با بامبو بیشتر از همیشه شتاب بگیرید!

شرکت بامبو یکی از جدیدترین شتاب دهنده‌های حوزه تکنولوژی است که با هدف جذب ایده های موثر بازار تکنولوژی به عرصه رقابت با شتاب دهنده هایی نظیر آواتک وارد شده است.

در ابتدای کار، شعار بامبو را مرور میکنیم:

اجرا؛ اجرا؛ اجرا! ایده‌ی خوب مهم است، اما مهم‌تر این است که آن ایده چطور به محصول منجر شود و چگونه به یک کسب‌وکار موفق تبدیل شود؟ اگر بهترین ایده جهان را دارید اما تیم ندارید، زمان مناسبی برای ورود به بامبو نیست! اولین گام، همدل کردن چند انسان توانمند و ایجاد تیم است. گام‌های بعدی در کنار شتاب‌دهنده بامبو به سرعت برداشته خواهد شد. در برنامه تدوین شده در بامبو، شما سرمایه اولیه برای پیشبرد استارتاپ خود را دریافت می‌کنید، دغدغه فضای کار نخواهید داشت، در کنار مربیان خبره خواهید بود، و مهم‌تر از همه، از مشاوره بزرگان کارآفرینی ایران و جهان بهره خواهید برد

روند جذب پروژه در بامبو به این صورت است که ابتدا ایده های پیشنهادی بررسی میشوند، سپس ایده های منتخب به مرحله بعدی میروند که افراد در این مرحله باید به صورت حضوری از ایده خود دفاع کنند و در صورتی که دفاع موفقیت آمیزی داشته باشند میتوانند تا سقف 500 میلیون تومان سرمایه دریافت کنند و از امکانات دیگر بامبو مانند مشاوره رایگان و محیط کاری نیز بهره مند شوند.

بامبو به زودی فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم