گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: فیلم رحمان 1400 همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد

فیلم “رحمان ۱۴۰۰″، به کارگردانی “منوچهر هادی”، که از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ اکرانش را در سینما های سراسر کشور آغاز کرده است، در سومین هفته ی اکران خود با 5 میلیارد 867 میلیون تومان فروش در آخر هفته، همچنان صدر نشین جدول فروش هفتگی سینما های کشور است.

با این حساب، فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 19 میلیارد و 189 میلیون تومان رسیده است. “مهران مدیری”، “محمد رضا گلزار”، “سعید آقاخانی”، “یکتا ناصر” و “ساره بیات” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “رحمان ۱۴۰۰” به نقش آفرینی می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “متری شیش و نیم”، به کارگردانی “سعید روستایی”، با 3 میلیارد و 924 میلیون تومان فروش در هفته ی اخیر، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلم هم تا کنون به مبلغ 13 میلیارد 202 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی”، با 1 میلیارد 633 میلیون فروش در جایگاه سوم قرار دارد و فروش کل این فیلم به مبلغ 5 میلیارد 457 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “زندانی ها”، به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و “ژن خوک”، به کارگردانی “سعید سهیلی” به ترتیب با 524 و 488 میلیون تومان فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم