معرفی 10 فیلم و سریال برتر برایان کرانستون

اغلب گفته می شود یک نقش افسانه ای می تواند از یک بازیگر یک ستاره بسازد. گرچه فیلم “مرده پرنده” (Birdman) برای مایکل کیتون این کار را نکرد اما درباره برایان کرانستون صادق است. نقش او به عنوان والتر وایت در سریال جنایی “برکینگ بد” یکی از برترین و محبوب ترین شخصیت های تلویزیون است. او یکی از تواناترین بازیگران تلویزیونی است که می تواند در عرض چند دقیقه یک فضای دیگر را به تصویر بکشد. در اینجا لیستی از برترین فیلم و سریال های برایان کرانستون را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. رانندگی – Drive – 2011

این درام زیبا و خوش ساخت جنایی از نیکلاس رفن یکی از برترین فیلم های دهه است. رایان گاسلینگ نقش یک بدلکار و راننده را ایفا کرده و بر مخاطب تاثیر می گذارد. صحنه های ساکت فیلم زیاد بوده و شخصیت را نشان می دهد. راننده عاشق همسایه متاهل خود ایرن است، اما همسر ایرن از زندان بازگشته و با کارهایش سلامت آن خانواده را به هم می زند. اجرای دست کم گرفته شده گاسلینگ و تلاش رفن در پشت دوربین این فیلم را جذاب می سازد.

همچنین بخوانید: اگر سریال پانیشر (The Punisher) را دوست دارید این 11 سریال را تماشا کنید


9. میس سان ‌شاین کوچولو – Little Miss Sunshine – 2006

الیو پس از مرگ پدربزرگ دوست دارد در یک مسابقه زیبایی شرکت کرده و آرزوی او را برآورده کند. خانواده جسد پدربزرگ را دزدیده و یک سفر خانوادگی غیرممکن را ممکن می کنند. آنها در مسیر به آرزوهای شخصی یکدیگر پی برده و به هم نزدیک می شوند. اجرای زیبای الیو در کنار ویرایش زیبا به موفقیت این فیلم کمک کرده است.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر با حضور اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)


8. آرگو – Argo – 2012

تونی مندز، یک مامور بامهارت سیا، وظیفه دارد شش دیپلمات آمریکایی که در سفارت خانه کانادا در ایران پنهان شده اند را به کشور بازگرداند. تونی با کمک یک ستاره بازنشسته سینما و یک هنرمند برنده جایزه اسکار، به کمک این دیپلمات ها می شتابد. فیلمنامه فیلم و حقایق تاریخی آن به موفقیت این فیلم کمک کرد. عاطفی نمودن صحنه های مهم و اجرای رئال بازیگران به جذابیت این اثر کمک کرد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر با حضور متیو مک کانهی (Matthew McConaughey)


7. گودزیلا – Godzilla – 2014

نسخه جدید گودزیلا موفق ترین آن نیست اما با واکنش مثبت منتقدین روبه رو شده است. در این فیلم گودزیلا در مقابل هیولای دیگری قرار می گیرد. اجرای زیبای برایان دیدنی بوده و ریتم فیلم و جلوه های ویژه آن در موفقیت اش بی تاثیر نیست.

همچنین بخوانید: 10 فیلم و سریال برتر با حضور مستربین (روآن اتکینسون)


6. نفوذی – The Infiltrator – 2016

سریال زیبای “نارکوس” (Narcos) از نتفلیکس یک اثر زیبا درباره مدلین کارتل و پابلو اسکوبار بود. این فیلم هم چنین داستانی داشته و بر موسلا تمرکز می کند. یک مامور مخفی که به کارتل نفوذ کرده و می خواهد آن را از هم بپاشد. ریتک فیلم کند بوده و در جاهایی خسته کننده می شود. داستان واقعی و اجرای زیبای بازیگران می تواند روایت را زیبا کرده و اثر را دیدنی کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر جان کرازینسکی (John Krasinski)


5. تمام راه – All the Way – 2016

پس از ترور وحشتناک جان اف کندی، لیندون بی.جانسون باید مسئولیت را برعهده گرفته و در آن دوران پرآشوب سکان ایالات متحده را به دست بگیرد. فیلم های روسای جمهور متوفی همیشه جذاب هستند. این فیلم نیز به همینگونه است و یکی از فیلم های محبوب طرفداران کرانستون به شمار می رود. فیلمنامه قوی و تولید موفق این فیلم را به یکی از برترین فیلم های کارنامه کرانستون تبدیل کرده است.

همچنین بخوانید: 8 فیلم برتر ایمی آدامز که باید تماشا کنید


4. اهتزاز آخرین پرچم – Last Flag Flying – 2017

با کشته شدن پسر یک سرباز اسبق، سه تن از آن ها با هم متحد می شوند تا جسد او را یافته و خاکسپاری کنند، در این بین به یاد روزهای گذشته شان می افتند. این اثر لینکلاتر از آثار دیگر متفاوت است و با وجود ستاره هایش توانسته بر بیننده تاثیر بگذارد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کریس همسورث که باید تماشا کنید


3. دنیای مالکولم – Malcolm in the Middle – 2003-2006

مالکولم یک پسر نابغه و باهوش است که با زندگی روزمره اش درگیر است. او ترجیح می دهد مانند یک بزرگسال رفتار کند و از شیطنت ها فاصله بگیرد. این سریال با تحسین منتقدین مواجه شد و یک اثر کلاسیک محسوب می شود. گرچه بازیگران این سریال اکنون ستاره شده اند اما این سریال را دوران طلایی خود می دانند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر فرانسیس فورد کاپولا که باید تماشا کنید


2. ترومبو – Trumbo

یک فیلم زندگی نامه ای درباره دالتون ترومبوی فیلمنامه نویس که به روایت های کمونیستی در آثارش متهم شد و به فهرست نویسنده های ممنوعه وارد شد. گرچه به خاطر این نوشته ها به زندان رفت، اما قوی تر از گذشته بازگشت و به نویسنده نسل خویش بدل شد. روایت طنز او سرشار از احساسات است. مخاطب در آثار او عشق، خستگی، خشم و غم نسبت به زندگی را حس می کند. کرانستون مجددا بازی درخشانی ارائه داد و در اسکار نامزد شد.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


1. برکینگ بد – Breaking Bad – 2008-2015

یک فیلم زیبا درباره پروفسوری که به سرطان دچار شده و نگران آینده خانواده است، بنابراین با دانش آموز سابق خود، جس پینکمن، همراه می شود تا به ساخت و فروش مواد مخدر بپردازنند و به زودی به هایزنبرگ بزرگ، حاکم دنیای کریستال تبدیل می شود. این فیلم بهترین سریال تاریخ است.

همچنین بخوانید: 15 سریال شبیه برکینگ بد (Breaking Bad) که نباید از دست بدهید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم