نقش آفرینی دیوید باتیستا در فیلم جدید Army of the Dead

دو ماه پیش بود که شبکه ی نتفلیکس خبر ساخت فیلم جدیدی با ژانر زامبی به کارگردانی “زک اسنایدر” (Zack Snyder) را تایید کرد و اکنون بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده از طرف این شبکه، “دیوید باتیستا” (David Bautista)، بازیگر 50 ساله ی آمریکایی، به عنوان اولین بازیگر این فیلم معرفی شده است.

“باتیستا” سابقه ی نقش آفرینی درفیلم هایی مثل “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War)، “امتیاز نهایی” (Final Score)، “هتل آرتمیس” (Hotel Artemis) و “غارتگران” (Marauders) را در کارنامه ی خود دارد.

آخرین فیلم ساخته شده توسط این کارگردان ۵۲ ساله ی آمریکایی، “لیگ عدالت” (Justice League) بود که در سال ۲۰۱۷ اکران شد. این فیلم که از سری فیلم های دنیای سینمایی DC محسوب می شود، با بودجه ای ۳۰۰ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع توانست به فروشی ۶۵۷ میلیون دلاری دست پیدا کند.

فیلم های دیگری مثل “بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت” (Batman v Superman: Dawn of Justice)، “مرد پولادین” (Man of Steel) و “مشت ناگهانی” (Sucker Punch) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “زک اسنایدر” ساخته شده اند.

“جابی هارولد” (Joby Harold)، که سابقه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم “شاه آرتور: افسانه شمشیر” (King Arthur: Legend of the Sword) را در کارنامه ی خود دارد، قرار است فیلمنامه ی “ارتش مردگان” را نگارش کند.

شبکه ی نتفلیکس، تاریخ دقیق انتشار فیلم جدید “ارتش مردگان” را هنوز اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم