11 انیمه برتر تاریخ با موضوع فرشتگان که باید ببینید

در انواع رسانه های سرگرمی فرشته ها موضوع جالبی محسوب می شوند. بنابراین تعجبی ندارد که انیمه های مختلف به این موضوع پرداخته اند. شاید تصور کنید بیشتر انیمه های ساخته شده با این مضمون به ژانر اچی یا حارم تعلق دارند، اما همیشه اینطور نیست. در اینجا می خواهیم به برخی از انیمه های مرتبط با این موضوع بپردازیم. انیمه هایی که شخصیت های آنان فرشته هستند. انیمه اچی، انیمه فرشتگان شرور و انیمه های غیر اچی در این لیست جای دارند. فراموش نکنید که نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. از این انیمه ها لذت ببرید! با پروشات همراه باشید.


11. هیبانه رنمی – Haibane Renmei – 2002

این انیمه مانند انیمه های مربوط به فرشتگان با حضور فرشتگان جذاب و برهنه نیست. بلکه یک داستان تاریک روان شناسانه درباره موجوداتی به نام هیبانه است. آن ها در یک روستا به دنیا آمده و با موضوعات عجیب دست و پنجه نرم می کنند. الد هوم روستایی است که این موجودات تک شاخ و بالدار از پیله خارج می شوند. آن ها هیبانه نام دارند. یک هیبانه جوان متولد شده، چیزی به خاطر نداشته و نمی داند آنجا چه می کند. خواب سقوط باعث می شود او را رکا بنامند. در این روستا قوانینی وجود دارد که هیبانه باید آن ها را دنبال نماید. آن ها نباید روستا را ترک کرده و یا به دیوارها نزدیک شوند. این قوانین و ناپدید شدن چندین هیبانه در “روز پرواز” رکا و دیگران را مضطرب می کند. آیا آنها می توانند این معما را حل کرده و آزاد شوند؟

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


10. دارایی گمشده بهشت – Sora no Otoshimono – 2009

بیایید به محبوب ترین ژانرهای انیمه، یعنی اچی و حارم، نگاهی بیندازیم. اغلب افراد این ژانرها را دوست دارند و اگر دوست دارید فرشتگان مونث زیبا را ببینید این انیمه شما را سرگرم می کند. این انیمه در 13 قسمت 24 دقیقه ای تولید شد. توموکی ساکورای مدت هاست درباره یک فرشته خواب میبیند و همیشه پس از بیدار شدن چشمان اش خیس است. اشتباه نکنید، او یک پسر معصوم نیست، زیرا گاهی برای دیدن دختران در کنار ساحل لباس زنانه می پوشد. سوهارا میتسوکی دوست دوران کودکی اوست که به او اهمیت داده و از گریه او پس از این خواب ناراحت است. او با ایشیرو صحبت کرده و او هم می گوید ممکن است خواب او با دنیای جدید آسمان ارتباط داشته باشد. در این روز یک فرشته مونث از آسمان به پایین آمده و توموکی را صدا می کند. بقیه داستان درباره تلاش شخصیت های اصلی برای یافتن دنیای فرشتگان است.

همچنین بخوانید: معرفی 13 انیمه زیبا که هر کودکی باید ببیند


9. انجل بیتز – Angel Beats – 2010

یکی از محبوب ترین انیمه های این ژانر که در 13 قسمت 24 دقیقه ای تولید شد. این انیمه به زندگی یا زندگی پس از مرگ اتوناشی یوزورو می پردازد. آخرین چیزی که درباره خود می داند نام اش است. دختری به نام یوری گذر او را به زندگی پش از مرگ آسان می کند. او یک تفنگ داشته، به اتوناشی می گوید اینجا دنیای پس از مرگ است و اوهم رهبر گروه شیندا سکای سنسن می باشد. هدف این گروه مبارزه با دختر شرور با نام تنشی است. اما اتوناشی به شرارت تنشی شک داشته و می خواهد با او صحبت کند. این صحبت خوب پیش نرفته و اتوناشی با گروه اول همراه می شود. با این حال هنوز خودش را به تنشی نزدیک می بیند. او باید این احساسات را شناخته و حقیقت را آشکار کند و همچنین زندگی گذشته و پس از مرگ را بشناسد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های زمستان ۲۰۱۹ به انتخاب پروشات


8. دبیرستان دی اند دی – High School DxD – 2012

اکنون می خواهیم درباره یکی از محبوب ترین انیمه های حارم، اچی با مضامین فرشته و شیطان، صحبت کنیم. اگر به دنبال یک انیمه مفهومی هستید شاید این یکی برایتان مناسب نباشد. این انیمه برای افرادی مناسب است که به فکر دیدن انیمه ای با شخصیت های زن شرور و جذاب هستند و داستان برایشان مهم نیست. یک انیمه جالب و سرگرم کننده که برای استراحت مناسب است. ایسی هیودو، قهرمان این انیمه، یک ولگرد است که با دوستانش به دنبال دختران است. او همیشه منتظر یک دختر است و زمانی که دختری از او تقاضا می کند سریع پاسخ مثبت می دهد. پس از دیدن او دختر اعتراف می کند که یک فرشته مغضوب است و برای کشتن ایسی آمده و همین کار را هم می کند. اما ریاس گریموری زیبا، یکی از همکلاسی های او که شیطان است؛ ایسی را زنده کرده و به بنده خود تبدیل می کند. حالا ایسی باید با قدرت خود در دنیای ماورایی زنده بماند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سه بعدی (3D) تاریخ سینما را بشناسید


7. خشم بهموت: پیدایش – Shingeki no Bahamut: Genesis – 2014

انیمه ای با یکی از ترسناک ترین و مخوف ترین هیولاها به نام بهموت. بهموت اژدهایی است که در سرزمین میستارسیا، جایی که خدایان، شیاطین و انسان ها در کنار هم زندگی می کنند، نابودی آورده است. ساکنین نمی توانند در مقابل او ایستادگی کنند. بنابراین باهم متحد شده، اژدها را اسیر کرده و سه ورودی شهر را طلسم می کنند و کلیدها را از بین می برند. این حادثه به گذشته مربوط است اکنون همه چیز آرام شده. افرادی مانند فاوارو لئون شکارچی اکنون بیکار هستند و خوشگذرانی می کنند. یک شکارچی دیگر به نام کیسر لیدفارد به دنبال اوست و سوگند یاد کرده که او را خواهد گرفت. اما فاوارو با دیدن دختری به نام امیرا زندگی گذشته خود را رها می کند. گویا امیرا یکی از کلیدهای آزاد کردن بهموت را داراست. به زودی این سه تن به نبرد خدایان و شیاطین وارد شده و هرکدام می خواهند دنیا را از چنگال هیولا نجات دهند.

همچنین بخوانید: اگر انیمه بلیچ (Bleach) را دوست دارید این 12 انیمه را تماشا کنید


6. گابریل اخراجی – Gabriel DropOut – 2017

اگر می خواهید یک انیمه جالب تماشا کنید، حوصله انیمه های جدی و حتی اچی را ندارید، این انیمه برایتان مناسب است. یک انیمه کمدی با مضامین ماورایی که در 12 قسمت 23 دقیقه ای پخش شد. در این انیمه، فرشتگان آسمانی باید در قلمروی انسان ها مانده و با وقت گذرانی با آنها به تکامل برسند. گابریل بالاترین آنهاست که می خواهد بهترین شده و به انسان کمک کند. اما با آمدن به زمین به بازی های ویدیویی معتاد شده و دیگر خود را یک فرشته مغضوب می داند. بنابراین بیشتر در تنبلی فرو می رود تا خدا و فرشتگان دیگر که قصد کمک به او را دارند، آزار دهد. با این موجودات ماورایی همراه شوید تا شاهد زندگی فرشتگان در میان انسان ها باشید.

همچنین بخوانید: 24 انیمه ترسناک کل تاریخ سینما که هر انیمه بازی باید ببیند


5. پنتی و استاکینگ با گارتربلت – Panty and Stocking with Garterbelt – 2010

یک انیمه جالب درباره دو فرشته متضاد که مانند تماشای کارتون است نه انیمه. این انیمه در 13 قسمت 23 دقیقه ای پخش شده است. این انیمه به ژانر اچی و پارودی تعلق دارد. بنابراین اگر به این ژانرها علاقه دارید آن را تماشا کنید. این دو فرشته به دلیل رفتارهای گستاخانه از بهشت رانده شده اند. برای بازگشت به آنجا باید با شیاطین و ارواح شهر دیتن مبارزه کنند. کشیشی به نام گارتربلت آن ها را راهنمایی می کند. اما این فرشتگان اسیر وسوسه های خود می شوند. پنتی عاشق برقراری رابطه و استاکینگ عاشق شیرینی است. در تلاش این فرشتگان برای رستگاری با آنها همراه شوید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های خاطره انگیز دهه 1990 که نباید از دست بدهید


4. سرس، افسانه بهشتی – Ayashi no Ceres – 2000

یک انیمه روان شناسانه، ترسناک و ماجراجویانه در 24 قسمت 21 دقیقه ای که دارای صحنه های خشن است و درصورت عدم علاقه به تماشای خشونت، ان را انتخاب نکنید. سرس یک فرشته بهشتی بود که به زمین آمد تا نعمت های زمینی را تجربه کند. اما یک مرد ردای او برای بازگشت به بهشت را می دزدد. سپس سرس را به ازدواج با خود وادار نموده و بنابراین پیوند انسان و فرشته محقق می شود. آیا میکج فرزند این خانواده است. او تجسم سرس است و در مواقع عصبانیت سرس جسم و روح او را تسخیر کرده و دشمنان او را آزار می دهد. اما آیا خانواده اش را دوست دارد و به سرس قول می دهد ردای او را بازگرداند اما به خانواده اش آسیب نرسد. اکنون آیا باید سرس را کنترل کند و خواسته او را اجابت نماید.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه آکادمی قهرمان من علاقه دارید این 14 انیمه را ببینید


3. فرشته دی.ان – D.N. Angel – 2003

یک انیمه کمدی در 24 قسمت 23 دقیقه ای که قهرمان آن، دیسوکه نیوا یک دانش آموز دبیرستانی به درد نخور است. در روز تولد 14 سالگی تصمیم می گیرد علاقه خود به ریزا هارادا را اعتراف کند، اما با پاسخ منفی او رو به رو می شود. او ندانسته به دارم موسی، سارق معروف تبدیل می شود. گرچه او در این باره چیزی نمی داند اما مادرش می دانسته و حتی پیش از تولد او از این تجسم برای سرقت اشیای قیمتی استفاده می کرده. معماهای پیش آمده در ذهن اش بر رابطه او با خانواده و همکلاسی ها تاثیر گذاشته و فاصله اش با همه بیشتر می شود. اما او تنها کسی نیست که یک میراث عجیب دارد. او دشمنی هم دارد که احتمالا یکی از همکلاسی هایش است.

همچنین بخوانید: اگر به انیمه انیمه شهر اشباح (Spirited away) علاقه دارید این 10 فیلم را از دست ندهید


2. نیمازینی – Mnemosyne no Musume-tachi – 2008

یک انیمه ماورایی، اکشن و ترسناک درباره زندگی رین ازوگی، یک کاراگاه جاودانه. او از میوه زمان درخت یگدرازیل تغذیه کرده و هر زنی را نامیرا می کند. رین بارها مرده و به زندگی بازگشته است. همچنین شغلش به عنوان یک کارآگاه او را در شرایط مرگبار قرار داده است. اما در دهه 90 به مشکلی دچار شده و این بار حقیقتا خواهد مرد. یک نفر زنان نامیرا را هدف قرار می دهد و رین پیش از مرگ باید او را بیابد. میمی، یک زن جاودانه دیگر، دستیار اوست. شاید بپرسید این انیمه به فرشتگان چه ربطی دارد؟ خودتان باید ربط آن را پیدا کنید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین انیمه های 2018 که حتما باید ببینید


1. کوباتو – Kobato – 2009

یکی از بهترین انیمه های مربوط به فرشتگان با یک داستان ساده و شیرین و البته جالب. این انیمه در 24 قسمت 24 دقیقه ای تولید شده است. هاناتو کوباتو یک دختر ساده و شیرین است که دوست ندارد رنج مردم را ببیند و همیشه آماده کمک به آنهاست. بنابراین به جستجوی کنپیتو می رود زیرا این ماده به بیماران قلبی کمک می کند. او یک بطری را از کوباتو پر می کند زیرا می خواهد به جایی برود. او هویت خود را نمی داند. حتی نمی تواند عاشق افرادی شود که قلب شان را درمان می کند. تا به اینجا کمی قابل پیشبینی است، مگر نه؟ این انیمه را تماشا کنید زیرا از آن لذت خواهید برد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه خون آشامی برتر در تاریخ انیمه به انتخاب پروشات


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (15)

بستن فرم

  1. محمد

    مرداد 11, 1401

    دنبال یک انیمه هستم که feb 2022 اکران میشه ادامش داستان از این قراره یک فرشته میاد میگه انسان برترن درصورت باخت انسان ها کره زمین نابود میشه اسم انمیمه چی بود؟ مرسی باتشکر

    پاسخ

    • otaku._.killer در پاسخ به محمد

      دی 23, 1401

      جنگ رگنارد

      پاسخ

    • Kowsar در پاسخ به محمد

      فروردین 2, 1402

      خب من توصیه همون فرشتگان مرگ رو میدم

      پاسخ

  2. مهشید

    فروردین 14, 1400

    بیشتر معرفی کنید لطفا

    پاسخ

  3. محمد پارسا

    آذر 19, 1399

    دوستان من به شخصه انیمه hight school dxd رو ترجیح میدم و پیشنهاد میکنم این انیمه رو ببینید 4تا فصل 12فصل 12قسمتی داره که فصل پنجم هم بهار میاد ….. ببینید ضرر ندارد

    پاسخ

    • amir در پاسخ به محمد پارسا

      اردیبهشت 30, 1401

      من انیمه high school dxd دیدم و خیلی قشنگ بود ولی تا فصل ۳ دیدم فصل ۴ با فصل های بقیه فرق میکنه تو فصل های قبلی انیمه کیفیتش فرق می‌کرد
      اصلا باید چطوری باید فصل ۴ یا ۵ دانلود کرد من که دانلود میکنم وقتی می خوام نگاه کنم تصویر نداره میزنه کدک پشتیبانی نشد
      لطفا کمکم کنین آیدی تلگراممو میزارم کمکم کنین لطفا
      @amirhosin1374

      پاسخ

  4. نسیم

    آذر 11, 1399

    یه انیمه نیست…. اسمش یادم نیست اما درمورد یه بچه ی 11 ساله س که پدر و مادر نداره با خاله ش زندگی می کنه که همش سر کاره و یه شب یه نوزاد تو تختش میاد و اون دختر لباس اژدها تنش میکنه و اون قدرت اتش پیدا می کنه لطفا اسمشو بهم بگین

    پاسخ

    • ساسان در پاسخ به نسیم

      شهریور 19, 1400

      نام انیمه : Chibi Devil
      به فارسی میشه (شیطان کوچولو)
      اسم دختره هم هونوکا هستش

      پاسخ

  5. Mr. Smaill

    آبان 6, 1399

    لطفا اگه میشه از انیمه های ایچی بیشت رمطلب بزارید

    پاسخ

    • Sanaz در پاسخ به Mr. Smaill

      شهریور 29, 1402

      اسمشو نمیدونم ولی انیمه هس در مورد یه فرشته دختر و یه شیطان پسر بود که عاشق هم میشن ولی این عشق یک عشق ممنوعه بود خیلی قشنگ بود دلم میخاد دوباره ببینمش تو بچگی دیدمش لطفا کسی اگه میدونه اسمشو بهم بگه

      پاسخ

      • اینسامنیا در پاسخ به Sanaz

        آبان 20, 1402

        انیمه نیستا
        اسمش آنجلس فرندز عه احتمال فوق زیاد

        پاسخ

  6. Ghazal

    فروردین 11, 1399

    همشون عالی بودن ممنون که معرفی کردید
    لطفا بیشتر بزارید.

    پاسخ

  7. Baran amini

    خرداد 31, 1398

    می شه لطفا انیمه های بعد از ۲۰۱۴ بذارید چون همشون مال زمانی که ما بدنیا اومدیمه ها فک کنم 😐😐😐😐😐😐😑😑😑😑

    پاسخ

  8. عرفان

    فروردین 25, 1398

    همش ک یا کره ایه یا ژاپنی

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به عرفان

      فروردین 27, 1398

      انیمه ژاپنیه دیگه 😂😁😂

      پاسخ