معرفی 10 فیلم و سریال برتر جان کرازینسکی (John Krasinski)

جان کرازینسکی. در حالی که انگلیسی ها او را به عنوان همسر امیلی بلانت می شناسند، عوام او را از سریال “اداره” (The Office) به یاد دارند. کرازینسکی نقش فروشنده باهوش و باحال کمپانی داندر میفلین را ایفا می کرد. از آن زمان حرفه او نه تنها به عنوان بازیگر بلکه کارگردان، رشد کرده است. او با ساخت فیلم های “یک مکان ساکت” (A Quiet Place) و اثر اقتابسی “تام کلنسی” (Tom Clancy) سال 2018 را از آن خود نمود. در اینجا فهرست برترین فیلم ها و برنامه های او را به شما معرفی می کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. مصاحبه های کوتاه با مردان مخوف – Brief Interviews with Hideous Men – 2009

سارا کوئین به عنوان تحقیقات دانشگاهی خود با مردان مصاحبه می کند. این تحقیقات عواقبی دارد زیرا داستان های پیچیده مردان با تجربه های او در تضادند. او با شنیدن داستان این افراد با زوایای تاریک انسان آشنا می کند. کرازینسکی کارگردان و تهیه کننده این فیلم بود. گرچه این فیلم چندان شهرت نداشت اما استعدادهای او را به نمایش گذاشت و در گیشه هم موفق بود.

همچنین بخوانید: اگر نجات سرباز رایان را دوست دارید، این 12 فیلم را از دست ندهید


9. پیچیده‌است – It’s Complicated – 2009

دیدن اجرای مریل استریپ یکی از بزرگ ترین لذت های زندگی است. احساسات مختلفی که او به نمایش می گذارد باعث می شود برایمان باورپذیر باشد. مخصوصا زمانی که بازیگران مکمل او هم موفق باشند. این فیلم داستان جین ادلر، یک زن مطلقه است که در مراسم فارغ التحصیلی پسرش همسر قبلی خود را دیده و عاشق او می شود. مشکل اینجاست که آن مرد ازدواج کرده و در دو دنیای مختلف به سر می رود. اجرای رئال بازیگران و فیلمنامه این اثر را دیدنی تر می کند.

همچنین بخوانید: 13 فیلم زیبای تاریخ سینما با موضوع ریاضیات که از داستان های واقعی الهام گرفته اند


8. قرض گرفته شده – Something Borrowed – 2011

در دهه گذشته کیت هادسون یکی از محبوب ترین بازیگران بود. با اینکه شهرت او کاهش یافته اما گویا مهارت او افزایش یافته است. انرژی هادسون و کرازینسکی این فیلم را دیدنی تر می کند. داستان درباره یک زوج کالجی است که نمی توانند باهم باشند و با ازدواج یکی از آن دو دیگری تنها می شود و احساساتش دچار تناقض خواهد شد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر تاریخ درباره سوسیالیسم


7. کله‌ گنده – Jarhead – 2005

تصور کنید در هنگام آموزش سربازی کل زندگی تان کنار گذاشته شود و مسیر جدیدی در اختیارتان گذاشته شود. داستان روان یک سرباز را به نمایش می گذارد که باید برای قتل از تفنگ استفاده کند و این بدترین شکنجه اوست که از پس آن برنمی آید. این فیلم با وجود نقص هایش توانسته صحنه های جنگ را به زیبایی نمایش داده و یک فیلم جنگی رئال بسازد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم برتر تام هنکس که باید تماشا کنید


6. سرزمین موعود – Promised Land – 2012

گاس ون سنت در این صنعت شهرتی دست و پا کرده است. فیلم های بلند و تاثیرگذار او همیشه بحث برانگیز بوده اند و “سرزمین موعود” نیز از آنها چیزی کم ندارد. خوشبینی و مشکلات اقتصادی مردم یک شهر کودک را در برابر شرکت گاز تسلیم می کنند. یک معلم و فعال حقوق اجتماعی در مقابل شان ایستاده و می خواهند از آنها محافظت کنند. گاس ون سنت از عهده این فیلم برآمده و توانسته آن را تاثیرگذار کند. یک فیلم زیبا با اجراهای دیدنی، درباره مضرات جامعه سرمایه داری و هشداری برای مردم عادی که ایستادگی کنند.

همچنین بخوانید: 8 فیلم برتر ایمی آدامز که باید تماشا کنید


5. ۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی – 13 Hours: The Secret Soldiers of Benzaghi – 2016

داستان زیبای شجاعت و وطن پرستی که در یک دنیای عجیب رخ می دهد. سربازان آمریکایی باید در مقابل تروریست های لیبی که می خواهند کشور را از آن خود کنند، از دیپلمات های سیاسی محافظت نمایند. این فیلم که در ساعات اولیه روز و ساعت آخر شب ضبط شده، از کارگردانی و اجرای موفق استفاده می کند. البته داستان قابل پیشبینی است و چندان مهیج نیست.

همچنین بخوانید: نگاهی به 15 فیلم برتر جان فورد، یک وسترن ساز تمام عیار


4. کلاه‌ چرمی‌ها – Leatherheads – 2008

اگر به دنبال فیلمی هستید تا هم سرگرم شوید و هم لذت ببرید، این فیلم را تماشا کنید. بازیگران توانا، داستان جذاب و کارگردانی که دنیای جذابی را برایتان به نمایش می گذارد. داستان ما را به قرن 20 برده و یک تیم فوتبال را معرفی می کند که با مربی جدید خود به دنبال موفقیت هستند. این کمدی رمانتیک با داستان جذاب و بازیگرانش توجهمان را به خود جلب می کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کریس همسورث که باید تماشا کنید


3. خانواده هولار – The Hollars – 2012

این فیلم دومین اثر کرازینسکی به عنوان کارگردان است که خانواده هولار را نشان می دهد و مادر خانواده سکته کرده. بیماری او شرایط دشواری را به وجود آورده و این غم باعث می شود تفاوت های خود را بپذیرند. هنر کارگردان در این است که به جای افزایش عناصر غم سعی کرده یک فیلم زیبا و طنز بسازد.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم برتر برادران کوئن که نباید از دست بدهید


2. یک مکان ساکت – A Quiet Place – 2018

در آینده آخرالزمانی موجودات حساس به صدا کره زمین را تسخیر کرده اند. یک خانواده با قبول این شرایط و سکوت همیشگی شان زنده مانده اند. یک بار که از خانه بیرون می روند فرزند کوچک شان بیو توسط این موجودات کشته شده، زیرا یک هواپیمای اسباب بازی را به صدا درمی آورد. سال ها بعد، رگان که خود را مسئول مرگ خواهرش می داند و تصور می کند پدرش لی نیز او را گناهکار می داند، سرانجام با این موجودات رو به رو می شود. این فیلم یکی از برترین آثار سال 2018 بود و سری دیگر آن جذاب تر خواهد بود.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های خانوادگی که در سال 2018 اکران شدند


1. اداره – The Office – 2013-2015

یکی از بهترین سریال های آمریکایی که با تماشای اولین قسمت آن به یکی از اعضای خانواده تان تبدیل می شوند. داستان درباره یک شرکت کاغذفروشی در پنسیلوانیاست که یکی از اعضای آن اندر میفلین است. مایکل اسکات مدیر شرکت است و با کمک دستیارش دوایت شروت آن را اداره می کند. این فضا که باید محل کار باشد، مرز میان زندگی و کار را از بین می برد و همین موضوع یکی از جذابیت های آن است.

همچنین بخوانید: معرفی 16 سریال خارجی برتر که از سال 2010 به بعد ساخته شده اند


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم