معرفی 11 سریال جذاب و دیدنی شبیه “پانیشر” (The Punisher)

همکاری مارول با نتفلیکس باعث تولید سریال هایی چون “جسیکا جونز” (Jessica Jones)، “دردویل” (Daredevil)، “آیرون فیست” (Iron Fist)، “لوک کیج” (Luke Cage)، “پانیشر” (The Punisher) و “مدافعان” (The Defenders) شده است. از این میان سریال های “دردویل” و “پانیشر” جذاب تر بوده اند. هردوی این سریال ها دارای صحنه های اکشن هستند و البته این صحنه ها در سریال “پانیشر” بیشتر است. این صحنه از جمله جذاب ترین، لذت بخش ترین و خونین ترین صحنه های اکشن تاریخ سینما هستند. همچنین با دیدن حضور فرانک کسل در دومین فصل “دردویل” مطمئن شدیم “پانیشر” نیز متفاوت خواهد بود.

فرانک کسل ابرقهرمانی است که از قهرمان های دیگر تفاوت دارد. او بی رحم است، بی وقفه به قتل دست می زند و موعظه نمی کند. زیرا به خوبی و نیکی باور ندارد. کل خانواده او در مقابل چشمان اش کشته شده اند و از آن زمان قسم خورده هر انسان پلیدی را از صحنه روزگار محو کند. خاص بودن سریالی مانند “پانیشر” باعث می شود درباره آن بیشتر صحبت کنیم. علاوه بر این، اجرای جان برنتال بهترین تصمیم در زمینه فیلم های ابرقهرمانی بوده است. او چنان فضا و تنشی را به این سریال می آورد که در اقتباس های پیشین دیده نمی شد. به همین لیل در اینجا می خواهیم سریال های مشابه پانیشر را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


11. بنشی – Banshee – 2013-2016

سریالی از جاناتان تراپر و دیوید شیکللر درباره داستان پلیسی که خودش را به جای کلانتر یک شهر کوچک، لوکاس هود، جا میزند. او در 15 سال گذشته در زندان بوده است. او می خواهد با دوست دختر پیشین اش ارتباط برقرار کند زیرا به همراه او الماس هایی به قیمت 15 میلیون دلار را از پدر و رئیس آن دختر، لرد ربیت، سرقت کرده است. دختر ربیت، آناستازیا هم فرار کرده و اکنون همسر یک کلانتر است. برخی از شخصیت های سریال عالی هستند. شخصیت اولریش تامسن به نام کای پراکتر و گنو سگرس در نقش شایتون لیتل استون، یک شخصیت به یادماندنی است. آنتونی استار شخصیت اصلی را برعهده دارد. جالب اینجاست هرگز نام اصلی شخصیت را نمی دانیم تنها نام تقلبی او لوکاس هود را می دانیم.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر با حضور اندرو لینکلن (Andrew Lincoln)


10. کلاس مرگبار – Deadly Class – 2019 تا به امروز

آیا تا حال نام مدرسه ای را شنیده اید که تنها فرزندان مجرمین به آنجا می روند؟ کینگ دامینیون چنین مدرسه ای است. شخصیت اصلی این سریال خود را در این مدرسه می یابد. بنجامین ودزورث نقش مارکوس لوپز آرگوئلو، دانش آموز جدید این مدرسه را ایفا می کند. زمانی که او به مدرسه وارد می شود اصلا نمی داند فرزندان خطرناک ترین افراد جهان را در آن می یابد. در این سریال خواهیم دید که چگونه در میان این دانش آموزان راه خود را یافته و با آنها کنار می آید. این سریال صحنه های اکشن زیبایی دارد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر با حضور متیو مک کانهی (Matthew McConaughey)


9. ارو – Arrow – 2012-2019

یک سریال اقتباسی از شخصیت گرین اروی مارول، درباره تاجر ثروتمندی به نام الیور کوئین، که در زمان انجام ندادن تجارت خود با مهارت های خود در مبارزه با شخصیت های منفی مبارزه می کند. کوئین و پدرش که در ماموریتی به اقیانوس رفته در طوفان گیر کرده و پنج سال گم می شود. پس از پنج سال که الیور به مهارت های مبارزه تسلط یافت، پدرش از دنیا رفت. او با قدرت خود نام مجرمان دفترچه پدرش را یافته و به دنبال آنهاست. پس از این سریال درباره ارو سریال هایی مانند “فلش” (The Flash) و “سوپرگرل” (Supergirl) تولید شدند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم و سریال برتر با حضور مستربین (روآن اتکینسون)


8. حمله متقابل – Strike Back – 2010 تا به امروز

سکشن 20 حرفه ای ترین و سری ترین نیروی سرویس مخفی بریتانیاست. آن ها در سراسر جهان در عملیات خطرناک نجات، دستگیری تروریست ها و مجرمین، شرکت می کنند. این سریال براساس عملیات مختلف این گروه و کتابی به همین نام نوشته کریس رایان، که خودش سرباز سابق نیروی دریایی بود، ساخته شد. این سریال پر از صحنه های اکشن و جلوه های ویژه است. اگر از فیلم و سریال اکشن خوشتان می آید، آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر جان کرازینسکی (John Krasinski)


7. لژیون – Legion – 2017 تا به امروز

این فیلم براساس شخصیت های مارول ساخته شده و دن استیونز نقش دیوید هالر یا همان لژیون را ایفا می کند. هالر از دوران کودکی تحت درمان روانی قرار می گرفت زیرا تصاویری می دید و مبتلا به شیزوفرنی تشخیص داده شد. یک آژانس دولتی به نام دیویژن 3 هم به دنبال اوست. هالر در زمان فرار توسط گروهی از جهش یافته ها نجات می یابد که به او می گویند تقصیر او نبود که به دنبالش هستند. هالر هم یک جهش یافته است و هیچ اشکالی متوجه او نیست. جهش یافته ای به نام شادو کینگ او را کنترل می کند. این فیلم با جلوه های بصری خیره کننده و سورئال از دیگر فیلم های ابرقهرمانی متفاوت است.

همچنین بخوانید: اگر نجات سرباز رایان را دوست دارید، این 12 فیلم را از دست ندهید


6. اسلحه مرگبار – Lethal Weapon – 2016 تا به امروز

یک سریال اکشن براساس چندگانه ای با حضور مل گیبسون و دنی گلاور، که در سال 2016 ساخته شد و کلین کرافورد نقش شخصیت مارتین ریگز و دیمون وینز نقش راجر مرتا، یک پلیس مسئول و قانون مند را ایفا می کند. شخصیت ریگز یک پلیس جسور است که برای یافتن مجرمین هرکاری می کند، حتی کارهایی فراتر از وظیفه اش. این سریال اکشن و کمدی را باهم ادغام کرده و در پایان فصل دو شخصیت ریگز کشته می شود. با این حال در دو فصل اول، ارتباط میان کرافورد و وینز با تحسین منتقدین مواجه شد.

همچنین بخوانید: اگر انیمه بلیچ (Bleach) را دوست دارید این 12 انیمه را تماشا کنید


5. لوک کیج – Luke Cage – 2016-2018

یکی دیگر از سریال های مارول در نتفلیکس درباره متهمی که توسط یک دانشمند به یک ابرقهرمان تبدیل شده و پوست کشسانی دارد. کیج مانند فرانک کسل هم یک شخصیت اکشن است و رویایی این دو باهم می توانست جالب باشد. لوک (مایک کالتر) در محله هارلم شهر نیویورک زندگی کرده و در آنجا با رئیس مافیا کاتن ماس (ماهرشالا علی) درگیر می شود. یکی از اقوام کاتن ماس عضو قانون بوده و از فعالیت های او حمایت می کند. در این سریال لوک نشان می دهد که او برای جرم مرتکب نشده به زندان رفته است.

