گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: ادامه ی صدر نشینی فیلم رحمان 1400 برای دومین هفته ی متوالی

با آغاز سال نو و اکران فیلم های جدید، جدول فروش هفتگی کشور هم از حالت تکرار و یکنواخت سابق درآمد و فیلم های اکران شده فروش قابل توجه و چشمگیری داشته اند.

فیلم “رحمان ۱۴۰۰″، به کارگردانی “منوچهر هادی”، که از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ اکرانش را در سینما های سراسر کشور آغاز کرده است، با 7 میلیارد و 437 میلیون دلار فروش در هفته ی گذشته، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کرد.

فروش کل این فیلم تا کنون به مبلغ 12 میلیارد و 840 میلیون تومان رسیده است. “مهران مدیری”، “محمد رضا گلزار”، “سعید آقاخانی”، “یکتا ناصر” و “ساره بیات” از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم “رحمان ۱۴۰۰” به نقش آفرینی می پردازند.

در ادامه ی جدول فروش هفتگی، فیلم “متری شیش و نیم”، به کارگردانی “سعید روستایی”، با 4 میلیارد و 943 میلیون تومان فروش هفته ی اخیر، در جایگاه دوم جدول فروش هفتگی قرار دارد. فروش کل این فیلم هم تا کنون به مبلغ 9 میلیارد و 38 میلیون تومان رسیده است.

فیلم “چهار انگشت”، به کارگردانی “حامد محمدی”، هم با 2 میلیارد و 269 میلیون تومان فروش، در جایگاه سوم جدول قرار دارد. فروش کل این فیلم به 3 میلیارد و 729 میلیون تومان رسیده است.

فیلم های “زندانی ها”، به کارگردانی “مسعود ده نمکی” و “ژن خوک”، به کارگردانی “سعید سهیلی” به ترتیب با 871 و 595 میلیون تومان فروش، در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینما های کشور قرار گرفته اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم