10 فیلم و سریال برتر با حضور مستربین (روآن اتکینسون)

روآن اتکینسون یکی از خنده دار ترین انسان های این سیاره است. چهره او جالب ترین میمیک ها را به نمایش گذاشته و استعداد او به عنوان یک طنزپرداز نامحدود است. این بازیگر که توانسته سه نسل را بخنداند کارنامه درخشان و بی نظیری دارد. او که در سراسر جهان به عنوان مستربین شناخته می شود، در برنامه هایی به همین نام حضور یافته است و در اینجا می خواهیم برترین فیلم ها و برنامه های او را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. سریال انیمیشن مستربین – Mr Bean – The Animated Series – 2002-2016

طولانی ترین سریال روآن اتکینسون خنده دار است، اما بهترین اثر او نیست. در این سریال این شخصیت کلاسیک را در کنار شخصیت های دوست داشتنی دیگر میبینیم. این برنامه در دهه 90 بسیار محبوب بود. این برنامه نکات جالبی داشته و در یکی از آنها مستربین بیگانه می شود. گرچه این برنامه برای تماشاگر جوان ساخته شد اما تماشای آن خالی از لطف نیست.

همچنین بخوانید: 10 فیلم و برنامه تلویزیونی برتر جان کرازینسکی (John Krasinski)


9. جانی اینگلیش دوباره متولد می ‌شود – Johnny English Reborn – 2011

شخصیت دیگری که او را محبوب کرد جانی اینگلیش است که پارودی شخصیت جیمز باند محسوب می شود. این فیلم جالب و به یادماندنی از نسخه اصلی عظیم تر بوده و عناصر جالبی دارد. شاید در برخی لحظات نتواند منظور خود را منتقل کند اما به طور کلی جالب است.

همچنین بخوانید: 13 فیلم زیبای تاریخ سینما با موضوع ریاضیات که از داستان های واقعی الهام گرفته اند


8. بین – Bean – 1997

اولین اقتباس سینمایی این شخصیت که با داستان جالب خود همه چیز را جالب و درعین حال لذتبخش می کند. مستربین به عنوان یک نگهبان احمق، تنبل، بدبخت و کودن گالری ملی لندن نقش آفرینی می کند. پاره ای از حوادث او را به لس آنجلس می برد که به همراه کارمندان گالری باید یک نقاشی را انتقال دهند. او مانند همیشه همه چیز را به هم ریخته و فضای خنده داری پدید می آورد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سه بعدی (3D) تاریخ سینما را بشناسید


7. میگرت – Maigret – 2016

این فیلم جنبه متفاوتی از استعداد اتکینسون را به نمایش می گذارد. یک تریلر جنایی تاریک و پیچیده از یک برنامه تلویزیونی درباره یک کارمند قانون، به نام میگرت، که می خواهد از جرایم سال های 1950 پاریس پرده بردارد. یک داستان پیچیده درباره قاتلین و مافیا که مانند همیشه داستان زیرلایه بسیاری دارد و یک فیلم زیبا پدید می آید.

همچنین بخوانید: اگه به سریال گمشدگان (Lost) علاقه دارید این 13 سریال را از دست ندهید


6. اخبار ساعت نه، نه – Not the Nine O’ Clock News – 1979-1982

یک کمدی زیبا با ساختار نامنظم و داستان های کنایی درباره فرهنگ عامیانه، آهنگ های معروف و سلبریتی ها. یکی از اولین برنامه هایی که گروه معروف ABBA را به تمسخر گرفت و بسیاری از شخصیت های افسانه ای را دست مایه خود قرار دارد. بنابراین می توانید آن را به عنوان یک داستان زیبا و خنده دار درنظر بگیرید.

همچنین بخوانید:12 سریال جذاب شبیه سوپرنچرال (Supernatural) که باید ببینید


5. خط آبی باریک – The Thin Blue Line – 1995-1996

اتکینسون پس از شهرت برنامه های مستربین در این سریال حضور یافت. یک کمدی الهام بخش برای برنامه هایی مانند ” بروکلین نه-نه” (Brooklyn Nine-Nine – 2013). داستان درباره ریموند فولر، یک مامور پلیس متاهل و قدیمی مآب است که با کارآگاه گریم رقابت دارد. هردوی آن ها یک هدف را دنبال می کنند اما از راه های مختلف. یک داستان زیبا که مانند آثار دیگر اتکینسون موفق است و به دلیل حضور قهرمان داستان شهرت دارد.

همچنین بخوانید:معرفی 10 فیلم برتر برادران کوئن که نباید از دست بدهید


4. تعطیلات مستربین – Mr Bean’s Holiday – 2007

این فیلم 12 سال پس از سریال های مستربین تولید شد و در گیشه بسیار موفق بود. گرچه واکنش منتقدین متفاوت بود اما تماشاگران از دیدن این شخصیت کمدی در زندگی روزمره استقبال کردند. این فیلم در سبک خود موفق بود اما با نمایش سبک زندگی مستربین صحنه های طنز بسیار زیادی نداشت.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


3. بلک ادر – The Black Adder – 1983-1989

یک کمدی زیبا که به راحتی به قلب تان رسوخ می کند. این کمدی برخلاف اغلب آثار این بازیگر بر دیالوگ و داستان تکیه دارد اما هنوز یکی از خنده دارترین آثار اوست. در دوران قرون وسطی شاهزاده ادموند، بلک ادر، می خواهد سلطنت را از پدر و برادر گرفته و پادشاه شود. میمیک های چهره اتکینسون و توانایی او در گفتن دیالوگ ها دلیل موفقیت اوست.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر کیانو ریوز که باید تماشا کنید


2. جانی اینگلیش – Johnny English – 2003

یک کمدی احمقانه و جوک مانند با یک داستان جذاب که بیننده را با خود همراه کرده و یک لحظه خنده تان متوقف نمی شود. یک جاسوس انگلیسی احمق، پس از مرگ جاسوس های دیگر در انفجار بمب، به تنها جاسوس کشور تبدیل می شود.

همچنین بخوانید:12 فیلم برتر آنجلینا جولی که باید تماشا کنید


1. مستربین – Mr Bean – 1990-1995

یک برنامه تلویزیونی که تا سال های سال در یادها می ماند. یک کمدی موقعیت ساده و مینیمال با کمترین میزان دیالوگ و تکیه بر صحنه های اکشن و وقایع، که همین دلیل موفقیت آن است. بین یک مرد ساده لوح است که خرس کوچکش بهترین دوست اوست و در مقابل مشکلات مختلف زندگی به ساده ترین شکل ممکن می ایستد.

همچنین بخوانید:معرفی 12 فیلم برتر الیزابت اولسن که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم