نقش آفرینی گلن کلوز در جدید ترین فیلم شبکه ی نتفلیکس به نام Hillbilly Elegy

بعد از معرفی “ایمی آدامز” (Amy Adams) به عنوان اولین بازیگر فیلم جدید شبکه ی نتفلیکس به نام “مرثیه ی هیل بیلی” (Hillbilly Elegy)، این شبکه به تازگی از اضافه شدن “گلن کلوز” (Glenn Close)، بازیگر 72 ساله ی آمریکایی، به این فیلم جدید خبر داد.

“کلوز” که تا کنون 7 بار نامزد دریافت جایزه ی اسکار شده است، در فیلم هایی مثل “همسر” (The Wife)، “آلبرت نابز” (Albert Nobbs)، “خانه ی کج” (Crooked House) و “پدران جایگزین” (Father Figures) حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

“ایمی آدامز” نیز سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “حیوانات شب زی” (Nocturnal Animals)، “ورود” (Arrival)، “معاون” (Vice) و سریال “چیز های تیز” (Sharp Objects) را در کارنامه ی خود دارد.

فیلم “مرثیه ی هیل بیلی” به کارگردانی “ران هاوارد” (Ron Howard) و با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته ی “جی. دی ونس” (J. D. Vance)، ساخته خواهد شد.

“ونس” این رمان را براساس خاطرات خود در طول دهه‌های مختلف زندگی‌اش نوشته است و در آن به توضیح زندگی شخصی و وضعیت اجتماعی آمریکا پرداخته است. او که در طبقه ی کارگر بزرگ شده و طعم فقر را هم چشیده، در این رمان دوران کودکی و شرایط زندگی خانوادگی خود را شرح داده است و به مسئله ی اعتیاد مادرش به مواد مخدر و چالش‌های اجتماعی و اقتصادی پرداخته است. مادربزرگ “ونس” بزرگ ترین حامی او بوده که به ادامه ی تحصیل او و رهایی اش از فقر کمک زیاده کرده است.

“ایمی آدامز” نقش مادر “ونس” و “گلن کلوز” نقش مادر بزرگ او را در این فیلم بازی خواهند کرد. به گفته ی عوامل سازنده ی فیلم “مرثیه ی هیل بیلی”، این فیلم احتمالا در سال 2020 منتشر خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم