نقش آفرینی جولیان مور در سریال جدیدی به نام Lisey’s Story

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه ی تازه تاسیس Apple TV، این شبکه قصد دارد سریال جدیدی به نام “داستان لیزی” (Lisey’s Story) را تولید کند و “جولیان مور” (Julianne Moore)، به عنوان اولین بازیگر این سریال درام معرفی شده است.

این بازیگر 58 ساله ی آمریکایی سابقه ی نقش آفرینی در فیلم هایی مثل “گلوریا بل” (Gloria Bell)، “هنوز آلیس” (Still Alice)، “ساعت ها” (The Hours) و “پناهگاه” (Shelter) را در کارنامه ی خود دارد.

این سریال در هشت قسمت و بر اساس کتابی به همین نام، نوشته ی “استیون کینگ” (Stephen King) و خالق آثاری مثل “آن” (It) و “قبرستان حیوانات خانگی” (Pet Sematary)، ساخته خواهد شد. این نویسنده ی 71 ساله ی آمریکایی، وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی سریال جدید “داستان لیزی” را نیز بر عهده خواهد داشت.

داستان این سریال درباره ی زنی به نام “لیزی” (با بازی “جولیان مور”) است که دو سال پس از مرگ شوهرش در سلسه ای از حوادث هیجان انگیز به هویت واقعی شوهرش که از چشم او پنهان مانده بود، پی می برد.

“جی. جی. آبرامز” (J.J. Abrams) تهیه کنندگی سریال جدید “داستان لیزی” را بر عهده دارد و شبکه ی “اپل” تاریخ دقیق انتشار این سریال را هنوز اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم