دی سی کامیک ساخته شده است، از تاریخ  ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران خود را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا آغاز کرده است با 25 میلیون دلار فروش در آخر هفته، همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد.

داستان فیلم “شزم” درباره ی پسر دردسر ساز چهارده ساله ای به نام “بیلی” است که به طور اتفاقی با یک جادوگر باستانی ملاقات می کند و او با استفاده از سحر و جادو، قابلیت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان بزرگسال و خوش قیافه را به “بیلی” می دهد و این اتفاق زندگی و سرنوشت “بیلی” را به کلی تغییر می دهد. “زکری لی وای”، “اشر آنجل” و “مارک استرانگ” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم فانتزی و کمدی “کوچک” (Little)، به کارگردانی “تینا گرودن” (Tina Gordon)، که همزمان با فیلم “پسر جهنمی” و در تاریخ 12 آپریل 2019 (23 فروردین 1398) اکران خود را به طور رسمی آغاز کرده است، با 15 میلیون دلار فروش در آخر هفته، جایگاه دوم جدول فروش هفتگی را به دست آورد.

اما به عقیده ی برخی، فیلم “پسر جهنمی” رسما در گیشه شکست خورد و در حالی که انتظار می رفت این فیلم فروش قابل قبولی را در روز های آغازین اکرانش تجربه کند، “پسر جهنمی” تنها با 12 میلیون دلار فروش در رتبه ی سوم باکس آفیس قرار گرفته است.

فیلم “پسر جهنمی” به کارگردانی “نیل مارشال” (Neil Marshall) و بر اساس شخصیتی کمیکی به همین نام ساخته شده است. “دیوید هاربر” (David Harbour)، “میلا یوویچ” (Milla Jovovich) و “ساشا لین” (Sasha Lane) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم به عنوان سومین قسمت از مجموعه فیلم های “پسر جهنمی” در نظر گرفته شده است؛ قسمت اول این مجموعه فیلم ها با همین عنوان، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و قسمت دوم آن نیز با عنوان “پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی” (Hellboy II: The Golden Army) در سال ۲۰۰۸ بر روی پرده ی سینما رفت.

در ادامه ی جدول باکس آفیس، فیلم های “قبرستان حیوانات خانگی” (Pet Sematary)، به کارگردانی “کوین کولش” (Kevin Kolsch) و “دنیس ویدمایر” (Dennis Widmyer) و “دامبو”، به کارگردانی “تیم برتون” (Tim Burton) هر کدام با 10 میلیون دلار فروش، در رتبه های چهارم و پنجم باکس آفیس آخر هفته ی آمریکا قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. نفرین لیورونا – The Curse of La Llorona

فیلم ترسناک “نفرین لیورونا” که به کارگردانی “مایکل چاوز” (Michael Chaves) ساخته شده است در تاریخ  ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

این فیلم به عنوان پیش درآمدی از مجموعه فیلم های “احضار” (The Conjuring) در نظر گرفته شده است. “لیندا کاردلیانی”، “پاتریشیا ولاسکوئز” و “سین پاتریک توماس” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

2. جنگل های کوچک – Little Woods

فیلم درام و هیجان انگیز “جنگل های کوچک”، به کارگردانی “نینا داکستا” (Nia DaCosta)، نیز هفته ی آینده و در تاریخ  ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

داستان این فیلم درباره ی دو خواهر است که تلاش می کنند با زیر پا گذاشتن قوانین موجود، زندگی بهتری برای خودشان به ارمغان بیاورند. “تسا تامپسون”، “لیلی جیمز” و “لنس ردیک” از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

3. جوآن قرمز – Red Joan

“جوان قرمز” فیلمی درام و رازآلود به کارگردانی “ترور نان” (Trevor Nunn) است. داستان این فیلم درباره ی زنی بریتانیایی است که جاسوس شوروی سابق است و در طول پنجاه سال بدون آشکار شدن هویت واقعی اش به کار کردن ادامه می دهد.

“جودی دنچ”، “سوفی کوکسون” و “تام هیوز” از جمله بازیگران این فیلم هستند. فیلم “جوآن قرمز” در تاریخ ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم