انیمه‌هایی که باید در بهار ۲۰۱۹ نگاه کنیم

با شروع شدن فصل بهار تعداد زیادی از انیمه‌هایی که مدت‌ها بود منتظرشون بودیم شروع به پخش کردن. در این بین بعضی از انیمه‌ها قدیمی‌ترن و طرفداری خاص خودشون رو دارن، بعضی از انیمه‌های جدید از مانگا‌های پر طرفدار اقتباس شدن و چندتایی انیمه اورجینال تونستن  با تریلرشون کاری کنن که بی‌صبرانه منتظر پخش شدنشون بشیم. این لیست انیمه‌هایی رو بهتون معرفی میکنه که به احتمال زیاد می‌تونن براتون فصل انیمه‌ای خوبی رو رقم بزنن. با پروشات همراه باشین.

One Punch Man Season2

سایتاما که به نظر می رسه فردی عادی و معمولیه یک سرگرمی منحصر به فرد داره، “قهرمان بودن”. سایتاما برای دنبال کردن رویای کودکیش به سختی به مدت سه سال تمرین میکنه و در طی این فرایند همه موهایش را از دست میده. الان سایتاما یک فرد فوق العاده قدرتمنده، آن قدر که هیچ دشمنی نمی‌تونه او را در مبارزه شکست بده. در واقع او همه دشمنانش را فقط با یک مشت از بین می‌بره و این تبدیل به مشکلی غیر منتظره شده. او دیگر توانایی لذت بردن از هیجان مبارزه را نداره و کاملا بی حوصله شده، همه این زندگی او با رسیدن جنوس یک سایبرگ ۱۹ ساله تغییر پیدا میکنه. جنوس بعد از دیدن قدرت سایتاما از اون میخواد تا جنوس رو به شاگردیش قبول کنه. او همچنین پیشنهاد میده که با هم وارد انجمن قهرمانان بشن تا تبدیل به قهرمانانی معتبر بشن و کارهای مثبت آنها در جامعه شناخته بشه. سایتاما که از اینکه کسی او را نمیشناسه ناراحته سریع با این پیشنهاد موافقت می‌کنه. اینگونه داستان مرد تک مشتی آغاز میشه یک کمدی اکشن که شخصی کاملا غیر عادی را دنبال می‌کنه که هم اکنون با دشمنانی قوی می جنگه تا شاید آنها بتونن کمی او را به هیجان در بیارن.

کمتر کسی هست که بعد از دیدن فصل اول این انیمه بی‌صبرانه منتظر پخش فصل دومش نباشه. داستان یک قهرمان که اونقدر قوی هست که مبارزه کردن براش هیچ هیجانی نداره. برای همین منتظر تا یک حریف قدر براش پیدا بشه تا شاید زندگیش از اون یکنواختی نجات پیدا کنه. دیدن ماجراهای جدید قهرمانمون و مبارزات هیجان انگیز این انیمه یکی از باید‌های هر طرفدار انیمه است.

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، کمدی، ماوراء الطبیعی، ابرقدرت، بزرگسال، پارودی

تاریخ پخش: چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸


Shingeki no Kyojin Season3 Par2

ماجرا از قرن‌ها پیش شروع میشه. جایی که غول‌ها وارد دنیا انسان‌ها میشن و شروع به کشتن انسان‌ها می‌کنن. این غول‌ها به حدی بزرگ هستن که شاید ساختمان‌های بلند در مقابلشون کوچک به نظر برسن. برای همین تعداد انسان‌ها محدود شده و داخل یک دیوار بزرگ زندگی میکنن. این دیوار نزدیک ۱۰۰ سال محافظ اونها بود اما یک روز یک غول خیلی بزرگ تونست خارجی ترین لایه دیوار را خراب کنه و غول‌ها به این لایه از شهر نفوذ کردن. در این بین یکی از غول‌ها مادر ارن یگار را میخوره و این باعث میشه ارن بخواد تک تک غول‌ها را نابود کنه.

بالاخره به مهمترین بخش از داستان انیمه حمله به غول‌ها رسیدیم. این انیمه که یکی از پرطرفدارترین انیمه‌های دنیاست، فصل سوم خودش رو به دو بخش تقسیم کرد، که ۱۲ قسمت اول این انیمه در تابستان ۲۰۱۸ پخش شد و بعد از اون پخش بخش دومش به بهار ۲۰۱۹ موکول شد. خیلی‌هامون بعد از تموم شدن قسمت ۱۲ روز شماری میکردیم تا بهار ۲۰۱۹ برسه. مطمئنا باز هم قراره با این انیمه اکشن‌های فراموش نشدنی رو تجربه کنیم.

ژانر: اکشن، نظامی، رمزآلود، ابر قدرت، درام، خیالی، شونن

تاریخ شروع: دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸


Diamond no Ace: Act 2

فصل پاییز تموم شد و تیم بیسبال سیدو تونست به مسابقات ملی راه پیدا کنه.  اما آرزوی ساوامورا برای ایس شدن در تیمش هنوز عملی نشده. حالا بازیکن‌های سیدو برای اولین بار دارن مسابقات ملی رو تجربه میکنن. اما هدف اون‌ها فقط قهرمانی در مسابقات ملی فصل پاییز نیست. اون‌ها باید برای مبارزه اصلیشون در تابستان به همراه بازیکنان جدیدی که وارد تیم شدن آماده بشن. بازی‌های ملی چه تاثیری روی بازیکن‌های سیدو میزاره؟ باعث میشه اون‌ها پیشرفت کنن یا قدرت تیم‌های شرکت کننده باعث شکستن رو حیشون میشه؟

این انیمه در ادامه انیمه Diamond no Ace که دو فصل داشت پخش میشه. دو فصل قبلی این انیمه تونست انیمه رو در بین بهترین انیمه‌های ورزشی قرار بده. اگه طرفدار این انیمه باشین و مانگاش رو خونده باشین حتما خبر دارین که این انیمه همچنان حرف برای گفتن زیاد داره و مسابقات این بخش از انیمه هیجان انگیزتر و جذابتر از بخش‌های قبلی هستن. برای همین بهتون پیشنهاد می‌کنم که به هیچ وجه دیدن این انیمه رو از دست ندین.

ژانر: ورزشی، شونن، کمدی، مدرسه

تاریخ شروع: سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸


Bungo Stray Dogs Season3

وقتی ناکاجیما آتسوشی رو از یتیم خونه پرت کردن بیرون، نه جایی برای رفتن داشت و نه غذایی برای خوردن، ناامید از همه جا داشت به رودخونه نگاه میکرد و به صدای شکمش گوش میداد، که یک دفعه مردی رو در حال خودکشی دید و نجاتش داد ، اسم اون مرد دازای اوسامو بود و اسم همکارش  کونیکیدا بود ، آنها کارآگاه های ویژه‌ای بودن که کارشون حل معماهای ویژه‌ای که حلشون فراتر از توان انسان‌های عادیه. اونها به اون منطقه فرستاده شده بودن تا معمای حمله یک ببر به شهروندان رو حل کنن. آتسوشی که فکر می‌کنه این ببر دنبالشه تا اون رو بکشه تصمیم میگیره به کارآگاه‌ها کمک کنه تا ببر رو پیدا کنن. این شروع همکاری آتسوشی با کارآگاه‌های ویژه است.

فصل سوم از یک انیمه جذاب و دوست داشتنی که پر از حرکت و صحنه‌های اکشن زیادی داره. بدون شک یک انیمه اکشن خوش‌‌ساخت، با مجموعه‌ای از بهترین صداگذاران و داستانی جالب، برای قرار گرفتن در لیست انیمه‌های بهاری انتخاب مناسبیه.

ژانر: رمزآلود، اکشن، بزرگسال، ابر قدرت، ماوراءالطبیعه

تاریخ شروع: جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸


Fruits Basket

وقتی یه تراژدی خونوادگی زندگیش رو زیر و رو میکنه، تورو هوندای دبیرستانی ۱۶ ساله مجبور میشه زندگیش رو جمع کنه و بره به یک چادر! متاسفانه چادرش رو در یک ملک شخصی که متعلق به یک قبیله مرموز به اسم سوماست میزنه. خیلی طول نمیکشه که مالکین راز اون رو میفهمن. ولی خانواده سوما بهش کمک میکنن و بهش پیشنهاد میدن که در کنار اونها زندگی کنه. بعد از زندگی در کنار اونها تورو میفهمه که این خانواده یک مقدار عجیب غریبن و رازهای بزرگی دارن.

Fruits Basket یکی از انیمه‌ای قشنگ و پرطرفداریه که در سال ۲۰۰۱ پخش شده. انیمه‌ی پخش شده تونست به خوبی قلب بیننده‌هاش رو به دست بیاره و طرفدارهای زیادی رو جذب خودش کنه. بعد از ۱۸ سال سازنده‌های انیمه به این نتیجه رسیدن که باید این انیمه پرطرفدار رو یکبار دیگه بازسازی کنن. باید ببینیم سازندگان انیمه چه تغییراتی در انیمه ایجاد کردن و اینکه آیا تونستن انیمه رو به خوبی نمونه قبلی در بیارن؟ یا اینکه این انیمه میتونه یکبار دیگه جای خودش رو در دل طرفدارها باز کنه.

ژانر:برشی از زندگی، کمدی، درام، عاشقانه، تخیلی، شوجو

شروع پخش: شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸


Carol and Tuesday

پنجاه سال از مهاجرت انسان ها به مریخ میگذره. هوش مصنوعی همه چیز رو کنترل میکنه حتی فرهنگ مردم رو و مردم هم از اینکه فقط مصرف کننده باشن راضی هستن. کارول دختریه که در شهر بزرگ آلبا زندگی میکنه و شغل پاره وقت داره. آرزوش اینه که موسیقیدان بشه. اون همیشه احساس میکنه که یک چیزی کمه. تیوزدی دختریه که در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده و در شهر هرشل زندگی میکنه. آرزوی او اینه که موسیقیدان بشه، اما هیچ کس آرزوش رو درک نمی‌کنه. برای همین فکر میکنه تنها ترین آدم دنیاست. یک اتفاق باعث میشه که این دو تا در کنار هم قرار بگیرند. آنها میخوان موسیقی بسازن و آهنگ بخونن و حالا احساس می‌کنن که شاید دو نفری بتونن باعث ایجاد یک موج کوچک بشن.  اما موج کوچک آنها باعث میشه که اتفاقات بزرگتری میشه.

یک انیمه اورجینال که با تریلر‌هایی که ازش پخش شد افراد زیادی رو مجذوب خودش کرده. ژانر موسیقی در انیمه یکی از ژانرهایی که ساختن یک انیمه جاودانه و خیلی خوب در این ژانر واقعا سخته. با توجه به اینکه سازنده انیمه یکی از استودیوهایی که تا به حالا انیمه‌های فوق‌العاده درخشانی رو توی کارنامه خودش داشته، احتمالا یک اثر خوب و دوست‌داشتنی رو خواهیم دید.

ژانر: موسیقی، علمی- تخیلی، درام، عاشقانه

شروع پخش: پنج‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸


Isekai Quartet

ایسکای به انیمه‌هایی گفته میشه که فرد از دنیای واقعی به یک دنیای فانتزی فرستاده بشه. اگه اهل دیدن انیمه باشین حتما تا به حال چندتا انیمه خیلی جذاب از این انیمه‌ها رو دیدین. حالا فرض کنین که شخصیت‌های این انیمه‌ها با انتخاب کردن یک گزینه که جلوشون ظاهر میشه، همشون کنار هم به یک دنیای جدید فرستاده بشن. 

این انیمه یک پارودی بین انیمه‌های معروف ایسکای هست. در این انیمه‌ شخصیت‌های انیمه‌های Overlord، Re:Zero، Youjo Senki و Kono SUba کنار هم جمع شدن تا یک انیمه کمدی رو برای ما به ارمغان بیارن. از اونجایی که همه‌ی شخصیت‌های این انیمه‌ها دوست داشتنی هستن دیدنشون کنار هم باید جالب باشه.

ژانر: پارودی، کمدی، فانتزی

تاریخ پخش: چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸


Kimetsu no Yaiba

از دوران دیرین، شایعاتی در مورد وجود دیوهایی انسان‌خوار داشته، که در میان جنگل در کمین انسان‌ها هستن. برای همین، شهروندان محلی، در شب از خانه‌های خودشون خارج نمیشن. بر اساس افسانه‌ها دیوکشی وجود داره که شب‌ها پرسه میزنه و به شکار دیوهای خون‌خوار میره. این شایعات خیلی زود تبدیل به ناگوارترین واقعیات زندگی تانجیرو میشه. از زمان مرگ پدرش، تانجیرو مسئولیت خانواده‌اش را به دوش میکشه. با اینکه ممکن است زندگیشان سخت باشه، ولی با اینحال، زندگی شادی دارن. آن شادی زودگذر، روزی با سلاخی شدن خانواده اش نابود میشه. تنها بازمانده‌شان خواهرش نِزوکو است که تبدیل به یک دیو شده. اما هنوز نشانه‌هایی از احساسات انسانی در نزوکو دیده میشه. اینطور میشه که ماجراجویی تانجیرو برای جنگ با دیوها و برگرداندن خواهرش به حالت قبلی شروع میشه.

این انیمه از مانگایی به همین اسم که از سال ۲۰۱۶ در حال چاپ شدنه، اقتباس شده. داستان انیمه و تریلر‌های پخش شده از این انیمه همشون خبر از یک انیمه جذاب دارن. 

ژانر: اکشن، تاریخی، اهریمن، ماور‌ا‌ء الطبیعی، شونن

تاریخ پخش: شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸


!Kono Oto Tomare

از زمان فارغ التحصیلی دانش آموزای سال آخر باشگاه، تاکزو تنها عضو گروه “کوتو” (کوتو یکی از سازهای موسیقی سنتی ژاپنیه) مونده. حالا که سال تحصیلی جدید آغاز شده تاکزو باید دنبال اعضا برای گروه بگرده یا این که گروه منحل میشه. از ناکجا آباد یه عضو جدید از راه می‌رسه و میخواد که عضو گروه بشه. تاکزو چطور میتونه گروه رو نگهداره و با اعضای جدیدش کنار بیاد؟

یک انیمه که از مانگایی به همین اسم اقتباس شده و هنوز شروع نشده، پخش فصل دومش در پاییز امسال تایید شده. فکر کنم همین نشون میده که چقدر سازند‌ه‌هاش به موفق بودن انیمه‌اشون اعتماد دارن. دیدن یک انیمه که در مورد موسیقی سنتی ژاپنیه میتونه کمک کنه تا بیشتر با فرهنگ ژاپن آشنا بشیم.

ژانر: موسیقی، درام، مدرسه، شونن

تاریخ پخش: یک‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸


Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai

پدر یوییگا زمانی که زنده بود، همیشه می‌گفت که یه مرد بی‌مصرف باید تلاش کنه تا مفید باشه. به این ترتیب، ناری‌یوکی یوییگا در سال سوم دبیرستان با وجود نمرات ضعیفش به خودش میگه که باید به یک دانش آموز موفق تبدیل بشه. تا بتونه زندگی بهتری برای خانواده‌اش بسازه، هدف نهایی‌ش اینه که نامزد VIP ویژه بشه، یه بورسیه تحصیلی معتبر که تمام هزینه‌های دانشگاه رو تقبل میکنه. گرچه اون میتونه به راحتی برای این بورسیه انتخاب بشه، اون همیشه زیر سایه نمره‌های خوب همکلاسی‌هاش ریزو اوگاتا و فومینو فوروهاشی در درس‌های ریاضی و ادبیات قرار میگیره.

همونطور که آرزوش رو داشت، انتخاب میشه، اما به یک شرط: اون مجبوره معلم خصوصی دوتا همکلاسی ستاره‌اش بشه که تو درس‌های دیگه متوسط هستن. برای بدتر شدن اوضاع، درس‌هایی که در اونا افتضاح هستن دقیقا همون درس‌هایی که می‌خوان تو آینده ادامه بدن. با نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام در دانشگاه‌ها، یوییگا باید یک روش تدریس مؤثر برای هم‌کلاسی‌هاش پیدا کنه.

ژانر: کمدی، عاشقانه، شونن، مدرسه

تاریخ پخش: یک‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸


به نظر شما چه انیمه‌ای دیگه‌ای رو باید در این فصل ببینیم؟ نظرات و پیشنهاداتت خودتون رو با ما در میون بزارین.

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. kirito

    تیر 21, 1398

    قهرمان سپر چرع نبود؟؟ یا sao

    پاسخ

  2. رضا

    اردیبهشت 6, 1398

    با سلام
    ممنون خیلی مفید بود اما چرا RE ZERO بینشون نیست

    پاسخ

  3. Dorsa army

    اردیبهشت 1, 1398

    ممنون از سايتتون

    پاسخ

  4. زهرا اکیما

    فروردین 20, 1398

    فصل سوم اتک آن تایتان خیلی ضعیف بود نسبت به دو فصل قبلش. امیدوارم پارت دومش بهتر باشه.

    پاسخ

    • حمید در پاسخ به زهرا اکیما

      فروردین 22, 1398

      سلام
      اصلا و ابدا ضعیف نبود و اونجور که باید پیشرفت و همه چیز درست بود
      نمیشه که توی همه قسمت ها به درگیری با غولها بپردازن اینجوری دوباره بازم سوال پیش میمومد هی غول های جدیدتر پس کی به جواب سوالامون از فصل های یک و دو میرسیدیم اگه همش به اکشن بین غول ها پرداخته میشد اصلا ماهیت خود غول ها سواله … و در نیم فصل اول فصل سوم خیلی چیزها دستگیرمون شد بیشتر از فصل یک و دو که چیز زیادی نمیگفتن و همش اکشن بود
      فکر کنم نیم فصل بعدی که بیاد حسابی راضی بشین روز خوش

      پاسخ