همچنین بخوانید: اگر مجموعه تاپ گیر (تخت‌گاز) را دوست دارید، این 12 برنامه را از دست ندهید


4. جک رایان – Jack Ryan – 2018 تا به امروز

جان کراسینسکی که اولین بار در نسخه آمریکایی “اداره” (The Office) موردتوجه قرار گرفت، نقش اصلی که توسط تام کلانسکی نویسنده ایفا می شد را برعهده گرفت. در فصل اول رایان به عنوان تحلیل گر سیا میبینیم، درحالی که در گذشته در ارتش کار می کرد. رایان یک روز درباره معاملات بانکی مشکوک به نکته ای پر برده و یک گروه تروریستی را فاش می کند. در فصل دوم رایان قرار است در مقابل نیروهای خطرناک رژیم آمریکای جنوبی بایستد. این فیلم به خاطر صحنه های اکشن و داستان خود شهرت دارد.

همچنین بخوانید: اگر فیلم جنون سرعت (Need For Speed) را دوست دارید این 10 فیلم را تماشا کنید


3. در بدلندز – Into The Badlands – 2015 تا به امروز

پس از فیلم “پانیشر” تنها یک سریال است که می تواند برترین صحنه های اکشن را داشته باشد و آن هم این سریال است. داستان درباره یک دنیای پادآرمان شهری است که تمدن نابود شده و دنیا مانند یک سیستم فئودال است و حاکمان بارون نام دارند. این بارون ها ارتش های ماهری دارند که کلیپر نام داشته و به هنرهای رزمی تسلط دارند. این افراد تمام سلاح های سرد را کنار گذاشته اند. اما گروه آشوب برانگیز دیگری به نام توتمیست ها هم وجود دارند. این سریال به دلیل صحنه های اکشن و هنرهای رزمی محبوب شد نه به دلیل داستان و شخصیت ها.

همچنین بخوانید: اگر فیلم سریع و خشن را دوست دارید این 14 فیلم را تماشا کنید


2. لیست سیاه – The Blacklist – 2013 تا به امروز

یک سریال با حضور جیمز اسپیدر که پیش از این در سریال “سکس، دروغ و نوار ویدئویی” (Sex, Lies, and Videotape) استیون سادربرگ در نقش اصلی ریموند ردینگتون توجهمان را جلب کرد. رد پیش از ورود به زندگی جنایی یک مامور اف بی آی بود. او می تواند معروف ترین مجرمان دنیا را شناسایی کرده و به پلیس تحویل دهد. با این حال دو شرط دارد. این برنامه با واکنش های مثبت مواجه شده و بسیاری از منتقدین و مراجع از توانایی بازیگری اسپیدر تمجید کرده اند. این سریال الهام بخش یک کتاب کامیک و بازی ویدیویی نیز بوده است.

همچنین بخوانید: اگر عاشق گجت ها هستید این 21 فیلم را تماشا کنید


1. دردویل – Daredevil – 2015-2018

برای اولین بار در فصل 2 دردویل بود که پانیشر را دیدیم و به همین دلیل باید در این لیست قرار بگیرد. این سریال اولین سریال تولید شده توسط مارول بود که موفقیت آن به تولید سریال های دیگر منجر شد. مت مرداک شخصیت اصلی این سریال است. او در کودکی پدر و بینایی خود را از دست داده است و مردی به نام استیک به او آموزش داده تا از حواس دیگر خود بهره گرفته و یک مبارز ماهر شود. این سریال تاریک و غمبار بوده و اجراهای زیبایی دارد، مخصوصا از وینسنت دن آفریو که نقش اصلی ویلسون فیسک، دشمن دردویل را برعهده داشت.

همچنین بخوانید: اگر فیلم اکنون مرا میبینی را دوست دارید این 12 فیلم را تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. Ali

    آبان 17, 1399

    فصل سوم لژیون خیلی باحال لود

    پاسخ

  2. Mohsen

    تیر 11, 1398

    سریال بلک لیس رو به چه شکل دانلود میشه

    پاسخ