گزارش باکس آفیس آخر هفته: فیلم Shazam در دومین روز اکرانش صدر نشین باکس آفیس شد

با اکران فیلم ابر قهرمانی “شزم” (Shazam)، لایو اکشن “دامبو” (Dumbo) که هفته ی گذشته در صدر جدول فروش هفتگی آمریکا قرار داشت، خیلی زود به رتبه ی سوم این جدول سقوط کرد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم کمدی و ماجراجویی “شزم” که به کارگردانی “دیوید اف. سندبرگ” (david f. sandberg) و بر اساس کمیکی با همین نام از کمپانی دی سی کامیک ساخته شده است، از تاریخ  ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران خود را به طور رسمی در سینما های ایالت متحد امریکا آغاز کرد و بعد از دو روز، با 56 میلیون دلار فروش، موفق شد جایگاه نخست باکس آفیس این هفته را از آن خود کند.

داستان فیلم “شزم” درباره ی پسر دردسر ساز چهارده ساله ای به نام “بیلی” است که به طور اتفاقی با یک جادوگر باستانی ملاقات می کند و او با استفاده از سحر و جادو، قابلیت تبدیل شدن به یک ابر قهرمان بزرگسال و خوش قیافه را به “بیلی” می دهد و این اتفاق زندگی و سرنوشت “بیلی” را به کلی تغییر می دهد. “زکری لی وای”، “اشر آنجل” و “مارک استرانگ” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

فیلم ترسناک “قبرستان حیوانات خانگی” (Pet Sematary)، به کارگردانی “کوین کولش” (Kevin Kolsch) و “دنیس ویدمایر” (Dennis Widmyer) هم با 25 میلیون دلار فروش در روز های آغازین اکرانش، جایگاه دوم جدول فروش این هفته ی آمریکا را به دست آورد.

در ادامه ی جدول باکس آفیس، فیلم “دامبو”، به کارگردانی “تیم برتون” (Tim Burton)، که هفته ی گذشته صدر نشین جدول فروش هفتگی بود، با 18 میلیون دلار فروش در گیشه ی آخر هفته، در رتبه ی سوم این جدول قرار گرفت. فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 76 میلیون دلار رسیده است.

فیلم های  “ما” (Us)، به کارگردانی “جوردن پیل” (Jordan Peele) و “کاپیتان مارول” (Captain Marvel)، به کارگردانی “آنا بودن” (Anna Boden) و “رایان فلک” (Ryan Fleck) نیز به ترتیب با 14 و 13 میلیون دلار فروش، در رتبه های چهارم و پنجم باکس آفیس آخر هفته ی آمریکا قرار گرفته اند.

هفته ی آینده چه فیلم هایی اکران می شوند؟

در ادامه ی این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

1. پسر جهنمی – Hellboy

فیلم “پسر جهنمی” به کارگردانی “نیل مارشال” (Neil Marshall) و بر اساس شخصیتی کمیکی به همین نام ساخته شده است. “دیوید هاربر” (David Harbour)، “میلا یوویچ” (Milla Jovovich) و “ساشا لین” (Sasha Lane) از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم به عنوان سومین قسمت از مجموعه فیلم های “پسر جهنمی” در نظر گرفته شده است؛ قسمت اول این مجموعه فیلم ها با همین عنوان، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و قسمت دوم آن نیز با عنوان “پسر جهنمی ۲: ارتش طلایی” (Hellboy II: The Golden Army) در سال ۲۰۰۸ بر روی پرده ی سینما رفت.

فیلم جدید “پسر جهنمی” قرار است در تاریخ ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران شود.

2. لینک گمشده – Missing Link

این انیمیشن محصول کمپانی “آناپورنا پیکچرز” (Annapurna Pictures) است و به نویسندگی و کارگردانی “کریس بولتر” (Chris Butler) ساخته شده است. انیمیشن های “پارانورمن” (ParaNorman) و “کوبو و دو تار” (Kubo and the Two Strings) دو اثر قبلی این کارگردان ۴۵ ساله ی بریتانیایی هستند.

انیمیشن”لینک گمشده” داستان مردی به نام “لینک” است که به خدمت مردی به نام “سر لیونل فراست” در می آید تا اجدادش را در سرزمین افسانه ای “شری لانگا” پیدا کند. کاوشگر دیگری به نام “ادلینا فورت نایت” هم به آن ها می پیوندد و این گروه سه نفره با هم برای کمک به “لینک” دست به کار می شوند.

“هیو جکمن”، “زویی سالدانا”، “زک گالیفیناکیس” و “اما تامپسون” از جمله صداپیشگان شخصیت های این انیمیشن هستند.

انیمیشن “لینک گمشده” در تاریخ ۱۲ آپریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس و مهم ترین اکران های پیش رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم