کن جیونگ به جمع صدا پیشگان قسمت جدید انیمیشن Scooby-Doo اضافه شد

بعد از معرفی “آماندا سایفرد” (Amanda Seyfried) و “زک افران” (Zac Efron) به عنوان اولین صدا پیشگان  قسمت جدید انیمیشن “اسکوبی دو” (Scooby-Doo)، کمپانی برادران وارنر به تازگی “کن جیونگ” (Ken Jeong)، بازیگر و کمدین 49 ساله ی آمریکایی، را به عنوان صدا پیشه ی شخصیت “داینومات” معرفی کرده است.

“کن جیونگ” سابقه ی بازی در فیلم هایی مثل “آسیایی های خرپول” (Crazy Rich Asians)، “تبدیل شوندگان: نیمه ی تاریک ماه” (Transformers: Dark of the Moon) و مجموعه فیلم های “خماری” (The Hangover) را در کارنامه ی خود دارد.

علاوه بر “جیونگ”، “کرسی کلمونس” (Kiersey Clemons)، بازیگر 25 ساله ی آمریکایی، که سابقه ی حضور در فیلم هایی مثل “خفن” (Dope)، “مرگ بازان” (Flatliners) و “تپش شدید قلب” (Hearts Beat Loud) را در کارنامه ی خود دارد، به عنوان صدا پیشه ی شخصیت “دی دی اسکایز” را بر عهده خواهد داشت.

قسمت جدید این انیمیشن با عنوان “اسکوب” (Scoob) و به کارگردانی “تونی کرون” (Tony Cervone) ساخته خواهد شد. “ویل فورته” (Will Forte) و “جینا رادریگز” (Gina Rodriguez) هم از دیگر بازیگرانی هستند که به عنوان صدا پیشه با این پروژه ی جدید همکاری خواهند کرد.

مجموعه ی تلوزیونی “اسکوبی دو” از سال ۱۹۶۹ میلادی (۱۳۴۸ شمسی) و با عنوان های مختلفی از شبکه های مختلف تلوزیونی منتشر شده است. آخرین مجموعه ی این انیمشین با عنوان “بیخیال اسکوبی دو” (Be Cool, Scooby-Doo) از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ و از شبکه ی CW پخش شده است.

به گفته ی کمپانی برادران وارنر، قسمت جدید این انیمیشن در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) به طور رسمی منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم